''Μπορείς να μπεις μέσα, ξέρεις;'' Μου λέει ειρωνικά.
Ανέπνευσα βαθιά πριν βηματίσω μέσα στο διαμέρισμα. Ο Harry κινήθηκε πίσω μου ενώ με βοήθησε να βγάλω το μπουφάν μου. Το κεφάλι του ξεκουράστηκε στον ώμο μου για λίγο, γεμάτα χείλη να φιλούν τον λαιμό μου. Έτρεμα στην αίσθηση, καυτή ανάσα να ακουμπάει το δέρμα μου πριν υποχωρήσει.
Κρέμασε το ρούχο :γύρισα προς αυτόν καθώς κινήθηκε μπροστά, ένα χαμόγελο με λακκάκια να σχηματίζεται στο πρόσωπό του. Βημάτισα προς τα πίσω, μεγαλώνοντας την απόσταση μεταξύ μας.
«Εγώ..» Το στόμα μου το έβρισκε δύσκολο να σχηματίσει τις λέξεις.
Ο Harry με περίμενε να μιλήσω ξανά, γέρνοντας το κεφάλι του ελαφρώς στο πλάι, καθώς με κοιτούσε.
«Σε ευχαριστώ...Harry.» είπα χαμηλόφωνα.
Ήξερε ακριβώς για ποιο πράγμα μιλούσα. Το κεφάλι μου έπεσε κάτω, τα παπούτσια μου έγιναν ξαφνικά πολύ ενδιαφέρον. Η ανάσα μου δέθηκε κόμπος στον λαιμό μου καθώς τον ένιωσα να πλησιάζει πιο κοντά. Λύγισε προς τα κάτω, σγουρά μαλλιά γαργαλούσαν το μάγουλό μου καθώς έφερε τα γεμάτα χείλη του στο αυτί μου.
«Θα το έκανα ξανά.» ο βραχνός τόνος του ψιθύρισε.
Το μικρότερο χέρι μου άρπαξε τα δάχτυλά του, ο αντίχειράς μου ακούμπησε απαλά τις αρθρώσεις του. Με εξέπληξε όταν απομακρύνθηκε από το κράτημά μου, προσπερνώντας με κάτω στο χωλ. Ο ήχος του τρεχούμενου νερού γέμισε την ησυχία και είχα μείνει να τον ψάξω μόνη μου. Το διαμέρισμα του Harry ήταν τακτοποιημένο. Γύρισα το κεφάλι μου εκεί όπου υπέθεσα ότι βρισκόταν η πόρτα για το καθιστικό. Έδειχνε φυσιολογικό, πολυθρόνες, τραπεζάκι του καφέ, τηλεόραση. Δεν ξέρω τι πραγματικά περίμενα, κάτι τρομαχτικό υποθέτω, αλλά δεν ήταν.
«Harry;»
«Μμμ.» Η βαθιά φωνή του βούιξε.
Εισήλθα στην κουζίνα, τα μάτια μου έπεσαν πάνω στην πλάτη του Harry καθώς έβαζε το χέρι του κάτω από το δροσερό νερό. Το κεφάλι του γύρισε κοιτώντας με καθώς στεκόμουν στην πόρτα. Νευρικά έπαιξα με τα δάχτυλά μου καθώς γύρισε πίσω. Οι τεταμένοι μύες στα μπράτσα του έγιναν εμφανείς καθώς γύρισε την βρύση, κλείνοντας το νερό. Άρπαξε ένα ρούχο από το πλάι και το τοποθέτησε πάνω στο τραυματισμένο χέρι, απορροφώντας την υγρασία.
Ο Harry έγειρε ενάντια στον πάγκο, τα πράσινα μάτια του έπεφταν σε εμένα καθώς χαμογελούσε. Το κεφάλι του τινάχτηκε στο πλάι, κάνοντάς μου σήμα να έρθω μπροστά.
STAI LEGGENDO
DARK (Harry Styles Fanfiction Μετάφραση) + Knockout (Sequel to Dark)
FanfictionΔημιουργήθηκε από: @han_rawrr Μεταφράστηκε από: DARK (HarryStylesFanfiction) ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ facebook group