14. dio

2.9K 136 5
                                    

Stefan p.o.v.

,,Sta je znacilo ono sto je Ema rekla?" kada sam je to upitao, sva je preblijedila. Zasto imam osjecaj da me je lagala?

,,Nista?" nesigurno je pitala.

,,Vik odgovori mi."

,,Ne zelim." odmahnula je glavom i pocela plakati.

,,Hej sve je u redu. Nemoj plakati." povukao sam je u svoj zagrljaj.

,,Lagala sam ti."

,,Sta si lagala?"

,,Da sam imala decka i da nisam nevina." kada je to rekla odmakeo sam se od nje a ona je jos jace pocela plakati.

,,Sta?! Zasto si lagala?" sada sam je vec mirnijim tonom upitao.

,,Zato sto nisam htjela da mislis da sam jadna."

,,Zasto bih to mislio?" stvarno me iznenadjuje.

,,Joj Stefane kao da ne znas kakvi ste vi decki. Da sam ti rekla istinu, ne bi mi se ni priblizio." skroz tiho je rekla te otrcala u kupatilo.

Zar stvarno misli da joj ne bi prisao? I meni je drago da cu joj ja biti u svemu prvi.

Otisao sam do vrata da joj kazem da izadje ali cuo sam vodu. Sigurno se tusira. Vratio sam se u sobu te joj iz ormara izvukao musku majicu i trenerku te grudnjak i gacice. Stvari sam ostavio na kraj kreveta te sam legao.

Nakon pola sata je izasla te obukla ono sto sam joj pripremio. Brzo sam ustao i zagrlio je jako. Ona je svoje ruke stavila oko mog vrata.

Sjeo sam na krevet i nju povukao na svoje krilo.

,,Vik nemoj mi vise lagati. Sta god da je, reci mi. Ovo sada sto si izvela nije u redu. I da si mi rekla, sve bi bilo isto. Cak mi je i drago jer cu ti ja u mnogim stvarima biti prvi."

,,Zao mi je. Samo nisam htjela da te izgubim. To je sve."

,,Kako god. Samo nemoj vise lagati. Sve i da mi nisi rekla istinu, ja bih to saznao."

,,A kako?" s osmjehom je upitala.

,,Na jedan lagan nacin." oborio sam je na krevet i poljubio. Glavu sam stavio na njen vrat te joj napravio ugriz.

Sada je ona promjenila. Svoju glavu je stavila na moj vrat te me ugrizla.

,,Hahahaha znas da si prva cura koja mi je napravila ugriz."

,,Zajebavas?" odmahnuo sam glavom. Legao sam a ona je glavu stavila na moje grudi.

,,Malena, kako to da nisi imala decka nikada. Kako izgledas, svaki bi se okrenuo za tobom."

,,Ja ne izgledam uopste dobro. A decka nisam imala jer su ovdje svi kreteni koji samo gledaju sise i guzicu kod djevojaka.  da znas da sam i za tebe sam to mislila."

,,Mislis li to i dalje?"

,,Ne. Mislila sam prije." nisam znao da je imala takvo misljenje o meni.

,,Vik, sta bi se desilo ako ja tebe  prevarim?" odjednom je podigla glavu i pogledala me u oci.

,,Ne mislis to valjda."

,,Naravno da ne. Samo me interesuje reakcija."

,,Stvarno ne znam. Samo bolje ti je da to ne docekas. Jer kad sam povrijedjena ili ljuta, od mene se moze svasta ocekivati." lagano se nasmijala dok sam je ja gledao u blagom soku.

*********

Viktoria p.o.v.

Cujem otkljucavanje vrata. To je Viktor dosao sa posla. Pa zar je vec devet sati.

,,Ako zelis ajde sa mnom u dnevni dosao je Viktor." ustali smo te usli u kuhinju. Viktor je pio vodu.

Prisla sam mu i zagrlila ga sa ledja. Moj veliki braco. Moja podrska u svemu. Moje sve.

,,Hej sis. Cuo sam da su mama i tata bili!"

,,Aham rekli su da te pozdravim i poljubim." poljubila sam ga u obraz i vratila se kod Stefana koji je stajao na ulazu u kuhinju.

,,O imamo drustvo. Hey Stefane."

,,Cao. Nadam se da se ne ljutis jer mi je Vik dala tvoj sorc i majicu. Isli smo na igraliste a ja sam bio u pantolama." stao je iza mene i svoje ruke stavio preko moga stomaka dok mu je glava bila na mom ramenu

,,Nema problema. Ionako je pola mojih majica kod Viktorie. Ona kao da bas voli moje majice. Zar ne sis?"

,,Tako je braco ali sada cu ti ih manje uzimati jer mi se isto tako  svidjaju i Stefanove." osjetila sam kako se Stefan nasmijao.

,,Kako god. Odoh ja u sobu a vi pamet u glavu." prevrnula sma ocima jer znam na sta je mislio.  Poljubila sam ga te smo svi otisli u svoje sobe.

,,Vik ja se moram istusirati."

,,Slobodno. Imas muski gel u ormaricu a odjeca? Pretpostavljam da spavas u boksericama zar ne?"

,,Tako je. A otkud tebi muski gel"

,,Kupila. Ja jednostavno volim muske stvari da nosim. Cak imam i muski BOSS parfem."

,,Jesi sigurna da si zensko?"

,,Hahaha jako smjesno. Mars na tusiranje." prisao mi je i zagrlio me.

,,Ajd sa mnom."

,,Sigurna sam da mozes i sam."

,,Ajde malena. Ja ne ujedam."

,,Zar to nije malo prebrzo?" svoje ruke je premjestio na moje kukove.

,,Nije. Zajedno smo skoro tri sedmice."

,,Ali tusirala sam se danas." sve sam trazila izgovore jer ne zelim da me vidi golu.

,,Pa sta? Vi djevojke se nekada i tri puta istusirate. U cemu je problem?"

,,Nema nikakvog problema. Stvar je u tome sto ne zelim da me vidis golu."

,,Siguran sam da cu uzivati u pogledu." nasmijao se a ja sam izdahnula.

,,Jel to znaci da ides samnom pod tus?"

,,Da ali ti prste ka sebi da se ne bih predomislila." ruke je podigao u zrak a ja sam se nasmijala. Iz ormara sam izvuka sebi cist ves i pidzamu a Stefanu dodala crne bokserice.

,,I to imas?"

,,Da. Samo ne znam hocel ti moci."

,,Ne brini." usli smo u kupatilo a on je u kadu stavio onaj cep i pusto da se kada puni  vrucom vodom. Istresao je bas dosta muskog gela za tusiranje te se okrenuo prema meni.

,,Nemoj se stidjeti mene. Ja sam ti decko."

,,Bas zato. Nikada nisam stajala gola ispred nekog decka i zato me je sramota."

,,Ne treba te biti. Imas prelijepo tijelo da ja i kada si u odjeci ne mogu skinuti pogled sa njega."

,,Odvratan si." kada se napunila te je on zavrnuo vodu. Ponovo se okrenuo prema meni te me pogledao u oci.

,,Prelijepa si i nemoj se nikada  mene stidjeti." klimnula sam  glavom te mi je stavio ruke na kraj moje majice....

TO BE CONTINUED....

Recite mi kako vam se svidja nastavak i ako vam nije problem pritisnite zvjezdicu.

Srecan Vaskrs svima koji slave

Love the bad guy✔Where stories live. Discover now