Yb geldi alkışş.AlSel ♡♡
Ali'den artık nefret ediyorum.Bana en büyük yalnışı yaptı.Babamdan vurdu beni.Onun en azından ilgi görebileceği bir babası var.Hem de öz babası!Sabah uyandığımda gözlerim mosmor olmuş ağlamaktan.Hemen üstümü giyinip aşağı indim.Sofra da Ali'den başka kimse yoktu.Ona bakmamaya çalışarak sofraya oturdum ve yemeğimi yemeye başladım."Çok mu ağladın?" "Sanane." "Selin ben......" tam bişey diyecekken içeri Nazlı girdi."Selin noldu sana?" "Ya çok yoğun uyumuşum da ondan." "Peki ben gidiyorum bizim şu öküzle bana sürprizi mi ne varmış haberin olsun dedim." "İyi eğlenceler." dedim ve beni öpüp gitti."Selin seni bi yere götürücem kalk." "İstemiyorum bi yere gitmek!" "Gelmiyo musun?" "Hayır!" "Peki." dedi ve beni kucağına aldı.Ne kadar dirensem de indirmedi beni.Arabaya bindirip kemerimi bağladı.Beni sahile götürüyordu.Kumlara oturduk."Denize bak ve ondan nefret et!" "Senden nefret ediyorum ya o yeter bana!" "Özür dilerim Selin." "Dileme.Benim yüzümden oldu zaten.Ben başlattım bu işi.Benim yüzümden herkes annemin dayak yediğini öğrendi!" bunları ağlarken söylüyordum.Ben bunları anlatırken Ali beni omzuna yatırmış bana sarılıyordu. "Nefret ediyorum senden!" diyip ona vurmaya başladım.O ise hiç tepki vermiyordu.Sadece bana sarılıyordu."Benden nefret et!Ben sevilecek adam değilim!" dedi.Gözünden bir damla yaş düştüğünü fark ettim."Sende benden nefret et!Zaten sevenim yok!" dedi."N-ne ne demek sevenim yok?" dedim ondan ayrılıp.O hala denize bakıyordu."Annem de babam da beni sevmiyor sende nefret et!Beni seven kimse yok zaten alışkınım ben nefret edilmeye!" dedi ağlayarak ama hissettirmeyerek.Bu çocuk neler yaşıyor.Babası ve annesi ona hiç mi sevgi göstermiyor?"Hiç mi yok?" "Hiç yok." "Arkadaşların?" "Sahte." bu sefer ben ona sarıldım."Üzülme.Mutlu olman için sevgi görmeye ihtiyacın yok senin." "En azından sana ihtiyacım vardır." "Eğer öyleyse ben herşeye razıyım." dedim ve ondan ayrıldım.Daha sonra ayağı kalktı.Kalkmama yardım etmek için elini uzattı.Bende eli yardımıyla ayağı kalktım."Hadi gidelim." dedi."Tamam." "Selin teşekkür ederim." "Bende teşekkür ederim." dedim ve birbirimize sarıldık.Nasıl oldu ki Ali'ye karşı kalbimin içi ısındı.
Onun ağlaması içimi sızlattı.Onu öyle görünce benim de ağlayasım geldi.Eve vardık.Akşam yemeği kurulmuş herkes sofrada bizi bekliyordu.Biz de hemen oturduk."Ali Selin siz neredeydiniz?" dedi Haluk abi."Biz şey ya sahildeydik.Oturduk konuştuk falan." "Evet Haluk abi." diye destek çıktım.Yemeğim bittiğinde odama çıktım bugün olanları düşünerek uykuya daldım.---Ali'nin Gözünden---
Saat 11 olmuştu Selin'in odasına girdim.Uyumuştu.Bende yanına gittim."Sana çok ihtiyacım var koca gözlü kız.Sen bana iyi geliyorsun.Senin o koca koca gözlerin bana iyi geliyor.Senin bana kızman sinirlenmen iyi geliyor." diyip yanağından öptüm ve çıktım.
---Selin'in Gözünden---
Kahvaltıya aşağı indim.Günaydın diyerek sofraya oturdum."Selin bugün çok mutlusun." dedi annem.Evet çok mutluydum.Neden bilmiyorum ama sanki bugün bayram gibiydi.Ali'de bana bakıp gülümsüyordu.O da bugün mutluydu galiba.Ali sofradan kalkınca bende kalktım."Ali nereye?" "Tuğçe'lerin yanına gidiyorum gelmek ister misin?" "Olur." dedim ve arabasına atladım.Araba da giderken uyuya kalmışım.Uyandığım da kendimi araba da yatar pozisyonda buldum."Ali." ses yoktu.Korkmaya başlamıştım."Ali!" bur daha bağırdım ama ses yoktu.Dışarı çıktım.Yine bara gelmişiz.Bara girdim ve Ali'yi aramaya başladım.Sonunda buldum.Yanına gittim."Ali nerdesin sen ya?" "Burdayım Selin.Uyuyordun uyandırmayayım dedim." "Herneyse Tuğçe'ler nerede?" "Bilmiyorum ki biz gelicez dediler gittiler." "Off e hadi gel dans edelim o zaman." dedi ve beni dans pistine sürükledi.Ve dans etmeye başladık.Kendimi bir an huzur içinde hissettim.Ali o mavi gözleri ile bana baktıkça yüzümdeki tebessüm artıyor.Şu an bana gülüyor ve bu benim içimi ısıtıyor."Selin iyi misin?" "İ-iyiyim." "Hiç zannetmiyorum." dedi gülüşünü bozarak."Cidden iyiyim." "Peki." dedi ve yine suratında tebessüm oluştu.Bu da benim içime su serpti.Daha sonra ona sarıldım.Bunu neden yaptım bilmiyorum ama içimden geldi.
