Un început

41 4 0
                                    

Poate,la prima vedere e greu să-i deosebești.Seamană leit,ca două picături de apă,ce se preling ușor pe geamul unei case pusti.

Dar ei doi sunt total diferiți.LuHan și JoHan sunt total opuși.Poate că ochii lor diferă,dar la fel și inimile.

LuHan.Copilul cuminte al familiei,ce nu iese niciodată din vorba mamei și-și respectă întrutotul tatăl.Baiatul cu ochii albaștri și o inimă pură.Genul acela de bărbat ce respectă și iubește acea fată ce-l poate face fericit.Fratele cu 10 minute mai mic,ce ar da orice să nu ajungă ca fratele său geamăn.

JoHan.El este tipul dur.Cu inimă de gheață,ochi întunecați și cu multă durere în suflet.Mereu marginalizat de familia sa,JoHan,s-a refugiat în mafie.Mafia devenind acum familia sa,cea de care poate depinde.Ura ce i-o poartă fratelui său mai mic,încă de la naștere,acum se poate manifesta într-o ură ce duce la moarte.JoHan este genul de băiat profitor,ce nu respectă sentimentele unei fete,el știind doar să-și bată joc.

Dar oare ce se poate întâmpla când amândoi se îndrăgostesc de aceiași fată?De același chip senin,de aceleași râsete colorate,de același corp de zeiță?!

Totul are un început și-un sfârșit, dar acestă poveste v-a începe cu Sfârșitul.Povestea dintr-e doi gemeni,două picături de apă,ce v-a începe cu...Mă voi întoarce la sfârșit!

Frați la răscruceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum