Capitolul 10 [ O greseala iti poate schimba viata in cateva secunde]Partea II

28 2 0
                                    


Damian : Daca tu vrei sa pastrezi copilul , fie , e alegerea ta . Doar nu mai plange si promite-mi ca nu o sa  mai faci niciodata ce ai facut acum . Promite-mi .

Giulia : Iti promit . Iti promit ca niciodata nu o sa ma mai gandesc la asa ceva . Dar tu promite-mi ca ma vei iubi pe mine si pe copilul nostru pe vesnicie .

Damian : Promit .

     Apoi ne-am imbratisat . Nu stiu ce se va intampla insa nu vreau sa ma gandesc la viitor , vreau sa traiesc clipa asta .

      Peste 4 luni . 20 Februarie .

       Viata mea e un cosmar . Deja mi se vede burta . Cand i-am spus lui Francesco era sa faca infarct . Inca merg la liceu si zic ca m-am ingrasat putin iar din mai nu voi mai merge . Damian , e .. e terminat . A inceput sa se drogheze , ma sperie . Nu vreau sa devina ca tata . Nu ne certam insa nu vine noaptea acasa  , iar dimineata cand ajunge este alb la fata parca ar fi mort . I-am spus ca stiu ca se drogheaza si a zis ca nu e treaba mea . Cum sa nu fie treaba mea ? Copilasul asta din burta se tot zbate in fiecare zi , am dureri puternice . D-abia astept sa ajunga ziua sa-l nasc desi probabil atunci va fi mai rau sau...poate nu . Ce stiu e ca il voi iubi cu toata fiinta mea si nu il voi abandona niciodata.

      06:00

Giulia : Damian la ora asta se vine acasa . Stii ca in fiecare seara imi fac griji pentru tine ?

Damian : Giulia te rog nu ma mai cicali atata . Nu e treaba ta ce fac eu . Am nevoie sa mai ies . Tu ai grija sa mananci si sa dormi ca sa creasca bine copilul

Giulia : Treaba mea e si sa am grija de tine pentru ca te porti ca un copil de 5 ani doar ca esti un copil drogat .

           Atunci s-a uitat furios la mine si a ridicat mana la mine .

Giulia : Hai loveste-ma . Loveste-ma . Ca asta iti mai ramane . Dar sa stii ca nu din vina mea esti asa , nu din vina mea ne „ intelegem" asa . Totul , tot acest cosmar e doar din vina ta . Din vina ta ca nu ai avut grija si nu te-ai putut abtine . Din vina ta sunt insarcinata , din vina ta te droghezi , din vina ta viata mea e un cosmar si din vina ta copilul va fi nefericit . Retine , totul e din vina ta .

        Apoi furioasa m-am bagat in pat si m-am intors cu spatele la el . Nu a zis nimic doar s-a asezat si a adormit pe canapea .

        De dimineata m-am trezit si l-am vazut cum statea pe canapea trist si ingandurat .

Damian : Imi pare rau . Stiu ca totul e din vina mea , Giulia . Stiu , dar te rog sa ma ierti . E tot ce-ti cert . Sa ma ierti .

       N-am zis nimic , doar m-am dus la bucatarie . Inca locuiam in casa cu Francesco si incercam sa evit sa ma vada trista . Se imbolnavise si el .  Imi era tare dor de Nono . In acea zi m-am dus la mormantul lui .

Giulia : Nono de ce nu esti in acest moment aici ? De ce nu esti aici sa ma imbratisezi ? Mi-ai zis ca viata va fi frumoasa . Nu e asa . Totul e un dezastru . Te rog spune-mi ca asta e doar un cosmar si peste cateva minute ma voi trezi si voi vedea ca inca am 7 ani si ma duci la balet . Mi-e dor de tine Nono .

         M-am pus langa cruce si m-am uitat la cer . Era innorat ca si sufletul meu . Insa o raza de soare si-a facut loc printre un nor negru . Atunci mi-am adus aminte ca bunicul mi-a spus ca „ In orice rau exista si un bine „ . M-am ridicat . mi-am sters lacrimile si am inceput sa ma plimb .

        Asa au trecut lunile urmatoare . Mergeam la liceu  , ma plimbam , pe Damian incercam sa-l evit desi se vedea ca ii pare rau , din acea seara nu mi-a mai zis nimic rau si nici nu a mai ridicat mana la mine . Ma durea sa-l vad asa .

       23 Mai .

       M-am trezit cu o durere puternica de burta . O durere pe care nu o mai simtisem pana atunci . O durere care ma facea sa tip .

Giulia : Damian Damian ajuta-ma. Simt ca mor . Ma doare .

Damian : Imediat . Sun la ambulanta .

Giulia : Repede ca nu mai rezist .

     In cateva minute o ambulanta a venit si m-a luat , insa de durere am lesinat . M-am trezit intr-o camera de spital insa aveam aceeasi durere . Cineva ma tinea de mana . Era Edmundo , era Nono .

Giulia : Nono ai venit . Nono te rog ajuta-ma . Ajuta-ma si ia aceasta durere . Nu mai rezist Nono .

Edmundo : Giulita . Micuta mea . Stai linistita . Totul va trece . Totul va fi bine .

Giulia : Nono am devenit si eu un suflet pierdut .

Edmundo : Toti suntem niste suflete pierdute scumpa mea sau cel putin devenim . Ia-ma de mana si hai sa te duc intr-o lume mai buna, intr-o lume in care durerea nu exista .

       L-am luat de mana si am pasit spre o poarta foarte stralucitoare .

Damian : Iubito trezeste-te ...

Suflete pierdute Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum