IX.

25 3 4
                                    

Z pohledu Cassie

,,Ahoj dědo!" vykřikla jsem hned, jak jsem spatřila dědečka, který na mě čekal na nádraží. ,,Ahoj. Těšil jsem se na tebe. Pojď, vezmu ti kufr. Meggi na tebe čeká v autě. A jak se máš?" zeptal se a vzal mi kufr. ,,Mám se dobře, ale tady se mám vždycky nejlíp. Tolik čerstvého vzduchu. Tolik přírody. Miluju to tady."

Když jsme dorazili k autu, Meggi seděla na sedačce a kňučela. Děda otevřel dveře a ona na mě skočila a málem mě svalila. Budu si muset zase zvyknout na ty její skoky. Nastoupili jsme do auta a vyjeli jsme.

Asi za 50 minut jsme stáli před dědovou farmou. Ovce byly v ohradě a čekaly na otevření branky, aby vyletěly jak zběsilé na otevřené prostranství. ,,Otevři tu branku." Vyzval mě děda. Přistoupila jsem k ohradě a otevřela jsem branku. Jakmile jsem to udělala, ovce vyběhly a Meggi je začala hnát na louku. ,,Tady v horách je to méně bezpečnější než ve městě. Nikdy nevíš co se může stát." Dostala jsem na chvilku strach. Je tu snad UFO? Nebo mafiáni? To těžko...co by se tu mohlo stát?

----------

Baví vás ten příběh vůbec? A chcete, aby se Cassie potkala se zlodějama v další kapitole a nebo mám pár kapitol vyprávět o žití na farmě? Napište do komentářů ;)
@cliffordbabys

My horse TaraKde žijí příběhy. Začni objevovat