---Ali'nin Gözünden---
Bana sarıldığı zaman ne yapacağımı bilemedim.Şok oldum yani.Bir süre sonra ayrıldı zaten."Gidelim artık." dedi başımla onayladım.Arabaya bindik ve yola çıktık.
---Selin'in Gözünden---
Arabayı sürerken sırıtıyordu."Ne sırıtıyorsun be?" dedim gülerek."Şok oldum da." "Niye ilk defa mı bir kız sana sarılıyor?" "Yok ya Tuğçe'den falan alışkınım ama senin sarılman tuhafıma gitti.Yani bugüne kadar birbirimizden nefret ettik." "Doğru ama ne biliyim içimden geldi." "Benim de işime gelmedi değil." "Pisliksin Ali!" dedim bende gülmeye başladım.Eve vardık.Odama girmeden önce Ali'ye teşekkür ettim.O ise sadece tebessüm etti.Bugün uyuyabileceğimi pek sanmıyorum.Derken uykuya daldım.
Kahvaltı masasında bir tek Haluk abi vardı."Gel Selin gel." dedi.Bende sessizce oturdum."Biliyorsun en son görüşmemizde Ali hakkında konuşmuştuk.Sen bir sorun olmadığını söy-" "Hala bir sorun yok.İyi anlaşıyoruz." "Benim sana tavsiyem Ali'ye fazla güvenme!" dedi ve kalkıp gitti.Neden şimdi moralimu bozdu bu benim?Ali bana kötü birşey yapmadığı sürece ona güvenmek istiyorum.İnşallah beni üzecek birşey yapmaz.
Hemen Ali'yi aramaya başladım.Onu salonda otururken buldum."Ali napıyorsun?" dedim yalandan gülümseyerek."Bi sorun mu var Selin?" "Va-yok ya sorun yok." bana endişeli şekilde bakıyordu.İnşallah anlamaz."Selin noldu?" "Şey ya yani..." "Selin bak lütfen söyle." "Baban az önce bana Ali'ye fazla güvenme dedi.Sana güvenmek istiyorum." "Selin sen babama niye bakıyosun.Onun 1 doğru 9 yalnışı var.Bu söylediği şeyde 9 yalnışından birisi.Korkma." "Teşekkür ederim." dedim ve ona yine sarıldım.Bu sefer karşılık verdi."Gezmek ister misin?" "Olur ama ilk önce Nazlı'yı arıyım." dedim ve dışarı çıktım."Nazlı nerdesiniz ikiz?" "Dağ evindeyiz ve bu öküz ona onu sevdiğimi itiraf etmeden bırakmıcakmış." "Tamam o zaman size iyi eğlenceler..." dedim ve kapattım."Nereye gidelim Selin?" "Ben sahile gitmek istiyorum." "Hadi gidelim." dedi ve arabaya ilerlemeye başladı.Sahile vardık.Ve yine aynı yerimize kumsala oturduk."Biliyo musun Ali.Benim en sevdiğim renk mavi.Senin gözlerine bakınca kendimi denizde boğuşur gibi hissediyorum." "Ben her zaman siyah rengi sevdim.Etrafımdakiler sayesinde bu rengi sevmeye başladım.İçimi kararttılar." "Ali gerçekten seni seven hiç kimse yok mu?" "Sen dışında yok.Gerçi senin hislerini de bilemem." "Her zaman senin yanındayım." dedim ve elimi omzuna koydum."Bu da beni mutlu ediyor." dedi.O sıra da gözünden bir damla yaş düştü.
Ve yb burda sona erer.Arkadaşlar ben öğlenci olduğum için çabuk yazamıyorum.AlSel ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡MAVİŞİM♡
FanficBirbirine aşık olacağından habersiz iki üvey kardeş.Güzeller güzeli Selin Yılmaz yakışıklı mı yakışıklı Ali Mertoğlu.İlk başta birbirinden nefret eden ikili yavaş yavaş birbirine ısınırsa aradaki duvarlar yıkılır mı? ♡MAVİŞİM♡