«Απλά μπες στο αυτοκίνητο.» απαίτησε θυμωμένα.
Η αναπνοή μου έτρεμε στο στόμα μου καθώς τον κοιτούσα. Τα δάχτυλά μου άφησαν το χέρι του Harry και παραπάτησα πίσω. Γύρισα επειγόντως ξεκινώντας ένα γρήγορο τρέξιμο κατά μήκος του πάρκινγκ αυτοκινήτων. Το σώμα μου κινήθηκε γρήγορα ανάμεσα στα πολλαπλά αυτοκίνητα. Ο παλμός της καρδιάς μου αυξήθηκε όταν έριξα μια ματιά πίσω, o Harry ήταν ακριβώς πίσω μου. Τα πιο μακριά πόδια του τού έδιναν μεγαλύτερο πλεονέκτημα ,θα ήταν δύσκολο για εμένα να τον ξεπεράσω.
Κλαψούρισα όταν ένα μεγάλο χέρι τυλίχτηκε γύρω από τον καρπό μου κάνοντας με να πονέσω ,αποτρέποντας με από το να το σκάσω. Το σώμα μου τραβήχτηκε πίσω στο δικό του. Δεν μπορούσα να ελέγξω τις κινήσεις μου καθώς το χέρι μου έπεσε πάνω στο πρόσωπο του Harry. Ήταν η δεύτερη φορά από τότε που τον γνώρισα που τον έχω χαστουκίσει και βλέποντας το πρόσωπό του δεν έδειχνε καθόλου χαρούμενος. Τα πράσινα μάτια του στένεψαν προς εμένα.
Άφησα μια διαπεραστική κραυγή καθώς τα μεγάλα χέρια του έπιασαν τους γοφούς μου προτού με σηκώσει ψηλά και με 'κρεμάσει' πάνω στον ώμο του. Οι γροθιές μου χτυπούσαν την πλάτη του σε μια προσπάθεια μου να αναγκάσω τον Harry να με αφήσει. Αλλά δεν το έκανε. Αγνοώντας τις διαμαρτυρίες μου περπάτησε κατά μήκος του πάρκινγκ.
«Harry!»
Έπιασα δυνατά το πίσω μέρος της κοντομάνικης μπλούζας του ανάμεσα στα δάχτυλά μου.
«Άσε με κάτω!»
Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα είχα σηκωθεί από τον ώμο του και με είχε αφήσει μπροστά του. Ο Harry βημάτισε πιο κοντά ,ενστικτωδώς κινήθηκα προς τα πίσω : μόνο για να μου ξεφύγει μια κοφτή ανάσα όταν το σώμα μου ήρθε σε επαφή με την πλευρά του αυτοκινήτου του.
«Τον χτύπησες.» τον κατηγόρησα.
«Ναι.» Απάντησε αδιάφορα.
Η απάντησή του ήταν σχεδόν χλευαστική. Ήθελε εμένα να του ανταποδώσω.
«Λοιπόν, γιατί;»
«Μπήκε στον δρόμο μου.» Η βραχνή φωνή του Harry ήχησε.
Δεν είπα τίποτα σε απάντηση. Τι θα μπορούσα να πω;
«Μπες στο αυτοκίνητο.»
Το χέρι του έφτασε τον καρπό μου αλλά δείλιασα. Αντί να παλέψει μαζί μου άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού περιμένοντας με να πηδήξω μέσα. Η πλάτη μου παρέμεινε κολλημένη στο όχημα καθώς έκανα την πορεία μου προς την πόρτα, κρατώντας όση περισσότερη απόσταση ήταν δυνατόν.
BẠN ĐANG ĐỌC
DARK (Harry Styles Fanfiction Μετάφραση) + Knockout (Sequel to Dark)
FanfictionΔημιουργήθηκε από: @han_rawrr Μεταφράστηκε από: DARK (HarryStylesFanfiction) ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ facebook group