İYİ OKUMALAR...
Güneş ışıkları odami aydinlatiyordu. Derken telefonumun alarmi ile irkildim. Ve biliyordum ki bugün pazartesiydi. Yani evde 5 de gelecektim. Ama aynı zamanda benim için çok iyi bir firsatti. Çünkü aşık olduğum çocukla ve aynı zamanda hayalimdeki Çocukla kursa girecektim. İsmi bile benim içimde ayrı bir his yaratiyordu. İsmi ise çınar idi. Onu gördüğümde elim ayağım birbirine dolasiyordu. Onu tek seven ve aşık olan ben değildim. Ve sevenlerde benim en en iyi arkadaslarimdi. Ne yapacagimi gerçekten bilmiyordum. Acaba çınar kimi seviyordu yada kimden hoslaniyordu. Bunu gerçekten öğrenmek çok istiyordum. Ama arkakaslarim çıktı. Çınarla aynı siniftaydi. Ben ise başka bir siniftaydim. Ve onları başbaşa bırakmak çok agirima gidiyordu. Ama onları yalnız bırakmaya mecburdum. Keşke Çınarla aynı sınıfta olsaydık. Şu ana kadar tek dileğim bu olsa gerek. Derken zil çaldı. Bugün pazartesi olduğu için İstiklal Marşının sırası vardı. Onu orada gorebilecegimi düşünüyordum. Derken bir anda arkamda Beliri verdi. Bana garip garip baktı ve sonra ise kendi sınıfının sırasına geçti. Ama ben İstiklal Marşı başlayana kadar ondan gözümü ayiramiyordum. Çünkü ona baktığımda içim eriyip gidiyordu. İstiklal Marşı bitti. Sonra bütün sınıflar teker teker siniflarina gitmeye başladı. Bizde sinifimiza gittik. Ve Dersimiz matematikti. Derste bile çınarı düşünüyordum. Bu aralar derslere fazla katilamiyordum. Ve bunu da sınıf ogretmenimiz aynı zaman da matematik öğretmenimiz fark etmişti. Bunu da Tenefuste bana söyledi. Şu kelimelerle ifade etmiş oldu.
--- Pelincim son zamanlarda derse katilmamani gorebiliyorum. Ve aynı zamanda da dalgın olduğunu da gorebiliyorum. Matematik 1. Sınavından 80 alman beni çok üzdü. Sen Hep matematik 100 alırdın. Ve bu sınavdan bu notu alman beni şaşırttı aynı zamanda eğer bir problemin varsa bana soyleyebilirsin. Dedi.
Ben ise şu sözleri söyledim.
--- Öğretmenin bir problem yok sadece bu aralar biraz dalginim sizinde dediğiniz gibi hocam.
--- Tamam Pelincim eğer bir sorun yoksa iyi yani ama biraz derslerine yoğunlaş aynı zaman da derslere biraz fazla katil olur mu canım?
--- Tamam hocam bundan sonra daha çok derslerime yogunlasacagim. Bana güvene bilirsiniz.
--- Hadi bakalım göreceğiz pelin sana güveniyorum. 2. Sınavda 100 almani bekliyorum.
--- İnşallah hocam 100 alırım.
--- Hadi bakalım şimdi sınıfın yolunu tut.
--- Tamam hocam görüşürüz.
Bende öğretmenin dediği gibi sınıfın yolunu tuttum derken tam yanımdan çınar geçti. O an geçtiğinde yani kalbimin nasıl hızlı attığını ifade bile edemezdim. Sonra bir baktım ki yanıma doğru geliyordu. Bana şu soruyu sordu.
--- Acaba ecem diye birini tanıyor musun galiba soyadı da genç ti.
Ben ise şu sözleri söyleyerek tersledim
--- Hayır bilmiyorum başkasına sor bence.
--- Tamam ya sakin bu kadar terslemene gerek yoktu. Bu arada benim adım çınar senin ismin ne??
--- Pelin.
--- Çok güzel bir ismin varmış.
Diridiridiridiridiridiri.
--- Aaa zil çaldı. Neyse tanistigima memnun oldum pelin. Görüşürüz.
--- Görüşürüz çınar.
Ben onunla bu şekilde tanıştım. Ya göbek bile atabilirim. Ama okulda olmaz. Hemen koşarak sınıfa girdim. Allahtan hoca sınıfa girmemisti.
~~ Kurs Saati ~~
Kursumuz matematikti. Ben heyecanla kursun olduğu sınıfa doğru gittim. Sonra bir anda kapının arkasında çınar beliri verdi. O an Çınarla göz göze geldik. Ben o an hiç hiç bitmesin dedim. Kendi kendime içimden. Ama tam arkamiz da kumsal hoca beliri verdi. Ve biz o andan cikiverdik. Çınar ve ben yerlerimize geçtik. Ben çınarın tam önünde oturuyordum. Kumsal hoca bize bazı fotokopiler dağıttı. Kumsal hoca hiç bir şeyi anlamasin diye aynı zaman da derslerimle daha fazla ilgilenmem gerekiyor. Bunun için kumsal hocanın dağıttığı bütün fotokopileri yaptım. Kur çıkışı çınar arkadaşı rüzgârla beraber evin yolunu tuttular. Bir yandan da arkadaşım tugceyle beraber biz de evin yolunu tuttuk. Sonra nasıl eve geldiğimi bile hatırlamıyorum. Eve geldiğimde kendimi hemen yatağa attım. Çünkü bugün çok yorulmustum.
Uyandigimda akşam olmuştu. Hemen üstümü değiştirip yemek yemek için annem ve babamin yanına gittim. Annem masayı hazırlıyor. Babam ise maç özetlerine bakıyordu.
Kardeşim selin ise her zamanki gibi telefonunun başında mesajlasiyordu. Anlamıyorum bu kadar saat telefonla oynamak niye??
Annem masayı hazırlayınca hep beraber oturup yemegimizi yedik. Annem her zamanki gibi döktürmustu.
Yemek yedikten sonra odama gittim biraz internette takıldım. O sıra da çınarın da internette olduğunu gördüm. Tam internetten çıkıyordum ki çınarın mesajını gördüm.
--- Selam...
Mesajını görünce içimde bir hareketlenme başladı. Zaman kaybetmeden mesajına cevap verdim.
--- Selam...
--- Naber iyi misin??
--- İyiyim sen nasılsın.?
--- Bende iyiyim.
--- Sadece naber yazmak için mi yazdın yoksa başka bir şey için mi yazdın??
--- Hayır sadece naber yazmak için yazdım. Başka ne gibi bir sebebim olabilir ki.
--- Yok canım sadece sordum.
--- Tamam o zaman şimdi kapamam gerek ders çalışacağım. O yüzden yarın okulda görüşürüz by..
--- Tamam yarın okulda görüşürüz by.
PELİNIN AĞZINDAN:
Yaaa keşke biraz daha konussaydik. Ama ne yapalım kapatti. Nasıl sa yarın okulda gorusecegiz. Ama bence çınar da benden hoslaniyor. İnşallah benden hoslaniyordur. O düşünceyle nasıl kendimi yatağa attigimi bilmiyorum........
ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM YANLIŞLAR OLURSA SÖYLEYİN. SİZLERİ SEVİYORUM. 😘