senle herseye varım

3 0 0
                                    

Harbiden senle herseye varim ben o kalkinca terkettigim cocuktan sonra iyce olmeye basladim herkes curudu gitti der gibi bakiyodu.Okulun ilk doneminin sonlariba dogru bi mesaj geldi birinden bu biri benim yedi yilim dedigim kisinin en yakin arladaslaribdan di dedimki belki onla ilgili bisiyler soyler ama bana attigi mesaj virus mus bune diye geri yazdim virus dedi eve gittim selam diye bi mesaj daha cevap verdim normalAlla h yukarda ilkte arkadasi diyr yazdim ama sonradan iyice konusmaya basladik ben buna cok eskiden arkadasini sevdigimi soyledim oha falan dedi sonra iyce sevgili gibi mesajlasmaya basladik iyce ilerledik ben ona cok aci cektirdim.o seni seviyorum dedikce baskasi var dedim uzdum kirdim.ama en sonunda beni ondan vazgecirdi ve cikmaya basladik her turlu butu konulardan konustuk harbiden hic bi erkegin yapmiycagi seyler yapti her konuda arkamda durdu bende bu kadsr guzel.sevilisimi izledim resmen suan besinci ayimiz onun yaptiklarini yapabilcek kaldirabilcek biri saha yok bence simdiye kadar dort defa bulustuk hepsi birbiribden guzrldi ama sigaraya basladim o iciyodu cok iciyodu bende onun yaninda ice rken basladim ilkte tutmayi bilneyen ben sindi ardi ardina yakiyorum ama artim farkl farklı bir derdim var Bu seferki biraz daha farklı baya annem ve babam anladilar gibi. anne zaten bakmayı seven biri hangi sevgilim olduğunda dünyanın sonuymuş gibi mesela oyle davraniyo çok kötü davranıyor Her gün farklı böyle ne bileyim hakaret ediyor falan çok kötü gidiyor yani artık ve yanında dursun gelme Resmen telefonun içine Giriyorum a**** koyayım da böyle icimi boğuyor hepsini artık böyle hakaret surekli sanki bisey yapmışım gibi Yani sürekli böyle dışarı atıyorum evde durasim gelmiyo sigarayi falando ogrenir gibi oldu zaten hayat imdan dert eksik olmuyo bi yerlerden ckiyo illaki vide o benim yanimda bu kadar dururken hala karsimda doruk meric yazisini gordukcs agliyorum sanki benim yuzumdenmis gibi geliyo bu cok kotu bisey ama asla onu birakmiycam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Guzel GunlereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin