Capitolul 14 ... Prima dată

668 20 6
                                    

Patul meu era foarte moale , puteam simții scârțâitul cum atacă creierul , am ales soluția  să mă strecor în casă în liniște nu vroiam să o trezesc pe mama și pe Sam . Mi-am luat pijamalele cu panda pe mine și m-am băgat sub plamumă cu telefonul . I-am trimis mesaj la zayn .

Pentru Zayn : „ A fost minunat astăzi ... noapte bună xx te pup ”

După ce am apăsat pe trimitere am avut un zâmbet pe fața mea . Era frumos cu el , mai ales cu Selena și Troy mereu fac glume foarte amuzante . Plapuma îmi ținea căldura care mi-o dăruea și Zayn . Bine a lui Zayn era mai familială dar acum mă simt în siguranță vorbind cu el prin mesaje .

De la Zayn : „ Mda ... A fost minunat .. nu uita Lola , te iubesc necondiționat , noapte bună . xx ” .

Aveam un fior când citeam mesajele lui , era așa de dulce cu mine ... și când m-a dus la spital era grijului și îngrijorat . Mă bucur că am avut ocazia să îl găsesc și să fie al meu .

Mi-am închis ochii și am adormind cu gândul la ce am făcut toată ziua .

                    **********************************

We, we dont have to worry bout nothing

Cause we got the fire, and we're burning one hell of a something

They, they gonna see us from outer space, outer space

Light it up, like we're the stars of the human race, human race

When the lights turned down, they dont know what they heard

Strike the match, play it loud, giving love to the world

We'll be raising our hands, shining up to the sky

Cause we got the fire, fire, fire, yeah we got the fire fire fire

-Uh ... telefon tâmpit . * spun somnoroasă răspunzând la telefon . *

-Da ?

-Heii Lola , mă întrebam dacă vi cu mine pâmă la școală ... ieri mi-am uitat cartea de istorie și luni dăm testul . * îmi spune Selena *

-Um .. bine te sun când sunt gata . * am spus și am închis telefonul *

M-am ridicat din pat și m-am îndreptat sper baie . Am început spălându-mi dinții iar după mi-am dat cu puțină apă pe față , mi-am pieptănat părul și mi-am ales o ținută . Mi-am luat o pereche de colanți , o bluză pe care scria : „ Bye-Bye ” și în picioare mi-am luat niște teneși . Părul l-am lăsat pe spate ondulat și am coborât jos la mama și Sam . ei doi își beau cafeaua și m-am alăturat și eu lor .

-Neața micuțo . * îmi spune sam cu un zâmbet *

-Bună Dimineața . * spun și mă alătur lui *

Am mai povestit cu mama despre una alta dar mi-am adus aminte de Selena , și a trebuit să merg . Oricum i-am promis că mă duc cu ea și acum dacă nu merg se va supăra pe mine . Am ieșit din casă și m-am îndreptat spre Selena .

-Decii haide la școală ... îmi pare rău că trebuie să vi cu mine dar troy nu este acasă .. uf . * suspină Selena *

-Stai calmă , nu mă supăr dacă vin cu tine . * și am luat-o în brațe *

Am pornit amândouă sper școală , când am ajuns am vorbit cu domnul gardian să ne deie voie să intrăm în școală . Am auzit ceva sunete de băieți dintr-o cameră am intrat amândouă acolo și l-am văzut pe : Niall , Harry , Matt , Liam și în plus că și pe Zayn . Erau toți în cerc pe scaune și Sarah le dansa în lenjerie intimă . Ne-am uitat șocate iar mie mi-a ieșit un suspin din gură . Toți ochii au fost țintiți pe mine .

Colegul ...Where stories live. Discover now