Jutro
Ustala sam oko sedam sati da se mogu spremiti. Usla sam u wc te usla pod tus. Tusirala sam se jedno pola sata. Oprala sam zube te kosu samo pustila jer mi je prirodno kovrdzava.
Otvorila sam ormar i sjela na krevet da vidim sta cu obuci. Nakon dvadeset minuta sam obukla veoma kratak bijeli sorc i mornarsko plavu majicu koja je dosezala do pola stomaka. Na noge sam obula sandale na visoku petu. Stavila sam naocale i uzela torbicu.
Usla sam u dnevni gdje su sjedili Viktor i Valentina.
,,Jutro ljudi!"
,,Jutro. Kada dolazi Stefan?"
,,Trebao bih za nekoliko minuta. Rekla sam mu u osam." samo sto sam to rekla culo se zvono. ,,Ja cu. To je Stefan."
Otvorila sam vrata i susrela se sa smedjim ocima. Izgledao je savrseno. Siva majica i crne kozne pantole a na noge crne starke. Na ruci je imao nekakve crne narukvice.
,,Jutro slatkice." poljubio me je i podigao tako da su moje noge oko njegovog struka.
,,Jutro. Uskoro cemo krenuti." jos jednom sam ga poljubila te sisla jer su ono dvoje unutra.
Povukla sam ga za ruku te smo usli u dnevni.
,,Tina ovo je Stefan, moj decko. Stefane ovo je Valentina, Viktorova cura." zagrlili su se te je Stefan sjeo i mene povukao u krilo. Glavu sam naslonila na njegovo rame.
,,Kada krecemo?" upitao je Stefan. Vidjela sam da je nervozan.
,,Ako ste spremni, mozemo krenuti. Idemo mojim autom."
,,Ali ja sam tu sa svojim. Mozemo Vik i ja, a vas dvoje zajedno."
,,Kako god. Mada mislim da bi trebali ici jednim."
,,Ajoj ljubavi, vidis da hoce da budu sami."
,,U redu ali pamet u glavu Vik."
,,Nisam malo dijete. Znam sta radim." nasmijala sam se i zagrlila ga. ,,Ne brini se. Necemo nista raditi. Volim te."
YOU ARE READING
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?