Dark -Chapter 9-

378 21 0
                                    


'Πρέπει να φύγουμε.''

Ο Harry αρπάζει το χέρι μου ξανά. Γρήγορα πλησιάζουμε στην ιδρωμένη ατμόσφαιρα από την πίστα και στο άδειο περίπτερο στο πίσω μέρος. Ευτυχώς είχα χρόνο να φορέσω την ζακέτα μου και να πάρω την τσάντα μου πριν μου αρπάξει το χέρι για μια ακόμη φορά. Ο Χάρρυ τώρα φοράει το σακάκι του, σηκώνοντας τα μανίκια του ως τα μπράτσα του.

''Βο!''

Δεν δίνω προσοχή στον Harry, αλλά γυρνάω να δω την Hayley να με κοιτάει ανήσυχα. Όσο μπορώ σχηματίζω με τα χείλη μου 'συγνώμη' σε αυτήν. Η δύναμη του εξουδετέρωσε την δική μου καθώς με τραβά στην έξοδο. Ήταν δύσκολο να κρατήσω το χέρι του Χάρρυ μέσα σε τόσο κόσμο. Τα δάχτυλα μου γλιστράν από τα δικά του. Αφήνω μια κραυγή όταν κάποιος μου πιάνει σφιχτά την μέση. Αυτή δεν ήταν η νύχτα μου. Κοιτάω στο αγόρι που είναι φανερά μεθυσμένο. Αλλά το σαρκαστικό του χαμόγελο γρήγορα σβήνει από το πρόσωπο του.

''Κάνε πίσω.'' Ο Harry μουγκρίζει.

Μετακινείται επιθετικά και σπρώχνει το αγόρι μακριά αλλά γρήγορα στέκομαι μπροστά του.. Πιέζοντας τα χέρια μου στο στήθος του σε μια προσπάθεια να τον σταματήσω.

''Harry,'' ικετεύω ''μη..παρακαλώ.''

Η εικόνα εκείνον να χτυπάει τον Jake είναι ακόμα φρέσκια στο μυαλό μου. Δεν θα μπορούσα να το δω να συμβαίνει ξανά. Το στήθος του χαλαρώνει κάτω από το άγγιγμα μου. Αναστενάζω όταν αρπάζει τον καρπό μου και συνεχίζει να με οδηγεί ανάμεσα από τους ανθρώπους. Είμαστε σύντομα έξω στον καθαρό αέρα.

''Έλα.''

Κοιτάω επάνω στο πρόσωπο του Harry, το σαγόνι του τρέμει ελάχιστα καθώς προχωράμε στο αυτοκίνητο. Αγωνίζομαι να συγχρονιστώ με τον ρυθμό του, τα μεγάλα του πόδια κάνουν τεράστια βήματα. Μερικά λεπτά αργότερα αναγνωρίζω το μαύρο όχημα που είναι παρκαρισμένο στην άκρη του δρόμου. Ένας αναστεναγμός φεύγει από τα χείλη μου, καθώς μπαίνουμε σε αυτό. Τα χέρια μου ακουμπάν το αριστερό του χέρι, για να κερδίσω την προσοχή του.

''Harry;''

Δεν απαντάει. Θα ήθελα να ήξερα που είναι προσηλωμένος. Τα μάτια μου προσπαθούν να δουν μέσα από το αυτοκίνητο ένα άλλο όχημα παρκαρισμένο ακριβώς απέναντι από του Harry. Οι χτύποι της καρδιάς μου δυναμώνουν καθώς αναγνωρίζω τα δύο αγόρια που κάθονται μπροστά στο αμάξι. Οι φίλοι του Jake.

DARK (Harry Styles Fanfiction Μετάφραση) + Knockout (Sequel to Dark)Where stories live. Discover now