Dark -Chapter 38-

370 13 0
                                    


''Eίσαι καλά;'' Ψιθύρισε ξέπνοα

''Μμμ.''

Ο Harry χαμογέλασε,τρίβοντας την μύτη του στην δικιά μου.Ο αντίχειρας του χάιδεψε το μάγουλό μου καθώς με κοιτούσε.Τα λαμπερά πράσινα μάτια του ήταν ένα άνετο θέαμα.Ένας βαθύς αναστεναγμός βρήκε από τα πρησμένα χείλη του προτού να σπρώξει στα δικά μου.Το γλυκό μας φιλί με απέσπασε καθώς ένιωσα τον Harry σταδιακά να αποσύρει τους γοφούς του,το μαλακό μήκος γλίστρησε έξω από εμένα.Δεν το ένιωθα πουθενά κοντά τόσο ξένο όσο ο Harry την πρώτη φορά που είχε μπεί μέσα μου,το σώμα μου ήταν πιο συνηθισμένο στο άβολο συναίσθημα.Απότοιμοι,διακοπτόμενοι ήχοι ξέφευγαν από το στόμα του,σφίγγοντας το χέρι μου καθώς χωριστήκαμε.Ο Harry έδειχνε λίγο ανακουφισμένος.

Οι μύς μου πονούσαν καθώς άφησα την άνεση του σκοτεινού παπλώματος να με χαλαρώνει.Απλώθηκα πεσμένη,κοιτάζοντας τον Harry καθώς κύλισε προς την μεριά μου:μακριά δάχτυλα βιαστικά ψιλάφησαν το προφυλακτικό,πετώντας το στον κάδο.Οι μπούκλες του ήταν μπερδεμένες.Δεν μπορούσα να βοηθήσω αλλά χαμογέλασα γνωρίζοντας ότι εγώ ήμουν η αιτία του άτακτου σεξ,μαλλιά αμέσως στόλισαν το κεφάλι του αγοριού μου.Μέσα σε δευτερόλεπτα ήταν πίσω σε εμένα.Ένιωσα σαν να μην μπορούσα να κινηθώ,ακόμα ελφρώς ξέπνοη με τις καυτές μας δραστηριότητες.Μεγάλα χέρια απαλά χαιδεψαν το σώμα μου και ο Harry δούλεψε στο να φιλά κάθε 'ίντσα' του ευαίσθητου σώματός μου:ξεκινώντας με τον δεξί μου ώμο,ιχνηλατώντας κάτω το γυμνό μου σύνολο.Έκπληκτα,εκείνη τη στιγμή,η αμηχανία του να είσαι εντελώς γυμνή δεν υπήρχε.Δεν με ένοιαζε.Το μόνο συναίσθημα που λάμβανα ήταν ο Harry,η παρουσία του με περίκλειε.Χείλια,χέρια,μπούκλες,σώμα επικοινωνούσαν.Ο Harry έμπλεξε τα δάχτυλα του με το αριστερό μου χέρι,συνεχίζοντας προσεκτικά να χαιδεύει το πονεμένο δέρμα.

''Τα πήγες πολύ καλά,μωρό μου'' Μου μουρμούρισε

Σκουρόχρωμες μπούκλες γαργάλησαν το στομάχι μου,χείλια κινιώντουσαν με αγάπη επάνω μου,στη συνέχεια γύρω-γύρω στο πλάι,φιλιά αφήνοταν στον δεξί γοφό μου.Η ζεστασιά του αγγίγματός του μαλάκωνε τους μύς μου,γλιστρώντας το φαρδύ του χέρι πάνω στον μηρό μου καθώς ο Harry συνέχισε να έλκεται πρός τον μηρό μου.Το μυαλό μού μου αρνήθηκε να μου δώσει χρόνο να σκεφτώ προτού μπερδέψει τα φαρδιά του χέρια ανάμεσα στα δικά μου.Ο φόβος μου για εκείνον έβλεπε τις μελανιές που θα είχαν αναπόφευκτα σχηματιστεί από το προηγούμενο σκληρό άγγιγμα.Δεν χρειαζόταν να το δεί αυτό.Οι ενέργειες του Harry αμέσως διακόπηκαν για να κοιτάξει σε εμένα,μάτια πλάτυναν με ανησυχία.Γεμάτα χείλια φούσκωσαν από την ερώτηση μου η ξαφνική μου ανάγκη για αυτόν να σταματήσει,αλλά δεν ξέφυγαν λόγια.

DARK (Harry Styles Fanfiction Μετάφραση) + Knockout (Sequel to Dark)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora