Bilinmezlikler

54 7 0
                                    

Rüyalar..

Beyni sanki ona birşey hatırlatmak ister gibi sürekli aynı yerde faklı olaylar gösteriyordu.

Aynı yer farklı kurgu, farklı kişilikler.

Peki ya hatırlaması gereken şey neydi? Sürekli geçmişinde onu takılı koyan şey neydi? Neyi unutmuştu? Ne yapması gerekti?

Oraya bir daha gidemezdi, dönemezdi yapamazdı bunu.

Peki ya bu rüyalardan kurtulması için ne yapması gerekti.

Bilinç altı Ona nasıl bir oyun oynuyordu böyle?

Sanki bir şeyi hatırlatmak ister gibi sürekli aynı yerde dönüp dolaşan ruhu ne arıyordu orada?

Ne işi vardı? Neyi hatırlatmaya çalışıyordu. Peki ya aklı neden bir türlü hatırlayamıyor, anlayamıyordu?
Bu hikayede eksik olan neydi? Eksik olan kimdi?

Bilmiyordu...

Yine tüm soruları bu gecede cevapsız kalmıştı.

Oysa ki artık bi cevap vermesi gerektiğini biliyordu. Yinede yapamıyordu vereceği cevaptan, alacağı tepkiden korkuyordu.

Yapamazdı.

Eğer bi cevap bulursa kendi karanlığı içerisinde hapsolabilirdi. Bunu göze alamazdı. Tekrar aynı yere dönmek istemiyordu. Aynı olayları yaşamak istemiyordu.

Umuda tutunmuştu. Bu umudu bırakmak istemiyordu. Delirmek yada ruh hastası bir şizofren olmak için gelmemişti dünyaya.

Sahi ne için gelmişti ki? Ne için yaşıyordu? Amacı, hedefi neydi?

Düşünmek istemiyordu. Artık sadece uyumak ve unutmak istiyordu. Sanki mümkünmüş gibi.

Yatağın kenarında oturmuş bekliyordu. Evde yine kimse yoktu. Yalnızdı. Sigarası bitmişti. Dışarıya çıkamayacak kadar yorgundu. Uyumak istiyordu ama yine aynı şeyleri görmek istemiyordu. Korkuyordu.

Kendisini toparlayacak birşey bekliyordu. Bekli bir telefon belkide bir mesaj. Herhangi bişey. Kendisini bu dalmışlıktan uyandıracak bi etki bekliyordu. Ama gelirmiydi işte orası bilinmezlikle dolu. Kim bilir belkide gelmek üzereydi.

'Doğum günün kutlu olsun kayıp çocuk.'

Geçmişin İzleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin