1

258 28 16
                                    

Mereu,la orice colt de strada,intalnim cel putin o fata care pur si simplu,se distruge singura,cu propriile cuvinte,spunand:"Sunt urata....ce vedeti voi la mn?"
Fetelor,nu mai spuneti lucruri urate despre voi,fiind ca fiecare om este frumos in felul lui.Un om are ochii minunati,altul are parul perfect sau altul, corpul frumos.Adevarat,niciunul nu-i perfect,dar ganditi-va ca multe ar dori sa semene cu voi.Repet,sunteti frumoase in felul vostru.Fiecare dintre voi aveti un lucru care pur si simplu va fac speciale.
Incercati sa va priviti din alta perspectiva si sa analizati si de altfel sa descoperiti,daca nu a-ti facut-o pana acum,toate partile frumoase din corpul vostru.
In plus,pe langa frumusetea trupeasca,eu cred ca o fata are nevoie si de frumusete sufleteasca.Credeti-ma ca degeaba sunte-ti frumoase daca nu aveti putin suflet in voi,putina frumusete sufleteasca.
Daca unii baieti sau unele fete va jignesc,credeti-ma ca o fac din invidie.Voi nu trebuie sa ii bagati in seama pe aia sau pe ala care va fac proaste sau urate,fiind ca nu merita sa va consumati energia si buna stare pe niste invidiosi care nu cauta decat sa va supere si sa va formeze o parere proasta despre voi,doar pentru a-si hrani invidia.
Incercati sa va priviti si lucrurile frumoase din voi,si nu doar pe cele urate.
Tu,care citesti asta acum,poate spui ca fac numai aberatii si ca nu-i adevarat,dar va rog,incercati sa va descoperiti partile frumoase si ve-ti vedea ca va ve-ti simti mult mai bine.
Nu va mai necajiti singure,fiind ca nu are rost si nu veti face decat sa va formati o impresie proasta despre voi.Fiecare aveti ceva ce va face diferita de celelalte.Dumnezeu va luat din ceva,dar va dat mult mai mult in altaparte.
Si sa nu incercati niciodata sa va schimbati dupa placurile sau placerile unui baiat,deoarece un baiat,daca chiar va iubeste,va iubeste asa cum sunteti ci nu dupa cum vrea el sa fiti.

Va astept cu pareri,si daca sunteti deacord cu mine,voi mai veni si cu alte volume,tot pe aceeasi tema,pana atunci nu uitati ca sunteti frumoase asa cum sunteti....puuup

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 01, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pentru toate fetele care se autosubestimeazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum