Sierra Jonas/Miranda Cosgrove-Age 12, Twin Sister Tessa(younger by 5 mins), dark brown hair, brown eyes, has 4 brothers, Kevin(Older by 7 years ), Joe(older by 5 years), Nick (older by 3 years), and Frankie(Younger by 2 years), and 3 sisters (Tessa, and Caitlin, Step Sister Danielle) has 3 dogs(Elvis, Riley,Winston)
Tessa Jonas-Age 12, Twin Sister Sierra (older by 5 mins), lightish brown hair, brown eyes, has 4 brothers Kevin,Joe,Nick, Frankie and 3 sisters (Sierra Caitlin and Step sister Danielle) has 3 dogs (Elvis, Riley,Winston)
Kevin Jonas-Age 23 (almost 24), you know what he looks like, has 3 younger brothers (Joe,Nick,Frankie) and 3 younger sisters (Sierra,Tessa,Catilin) is married to Danielle has 1 dog (Riley)
Danielle Jonas-Age 24, married to Kevin, has 3 younger step brothers (Joe,Nick,Frankie) and 3 younger step sisters (Sierra, Tessa,Caitlin) has 1 dog (Riley)
Joe Jonas-Age 22 you know what he looks like, has one older brother (Kevin) 2 younger brothers (Nick,Frankie), 4 sisters (Sierra,Tessa,Caitlin and step sister Danielle) has 1 dog (Winston)
Nick Jonas-Age 18, you know what he looks like, has 2 older brothers (Kevin,Joe) and 1 younger brother (Frankie) 4 sisters (Sierra,Tessa,Caitlin and Step-Sister Danielle) has 1 dog (Elvis)
Frankie Jonas-Age 11, you know what he looks like, has 3 older brothers (Kevin,Joe,Nick) 4 sisters (Sierra,Tessa,Caitlin, and step sister Danielle)
Caitlin Jonas-Age 6, brown hair, brown eyes,is the youngest jonas, has 4 older brothers (Kevin,Joe,Nick,Frankie) 3 older sisters (Sierra,Tessa,and step-sister Danielle)