pp lina
ik lag al klaar wakker in me bed,het was kwart over 6 ,vandaag is mijn eerste school dag de zomer vakantie ging echt snel. ik heb me vrienden echt gemist vooral nihad.ik heb haar zoveel te vertellen.Dit is mijn laaste jaar vwo daarvoor heb ik de havo gedaan,ik wil echt slagen.ik besloot maar om op te staan en alvast te gaan bidden,douchen en om te kleden.
Ik was klaar met douchen en stond in mij en me zusje onse inloopkast om te kijke wat ik aan ga doen.Ik besloot om grijze broek met lichte scheuren aan te doen en een nike tech trui en daaronder zwarte nike roshrunners.
ik deed me make up nog snel me haar liet ik zo hangen, daarna pakte ik me tas die ik de vorige avond al had ingepakt,ik liep toen naar beneden Ik zag dat me moeder al lang wakker was , want er zat allemaal eeten op tafel. ik at snel me ontbijt gaf me moeder een kus,en wachte op de gang tot me broer klaar was zodat hij me naar school kon brengen.op school*
Ik stapte uit de auto en keek om me heen.Het was nog vroeg , ik gaf me broer snel een kus op ze wang en liep naar een bankje en ging daar zitten. Ik scrolde wat op instagram tot ik 2 handen op me ogen voelde. Ik kan hier zo niet tegen "woelaahh als je je handen nu niet weg doet klap ik je" schreeuwde ik ,ik draaide me om en zag dat het nihad was.Ik keek haar ze3ma(zogenaamd in arabisch) boos aan en gaf haar een dikke knuffel."Ik heb je gemist bolle" ik jou ook antwoordde Nihad.Ik wilde wat zeggen maar toen ging de bel.
in de klas*
Het was erg saai,ik en nihad werden uit elkaar gezet omdat we teveel tegen elkaar zaten te praten.Ewa ja we zagen elkaar de hele zomer niet.De meester sprak de hele tijd en ik dwaalde af ik keek om me heen en keek opeens recht in de ogen van anass ik wilde wegkijken maar hij is z omooi ,hij glimlachte en keek weg,wooww oral-b smile of zo.Hij droeg een witte polo,wat goed paste bij zijn kleurtje,ik keek daarna naar nihad ze keek me sneaky aan daarna en dan naar annass en lachte naar me.
De dag verliep saai en langzaam,ik had soms nog oogcontact met anass,ik kreeg telkens een raar gevoel in me buik als ik naar hem keek.Ik ben nu uit nihad was snel naar huis gegaan,ik stond te wachten op me broer ,na 5 min zag ik zijn auto aan komen rijden.ik stapte snel in hij had Boef -over met rappers op en rapte mee. ik maakte een snap er van en zette het op me story.
thuis*
ik zat met me zusje op de bank netflix te kijke, ik zag dat ze de heletijd bezig was op haar mobiel, ze stond opeens op en liep naar boven. ik wachtte even en liep opgegeven moment ook naar boven en stond ff stil bij noor haar deur, ik luisterde af en hoorde een jongens stem ,"ik haal je morgen op om samen naar school te gaan we hebben 1e uu vrij gaan we dan samen leren" aawhh zoo schatig, ik liep snel door voordat ze het zou merken, me moeder riep me om mee te helpen in de keuken.
ik en noor zaten alvast aan tafel , ik vroeg haar toen "noor met wie was je aan het bellen?" ik zag haar rood worden voordat ze kon antwoorden liep mijn moeder binnen. Ik knipoogde snel naar noor en ging eeten.
ik hielp mijn moeder met opruimen , en liep snel naar boven ,ik ben echt moe ik had geen huiswerk dus besloot ik om te gaan bidden en dan te
slapen.
JE LEEST
Lina's life......
RomanceSalam o aliakom , ik ben lina ik ben 17 jaar oud en ik woon met Mijn broers en ouders in amsterdam. Ik leid een rustig leventje tot dat ik het woord liefde en defenitie daarvan leerde kennen.En is de manier waarop ik leef wel juist ? Mis ik n...