Bolest

112 10 3
                                    

Celou dobu jsme se smály a vyprávěly si co se stalo když jsme tu nebyli.Kluci s náma zkoušely mluvit nebo nás dostat někam kde by si s náma promluvily , ale my je jednoduše ignorovaly a to je trochu štvalo.

"Nepůjdeme si ven něco u grilovat?" udělal hladoví obličej strejda.

"Jasně,  holky připravíte nějakou zeleninu a stejky?" kývly jsme na souhlas a šli do kuchyně.

Tak jak jsem čekala za chvíli přišli kluci a hned začaly spouštět ty svoje monology.

"Proč nás ignorujete? Co jsme udělaly?" spustil ihned Luke.

Nic jsme neříkaly prostě jsme si jich nevšímaly než nás chytily a otočily na ně.

"Pusť mi do prdele ty ruce!" zavrčela jsem na Caluma.

Vypadal že ho to trápí ale sám si to udělal a oni taky.

"Vy se ještě ptáte co jste udělaly! První si hrajete na andílky že k nám cítíte tolik citů a lásky a jen co se otočíme zády tak se plazíte po nějakých holkách co by roztáhli nohy jen co by vás viděly" totálně jsem vybouchla že to musely slyšet i ostatní.

" Ale to nic nebylo a klidně ti to dokážu pokud tě můžu políbit"přišel ke mě Luke.

"Na to zapomeň , už k tobě nic necítím a ani nechci.Mám úžasného kluka kterého miluju a hned večer letím zpět za ním" vpálila jsem mu to do obličeje a odešla pryč.

LUKE POV

Kim byla strašně naštvaná a i holky.Došlo mi že jsem jí ublížil já a že jsem si to všechno pokazil ,ale potřeboval jsem zjistit jestli mě ještě pořád miluje.

"Ale to nic nebylo a klidně ti to dokážu pokud tě můžu políbit" doufal jsem že to zabere.

"Na to zapomeň , už k tobě nic necítím a ani nechci.Mám úžasného kluka kterého miluju a hned večer letím zpět za ním" hned jak to řekla odešla pryč.

Všichni se na mě dívaly a holky hned raději odešly taky.Nemohl jsem uvěřit že by mi kdy mohla Kim říct že už ke mě nic necítí a ani nechce, že je s někým jiným.Tímhle mi můj život skončil.

"To bude v pohodě Luku , nemůže být naštvaná navždy" zkusily mi zvednout náladu kluci.

"Nebude, když už nemám Kim tak už nemám nic.Bez ní nejsem nic. Ona byla můj smysl života, to jediné za co bych dal i život.Za co bych bojoval miliardy let.Už odmala jsem do ní zamilovaný až po uši.Proč myslíte že jsem vždycky všechny holky tak odbyl protože jsem měl oči jen pro Kim.A teď jsem si to tak posral že už jí nikdy mít nebudu" utekla mi slza a já si vzal klíče od auta a odešel pryč.

Pro někoho je život vše, pro mě už není nic.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat