Mother's Day 31

11 0 0
                                    

Anne mataram nerde!!!
Anne küpem kayıp.
Anne ben açım.
Anne 3 kelime "Yeni paten gerek."
Anne Connor'ın tasmasını bulamıyorum.
Anne Toprak yine kustu.
Anne Yaprak altına yaptı.
Anne markete gitmen gerekiyor hemen.
Anne makyaj malzemelerin nerde? Yine mi sakladın nefret ediyorum senden yeni eve taşınıcam ben!!
Anne bitti bitti.
Hayatım çorabımın tekini gördün mü?

Babaa!! Annem nerde?

Yine her sabah olağan bir şey ile uyanmak çok güzel ve herkesin bir ağızdan konuşması. İnsanın 12 çocuğu olunca böyle bir manzara normal geliyor ama bundan hiç pişman olmadım. 12 her zaman uğurlu sayımız olmuştur Mavi ile benim 12.ayın 12sinde doğmamız. Araba taksidinin 12 ay içinde bitmesi. 12 tane hayvana sahip olmamız ve elbette 12 çocuk. Mavi ile üniversite de tanıştık çok klasik bir şekilde benim sakarlığım ve bir kap guaj boya sayesinde. Ben ingilizce öğretmenliği okuyordum ve çocukları susturmak için neler yapabiliriz adlı saçma bir grubumuz vardı bende resim yapmayı önerdim ve birkaç kalıp guaj boya alıp bodrum katına gitmeye başladım. Mavi ise psikoloji okuyordu ve çok çalışan inek bir öğrenciydi ama bölümündeki en yakışıklı oyuncuydu voleybol oynuyordu ve ben voleybola bayılırım. Ben hızla aşağı inerken o elinde çalışma kitabı ile yukarı çıkıyordu. Benim ayağım takılınca onun üstüne uçtum ve tüm boyalar üstümüzü kapladı. Hayatımda ilk dayağı o an orada yedim beyinsiz beni erkek sanıp dövmüştü ve bunu anlaması 12 saniye sürmüştü işte 12 benim hayatım olmuştu, hayatım 12 olmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖZEL BİR GÜN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin