Ela Poveste
Astazi a fost o zi pe care am inceput-o in forta "pregatind " micul dejun impreuna cu Tae ...bine ce-i drept am intors bucataria cu susul in jos .Jin ne-a pus sa curatam .
Dupa ce am terminat curatenia care apropo a durat vreo ora jumatate am decis sa lenevesc uitandu-ma la filme ...ce zi monotona .
Acum este seara iar eu ma aflu la masuta de macheaj pieptanandu-mi parul lung si negru.
Tae vine si ma imbratiseaza de la spate sarutandu-mi gatul .Ma ridic si Taehyung ma intoarce cu fata la el .Ma saruta tandru ,adancind sarutul ,acesta devenind pasional.
Ma prinde la perete sarutandu-ma erotic .Imi contureaza maxilarul cu saruturi coborand pe gatul meu . Imi saruta gatul si musca mici portiuni din pielea mea fina ,eu scotand mici gemete .Continua tragandu-mi linii fierbinti cu limba pe gat.
De pe gat coboara cu saruturile catre decolteul meu . Ma prinde de fese ridicandu-ma si determinandu-ma sa ii inconjor bazinul cu picioarele . Merge cu mine spre pat punand-ma delicat pe acesta .Cand pielea mea face contact cu salteaua rece si catifelata un fior imi strabate coloana .
Taehyung se pozitioneaza deasupra mea continuand sa imi sarute gatul
Printr-o miscare hotarata scapa de tricoul meu , eu facand la fel cu tricoul sau. Incepe sa ma sarute coborand spre pieptul meu .Isi duce mainile la spatele meu desfacandu-mi sutienul si scapand de el.Imi dezmiarda sanii cu saruturi ,coborand mai apoi cu saruturile pe abdomenul meu.Imi traseaza linia blugilor cu limba ,scapand de acesttia dupa ,ramanand doar in lenjeria mea neagra cu dantela .La randul meu ii sarut abdomenul bine lucrat coborand spre linia blugilor si scapandu-l de acestia.Printr-o miscare rapida scapa de lenjeria mea dantelata ,scapand si de boxerii sai urmand sa isi puna protectia ca mai apoi sa ma penetreze lent,eu gemand din cauza placerii coplesitiare .El ma penetra lent in timp ce eu gemeam si ii zgariam spatele musculos cu unghiilr mele lungi.Milioane de fiori electrizanti stabatandu-mi coloana .In momentul orgasmului gemand la unison.In final se intinde extenuat langa mine tragand patura peste noi.
-Te iubesc foarte mult !
-Si eu te iubesc daddy !
Ma saruta pe frunte ,iar dupa amandoi cadem prada somnului.
Deci revenire cu un capitol pervers!Scuzati-mi eventualele greşeli gramaticale şi dacă este puţin capitolul!La fel că la capitolul precedent,mulţumirile merg către GabrielaNeagu13!Mersi mult de tot unnie <3 !
CITEȘTI
I Need You(Bts)®Pauza©Partea 1&2
Fiksi Penggemar,,Vreau doar sa stiu ca eşti bine, si vreau sa stii ca te iubesc mult" ,,Totodata, bucurati-va de cat timp mai aveti ♡Toti trebuie sa zambim odata, sa radem si sa ne purtam,, anormal" I Need You(part 1)-Terminata ♡ I Need You(part 2)-Continua ♡ In c...