Many senyales nga imohang BF naay gi char2x nga ubang babae.

18 0 0
                                    



1. Kung before imohang BF magtxt every minute, every hour, every day karon twice nalang per day mao kani ang kinakusgan"Good Morning" ug "Good Night"

2. Kung naa kay message nga taas kaau ug todo kwento ka hurot ang characters sa imohang cellphone tapos iyahang reply lang kay "Ahhh.. Mao ba? Ok."

3. Kung imohang message sa FB Chat for him kay SEEN pero di pinanSEEN.

4. Kung i-invite nimo siya ug dinner date or movie date, magrefuse siya kay busy siya either naa pa siyay overtime sa work, or naa pa siyay assignment nga buhaton, naa pa siyay project nga humanon, naa silay case study ug all days in a week ni siya ug wala siyay time jud kay pati weekends family outing daw sila.

5. If ireview nimo iyahang wall sa facebook kay wala siyay post about sa inyoha. Kung naa man wala didto imohang pangalan. Dili pud siya gusto nga itag siya sa inyohang pictures duha. Dili pud ka niya ipapost sa iyahang wall ug mga love related matters kay dili daw siya ganahan ug kacornyhan sa wall niya.

6. Kung icheck nimo iyahang inbox sa cp or fb at first glance wala kay makita nga mali except sa tanan nagtxt or nagmessage sa iyaha recently kay puros lalake (Ex. Jake, Peter, Jun2x, Michael, James, John) ug uban pang mga astigin nga pangalan pero kung basahon nimo ang messages murag naay something wrong kay feminine ang tono sa istorya (Ex. I mish you. Asa naka?) Pasabot ana, babae na sa tinuod gisave lang niya sa pangalang lalake para dili nimo madudahan or tanan sulod sa iyahang inbox kay messages ni Mama, Papa, Sister, Auntie ug Cousin. Walay nasagol lain. Or much worse, walay sulod iyahang inbox kay gidelete all. Tan awa xad apil iyahang recent calls history kay kana si James, Michael, Jake ba na ron kay nanawag ug very late at night or kadlawon. Kanang mga time nga ni ingon si BF tulog nadaw siya sau kay gikapoi siya.

7. Kung dili siya magpakita sa iyahang inbox kay private daw kaau ang topic. Ug if i-ask nimo ngano, tubag niya sorry can't share it's confidential. (50% bot2x, 50% nagtug-an siyag tinuod)

8. If nagkaon mo outside then naay kalit nagtxt in the middle of your date, then nananghid daun siya emergency kailangan na niya mo uli ug sayo kay urgently needed siya sa ilahang balay. (ambot asang balaya ni moadto)

9. If naay nagcall tapos dili niya i-answer infront of you kay dili daw importante. Tapos if maabot namo sa mall or something, mananghid mangihi sa daw siya kay didto nia i-answer ang tawag.

10. Kung matxt ka niya sa lahi nga endearment. (obviously klaro na jud kaayo ni)

Gusto lang nako i-remind ang readers nga dili ibig sabihin makita ni ninyo nga senyales, nangabit na dayon inyohang BF. Usahay pud, naay valid reason. Pero kani lang siya, if makita nimo unya walay valid reason, makaduda lang and will lead to some event nga makawala ug trust.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Senyales nga imohang BF naay gi char2x nga ubang babaeWhere stories live. Discover now