,,Tak, scháněj hlavně trvanlivý věci jako např. konzervy, paštiky, sušenky a tady takovýto věci" řekla jsem, rozloučily jsme se a obě jsme se vydaly hledat věci, které nám připadaly důležité...
Jako první jsem šla do oddělení s trvanlivými potravinami, kde jsem vzala hlavně konzervy s masy, konzervy se sterilovanou zeleninou a ovoce. Pak jsem zamířila do oddělení se sladkým, kde jsem vzala několik balení sušenek, müsli a kukuřičné vločky. Už jsem chtěla jít k pokladně, když v tom jsem si uvědomila že pokud se zamoří voda bude potřeba něco na pití, tak jsem ještě zamířila do oddělení nápojů, kde jsem vzala několik balení vody, red bull a několik balení džusu a zamířila jsem k pokladně, kde jsem zaplatila...
Clara už na mě čekala u auta... Naskládaly jsme zboží do auta a vyjely ke mě domů. Po cestě jsme nepotkaly skoro žádné auto, až na jednu sanitku stojící na kraji cesty. Sanitka byla nabouraná, tak jsem zastavila auto že se půjdu podívat jestli někdo zůstal na živu, když mi Clara řekla: ,,Nechoď tam,tento náraz je všechny stoprocentně zabil a co ty víš, třeba je ten vir i tady a už klidně můžou být prosanitky. Já ji ingnorovala, vzala jsem si svůj revolver vylezla ven z auta. Pomalu jsem došla k sanitce, obešla ji a nakoukla otevřenými dveřmi dovnitř, kde byl vidět ,,lékař", kterému z obličeje odpadávaly kusy shnilého masa. Tak co? Chceš si hrát? pomyslela jsem si, nabila revolver, zamířila mu na hlavu a vystřelila. Ozvala se rána, lékař vydechl a mrtvý se svalil k zemi. Pro jistotu jsem do něj střelila ještě jednou pro případ že bych poprvé minula mozek, zastrčila jsem si revolver za pásek a vyšla ze sanitky ven, tam už ale stála skupinka dalších pěti obživlích mrtvol... ,,A do háje" zanadávala jsem a začala couvat zpět do sanitky...
ČTEŠ
Zombie apokalypsa
FantasyPartička pár kamarádů a miliony oživlých mrtvol. Taky jste někdy přemýšleli nad tím, co by se stalo, kdyby z ničeho nic nastala zombie apokalypsa? Jak byste se zachovali? Být sami nebo radši být s někým ve skupině a riskovat smrt? Tyhle a mnoho dalš...