Dark -Chapter 48-

325 10 0
                                    

Κρεμάστηκα στον Harry,οι αστράγαλοι μου τυλίχτηκαν γύρω από την μέση του καθώς με κουβάλησε χωρίς δυσκολία πάνω στο διαμέρισμα του. Οι μπούκλες του είχαν μπερδευτεί ανάμεσα στα δάχτυλα μου, τα χείλη μου να φιλούν το σαγόνι του καθώς ο Harry ψαχούλεψε τα κλειδιά για την πόρτα. Κοπάνησε την πόρτα να κλείσει με το πόδι του, πιέζοντας με ενάντια στο ξύλο καθώς τα χέρια του ασχολήθηκαν με το να τοποθετήσουν την αλυσίδα κατά μήκος της πόρτας. Έχωσα το πρόσωπο μου στο κύρτωμα του λαιμού του, τα χέρια μου να κάνουν την πορεία τους κάτω από την ζακέτα που φορούσε ο Harry για να τον κρατήσω κάτω από το ρούχο. Ένιωθα ασφαλής καθώς μαζεύτηκα περισσότερο στην παρηγορητική ζεστασιά του, απορροφώντας την έντονη θερμότητα ενώ ανέπνεε σε ένα ρυθμό που φαινόταν να χαλαρώνει τις αισθήσεις μου. Αλλά η ανακούφιση γρήγορα μετατράπηκε σε επιθυμία: από απαλά φιλιά σε σημάδια πάθους να κοσμούν το δέρμα του καθώς τα χείλη μου δάγκωναν το δέρμα του λαιμού του χωρίς συμβιβασμούς. Ένα τραχύ μούγκρισμα ακολούθησε μια κοφτή ανάσα καθώς ο Harry απάντησε με το να ζουλήξει τα οπίσθια μου δυνατά.

«Σε θέλω τόσο πολύ.»

«Άσε με κάτω.» Γέλασα ξέπνοα.

Οι πατούσες μου άγγιξαν το πάτωμα, οπισθοχωρώντας ενώ ο Harry με πλησίασε. Το χολ ήταν αμυδρά φωτισμένο, αλλά δεν ήταν δύσκολο να διακρίνεις το αποπλανητικό χαμόγελο που είχε σχηματιστεί στο πρόσωπο του. Ίσα που υπήρχαν μερικές ίντσες να χωρίζουν τα σώματα μας. Η ζέστη που σιγόβραζε στα μάτια του Harry παρέμεινε πειραχτικά προς εμένα καθώς ξεντύθηκε, παίρνοντας τον χρόνο να αφαιρέσει την σκουρόχρωμη ζακέτα που φορούσε. Το αντικείμενο έπεσε στο πάτωμα.

«Θέλω να γίνω βρώμικος μαζί σου.»

Το μέτωπο του Harry καρφώθηκε στο δικό μου, σουφρώνοντας το φόρεμα μου έθιξε αβίαστα το εσωτερικό του μηρού μου. Λακκάκια εμφανίστηκαν καθώς σταμάτησα επηρεασμένη τις προσπάθειες του, κλείνοντας τα πόδια μου μαζί.

«Υπομονή.»

Πιάνοντας το υλικό του πουκαμίσου του Harry, τον έφερα προ εκπλήξεως, σπρώχνοντας τον προς τα πίσω ενάντια στον τοίχο με όση περισσότερη δύναμη είχα. Πρησμένα χείλη είχαν χωριστεί από την ευχαρίστηση, μάτια σφιχτά κλειστά. Μείωσα την απόσταση μεταξύ μας, βιαστικά προσπαθώντας να ξεκουμπώσω το πουκάμισο του Harry. Η ξαφνική κίνηση του με άφησε ζαλισμένη, τραβώντας κάθε πλευρά του πουκαμίσου του βίαια και σκίζοντας το. Ο ήχος των διασκορπισμένων κουμπιών χτύπησε το πάτωμα. Ποτέ μου δεν είχα δει κάτι τόσο απεγνωσμένα καυτό, τα χέρια μου να ακουμπούν στο εκτεθειμένο στομάχι και στο στήθος του Harry. Έμοιαζε σαν θεός, μαυρισμένος και με μύες... και δικός μου.

DARK (Harry Styles Fanfiction Μετάφραση) + Knockout (Sequel to Dark)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora