Capitolul 7 [ Fiecare sfarsit inseamna un nou inceput ] Partea I

27 2 0
                                    

    Din perspectiva Giuliei :

  Am fugit prin ploaie . Durerea asta din sufletul meu era prea mare . Toata lumea pleaca . Nu am mama , tata , iar acum singura mea familie , Nono , va fi pierdut . Ce se va alege de mine ? Am doar 14 ani . Cu cine voi ramane ? Unde ma va duce viata ?

    M-am asezat in mijlocul strazii si am inceput sa plang . Vroiam sa treaca o masina , orice si sa puna capat acestei dureri , oricum eu nu am fost dorita in aceasta lume , oricum viata mea nu mai are nici un sens sunt ca si tata , un suflet pierdut . Toti suntem niste suflete pierdute care nu-si gasesc linistea .

    Dintr-o data am vazut o lumina alba . Si sunetul produs de o masina. Am inchis ochii . Imi simteam corpul ud si o greutate peste mine . Oare asta insemna moartea ? Oare asta era calea spre libertatea mea ? Oare asta era calea spre mama ?

    Mi-era frica sa deschid ochii . Ma gandeam ca voi vedea niste norisori sau chestii de genul.Dar nu ? Am vazut o fata angelica . Am vazut niste ochi albastrii .Era un baiat care m-a ajutat sa ma ridic .

Giulia : Unde sunt ?

# : Unde sa fii ? In oras . Cred ca iti este rau ? Ce persoana normala ar sta in mijlocul strazii asteptand o masina sa o calce .

Giulia : Eu .

# : Clar esti nebuna .

Giulia : Auzi nu ma cunosti . Nu , nu sunt nebuna . Doar ca .. am motivele mele pentru care vroiam sa fac asta .

# : Pentru nimic in lume sa nu mai faci asta . Toate au o rezolvare .

Giulia : Problema mare nu are .

# : Ei bine nu vreau sa fiu prea bagacios . Eu sunt Damian .

Giulia : Eu sunt Giulia .

Damian : Esti de aici nu ? Cati ani ai ?

Giulia : 14 . Tu ?

Damian : 16 .

Giulia : Ok . Eu trebuie sa plec .

Damian : Asa repede . Ar trebui sa ramai cu cel care ti-a salvat viata . Daca nu eram eu acum ai fi fost in milioane de bucati pe asfalt .

Giulia : Te-ai gandit ca poate asta mi-am dorit .

Damian : Clar esti nebuna .

         Am plecat de langa ciudatul ala . Off nu trebuia sa se amestece . Vroiam sa nu mai fiu pe lumea asta . Imi doream foarte mult asta . Imi suna telefonul .

Giulia : Da

Georgia : Giulia te rog sa nu faci vreo prostie.

Giulia : Nu . Sunt bine .

Georgia : Ok . Atunci hai sa ne vedem in cateva minute la cafeneaua ta preferata.

Giulia : Ok . Voi fi acolo .

   Peste cateva minute la cafenea ..

Georgia : Ma bucur ca ai ajuns . Giulia trebuie sa vorbim serios .

Giulia : Ok te ascult.

Georgia : Chiar daca sunt o simpla angajata am ajuns sa tin mult la tine pentru ca desi esti mica pari foarte matura si ai o poveste impresionanta de viata . Tin la tine ca la sora mea de aceea iti zic ca vreau sa fii alaturi de Edmundo . Te rog nu-l fa sa sufere . A suferit destul in acesti 14 ani . Fii alaturi de el . Are cancer , Giulia . Doctorul i-a mai dat decat un an .

Giulia : Nu pot sa cred...

      Am inceput sa plang in bratele Georgiei .

Suflete pierdute Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum