1. Q: Care este numele tau întreg?A: Mary;prefer sa nu-mi dau numele intreg pe internet.
2. Q: Cum ai descoperit Wattpad-ul?
A: Cautam o aplicatie de pe care as putea citi iar Wattpad a fost prima peste care am dat.3. Q: Ce te-a facut sa scrii pe Wattpad?
A:Curiozitatea.4. Q: Cate cărți ai?
A: Cinci,sase in curand cand am sa postez Time2 (deabea astept sa citesc continuarea)5. Q:Dintre cărțile tale care este preferată ta? De ce?
A: Momentan ,Year 2079. Nu pot sa explic de ce ,îmi place sa scriu la ea, sa descriu actiunea in special personajele. Simt ca pana acum am facut o treaba buna cu Year 2079.6. Q:Care este cartea ta preferată de pe Wattpad?
A:Nu prea mai citesc pe Wattpad de mult timp deci nu am o carte preferată.7. Q: Ce-ti place sa faci in timpul liber?
A: Sa desenez, sa urmăresc un film sau sa citesc.8. Q: Ai vreun talent ascuns?
A: Arta. Nu ma pot numi Da Vinci, dar am talent la arta si de mica desenez.9. Q: Iti place sa-ti petreci timpul pe afara sau in casa cu un leptop/tableta/telefon si o pereche de casti?
A:Oriunde afara; cand sunt intr-un oras aglomerat îmi place sa ascult muzică atunci cand merg,dar cand sunt undeva in pădure prefer linistea.10. Q: Cand erai mica aveai o jucărie preferată?Daca da,cum arată?
A: Încă am jucăria mea preferată de cand eram mica,e un ursulet ,de plus, roz, pe care l-am primit de la tatăl meu acum mulți ani. Nu stiu ce m-a trecut prin cap cand i-as pus numele ,dar il cheamă Dobby hah.11. Q: Daca ar trebui sa pleci pe o insulă pustie ,si trebuie sa alegi 5 tipuri de mâncare ,care ar fi acelea?
A: Orice ar avea proteine si ar fi sănătos ca sa pot supravietui pe insula ,deci legume,fructe,pâine etc.12. Q: Sti sa gătesti?Daca da,ce?
A: Momentan nu stiu sa gătesc decat lucruri banale ca omletă si pastele.13. Q: Te asteptai sa ai un asa succes pe wattpad?
A: Cand am venit prima oară pe Wattpad nu m i-a trecut prin cap ca am sa ajung asa de departe ,cu atat mai putin sa am si succes.A14. Q: Crezi ca una din cărțile tale,poate ajunge in librăriile din toata tara?
A: Nu prea vad asta intamplandu-se , dar hey, acum 3 ani nu ma asteptam ca Time sa ajungă sa aibe mai mult de 15 voturi; presupun ca orice se poate intampla. X
CITEȘTI
Q&A-PAUZA
RandomEu va pun vouă intrebari ,iar voi răspundeți. Stiu ca pe Wattpad nu mai exista o carte de genul deci sa nu îndrăzniți sa plagiati. Sunt cărți "Interviu cu cei mai buni scriitori " , dar nu ,asta este Q&A