Chelsy's POV
Op een gewoone zondag middag loop ik door het park met mijn mobieltje in mijn hand. Ik kijk naar het meer en ik kan niet wachten tot het zomer word om daar lekker in te gaan zwemmen. Maar het is lente dus het is nog wel wat kouder.
Als ik veder loop kijk ik naar de lucht de zon verdwijnd achter de wolken en de lucht word een beetje oranje.
ik loop door naar Starbucks als ik daar aan ben gekomen ga ik zitten en neem wat te drinken als ik mijn drinken op heb kijk ik naar buiten en besluit om nog wat langer hier te blijven zitten want het begint steeds harder te regenen en volgens mij zag ik ook een beetje omweer. Ik staar voor me uit en er komen er 2 jongens de Starbucks in rennen en doen hun capuchon af . Als de eene jongen met donker haar gaat zitten besluit de jongen met blond haar drinken te halen .Als hij klaar is gaat hij ook zitten.
Ik kijk naar mijn geld en ik zie dat ik 20 cent te kort kom voor nog wat te drinken te halen ik kijk mezelf zelfverzekerd aan en loop naar de 2 jongens toe die er toch vriendelijk uit zien. Ik sta bij hun tafel en de jongen met donker haar begint opeens te praten oke je krijgt 5 minuten om een foto te nemen een handtekening te vragen en knuffel te geven want Luke en ik hebben het erg druk zegt hij i-ik uhh wat bedoel je zeg ik een beetje stotterend,ik heb veel dingen mee gemaakt maar deze reactie nooit tot nu dan . De 2 jongens kijken elkaar lachend aan en begrijpen het meteen hij doet zijn hand naar voren en zegt hey ik ben Calum Hood die andere jongen doet het zelfde en zegt hi ik ben Luke Hemmings.
En wie ben jij ? vraagt Luke.
Ik ben Chelsy zeg ik verlegen .
I-ik uhh wou alleen maar 20 cent vragen om nog wat drinken te halen want het regent nog wel erg buiten zeg ik zacht.
Is goed,haal voor ons ook maar 2 zegt Calum lief en legt uit welke ik moet halen . Als ik klaar ben wil ik eigenlijk weer naar mijn eigen plek lopen maar Calum zegt" je mag bij ons komen zitten als je dat wil teminste " ja heel graag zelf" zeg ik.Als ik een uurtje met hun heb gekletst lopen we samen naar buiten .(En ik heb hun telefoon nummer) Als we veder lopen doen Calum en Luke hun capuchon weer op ik kijk hun raar aan,Is het vandaag capuchon dag vraag ik lachend Luke lacht en zegt "we leggen het later wel uit Chelsy "en het word even stil Ik verbreek de stillte en zeg "dan moet er wel nog een afspraak komen zeg ik blij "die komt er zeker zegt Calum. Waneer kunnen jullie ?vraag ik .Calum en Luke kijken elkaar vragend aan uhhh morgen, ja is goed is het ook goed als we er 2 vrienden mee nemen zegt Luke ik vind het prima zeg ik tevreden en kijk op mijn telefoon en het is tijd om naar huis te gaan sorry jongens ik moet gaan oke. is goed zeggen ze in koor tot morgen roep ik nog. En Calum zwaait nog even.
Als ik thuis ben kijkt mijn moeder mij verbaast aan. Waar was je al die tijd lieverd ik was bezorgt om je, Mam ik ben 17 ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor, Wie waren die 2 jongens vraagt mijn moeder . gewoon 2 nieuwe vrienden ,luister zegt mijn moeder ik wil niet dat je met hun omgaat ze zijn ouder als jou en voor je het weet doen ze iets bij je, "Mam ik weet heus wel met wie ik om moet gaan ze zijn juist heel erg aardig "zeg ik,oke zegt mijn moeder maar als er wat gebeurd ik heb je gewaarschuwd.Ik pak mijn bord schep er eten op en loop naar mijn kamer ik ga op mijn bed zitten en check mijn telefoon en ik zie dat ik een berichtje heb van Luke
Luke: Hey is 14:00 goed ?
Ik: ja is goed maar waar gaan we afspreken ?
Als ik het berichtje heb verstuurd is Luke meteen Online.
Luke: Ik haal je wel op met de auto waar woon je ?
Ik: kiezelstraat nummer 21.
Luke: Ojaa ik weet wel waar dat is.
Ik: Oke dan zie ik je morgen doei
Luke: Tot morgen
ik leg mijn telefoon neer en eet mijn eten op als ik klaar ben ga ik slapen. Goodnight
-----------------------------------
Dit is mijn eerste hoofdstuk en dit is de eerste keer dat ik zoon verhaal schrijf ik hoop dat jullie het leuk vonden als ik spel fouten heb gemaakt zeg het dan even dan kan ik het veranderen want ik ben niet zo goed in taal en ga volgend jaar naar de middelbare school.Love you all Xx🎀