15. dio

3K 113 0
                                    

,,Prelijepa si i nemoj nikada da se mene stidis." klimnula sam glavom te je on stavio ruke na kraj moje majice. Pogledao me je u oci i lagano je povukao na gore. Zatim je skinuo trenerku i ostala sam polugola pred njim. Obrazi su mi se zacrvenjeli jer je njegov pogled sarao po mom tijelu.

Polako sam mu vukla majicu prema gore te je i on ubrzo bio samo u boksericama....

Dalje zamisljate sami...

Posle tusiranja, obukli smo se i vratili u sobu. Prvi je on legao pa tek onda ja. Moja glava i ruka su bili na njegovim grudima dok je njegova ruka bila preko mojih ledja a moje noge preko njegovih.

,,Laku noc Stefi."

,,Svidja mi se nadimak. Laku noc ljepotice." poljubio me je u glavu te smo ubrzo zaspali.

*********

Budi me grub glas koji dopire izvana. Otvaram oci i shvatim da to Stefan pjeva. Stvarno ima prelijep glas.

U sobi je bas vruce iako sam ja u kratkoj pidzami.

Vrata se otvaraju a u sobu ulazi Stefan bez majice koji drzi bijelu tacnu i na njoj neku hranu.

,,Dobro jutro slatkice."

,,Dobro jutro duso." tacnu je stavio na ormaric i sjeo pored mene. Spojio nam je usne u jedan kratak poljubac.

,,Sta si to spremio?"

,,Palacinke sa nutelom i sok."

,,Obozavam palacinke." pruzio mi je jednu te sam je ja rado prihvatila.

,,Stefi mogu te nesto zamoliti?"

,,Reci slatkice."

,,Jel znas pjesmu od Lexington benda-Potrazi me?"

,,Znam. To mi je omiljena pjesma."

,,Hahah i meni je. A hoces li mi je otpjevati?"

,,Nemam lijep glas."

,,Ajd ba Stefi ne seri. Sada sam te cula kako pjevas onu pjesmu na stranom i mnogo mi se svidjelo. Ajde molim te."

,,U redu."krenuo je da pjeva.

Nije ti vjernost u genima

lako bi svakog zamjenila

ali ja sam tu,

da razumijem te...

Nemas ti srce u grudima

kad si me nevinog ubila

ali cak i to

ja razumijem...

Jer nije ovo s nama laz

ma mozes da se otimas

al u tudjem zagrljaju hladno je.... Potrazi me...

,,Jel to to?"

,,Da hvala ti."

,,Sve da moja princeza bude srecna." nasmijala sam se na njegov nadimak te ga poljubila.

,,Slatkice ajd sa mnom do teretane. Nisam dugo bio a ne ide mi se sam."

,,Moze. Ja cu se presvuc pa onda idemo do tebe."

,,Moze. Pozuri." ustala sam te otisla u wc da uradim higijenu i da se pocesljam.

Oprala sam zube te kosu svezala u vusoki rep. Usla sam u sobu te iz ormara izvadila crne nike helanke kao i bijeli sportski grudnjak. Na noge sam obula super star patike. Nanijela sam malo parfema i uzela jednu zvaku.

Love the bad guy✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang