Erez'in yanına geldiğimde tam benle konuşacakken Lina sürtüğü geldi.
-Nerdesin sen Erez? Annen,baban,ablan, ben ve kızımız seni çok merak etti.
Ney?Lina hamile mi? Ve Erez hala benle konuşuyor.
Ben:
-Erez,sen ne kadar şerefsiz ve utanmaz bir adamsın! Senden nefret ediyorum!
Diyerek tokat atıp,koşa koşa oradan uzaklaştım.Bi yere oturup kendime kızmaya başladım. "NEDEN GELDİN Kİ? ÜZDÜ YİNE SENİ İŞTE! tam eve gidecekken bir kol beni tuttu.Karşımdaki Erezdi.Hala nasıl yüzüme bakabiliyorsa? Hiç arkama bakmadan evin yolunu tuttum.Kapıyı açtığımda Doğa ve Buğlem benden açıklama bekliyorlardı.Bende oturup herşeyi anlattım.Sabaha kadar oturduk,ağladık.Bugün haftasonu olduğu için yazlık evimize gitmeye karar verdik.Konaklı'ya gitcektik.Küçüklüğümden beri gittiğim yer.Kahvaltımızı yaptıktan sonra yola çıktık.Geldiğimizde Ben ve Doğa evi düzenledik.Düzenledikten sonra Buğlem'i havuza girmesini istedik.Ama yüzme bilmediği için yüzmeyi öğretmeye karar verdik.Ben ve Doğa,yüzme dersi verdikten sonra annem aradı.Hemen havuzdan çıkıp,telefona koştum.
Annem:
-Maşallah,unuttun beni.Tabi üvey kardeşinle mutlusun.Zaten bende başka birisiyle evleniyorum.Amerika'ya gidiyorum.Son kez sesini duymak istedim.Bu arada artık evin borcunu sen ödersin.Numaramıda değiştircem.Görüşürüz,Elvin.
Dedikten sonra ağlamaya başladım.Zaten telefonuda suratıma kapatmıştı.Siteden koşa koşa ağlayarak çıktım.Ama bi öküz önüme geldiğinde yere yapıştım.Tam çocuğa söverken çocukluk aşkım Araz'ı gördüm.
Araz:
-Oo prenses burdaymış,
Dedi ve sarıldı bana.Bende ona sarıldım.Doğa bağırarak Araz'a sarıldı.Buğlem yoktu ama.Doğa'ya sorduğumda duş alıyor dedi.Bende Araz'ı içeri davet ettim.Buğlemle'de tanıştırdığımda Buğlem sevmişti Araz'ı.Sonra Araz'ı yolcu edecekken birden dudaklarımda sıcak ve tatlı bişey değdi.Araz'ın dudağıydı.Bende karşılık verdim.Ve ayrılacakken sarıldım ona.Yarın seni alırım prenses dedi ve ben hala ona bakıyordum.Kapıyı kapattıktan sonra Doğa ve Buğlem bana yastık fırlattı.Bende fırlattım.Hep bir ağızdan ELVİN ARAZ'A AŞIK.ARAZ'DA ELVİN'E AŞIKKK dedikten sonra kovalamaya başladım.Tam yakalayacakken yastığa takılıp düştüm.Ve onlarda kapıyı açıp,kaçtılar.Ben de aramaya çıktım.Bahçeye kaçmışlardı.Havuzun önünde selfie çekiliyorlardı.Bende hemen telefonu elinden alıp,suya düşürdüm.Ben gülerken biri de beni düşürdü.Sonra kendiside atladı.Bu Araz'dı.Çocukluk aşkım 💘.Sonra hepimiz sudan çıkmış balık gibiydik.Eve girer girmez üstümü değiştirdim.Araz'da eve gitmişti.Bizde Araz gittiği için yatmaya karar verdik.Tam dalıyorken telefonuma mesaj geldi.
KİMDEN:ÇOCUKLUK AŞKIM 💕
MESAJ:İYİ GECELER PRENSES,BUGÜN KÜ ÖPÜCÜĞÜ UNUTMA!
Bende mesajına cevap verdikten sonra huzurlu bir uykuya daldım...Arkadaşlar!Kusura bakmayın!Baya geciktirdiğim için özür dilerim! Diğer bölümde Araz'ı tanıtacağım.Sizleri seviyorum 💕