A doisprezecea povestire

365 20 0
                                    

Probabil unii din voi cunoasteti ritualul prin care sa va jucati ascunselea de unul singur(defapt nu singur ci cu o fantomă),iar unii din voi chiar l-au încercat.
Eu nu prea am crezut în asta când am auzit dar am încercat pentru distracție.
Bine,am făcut pașii rând pe rând și am ajuns la etapa unde trebuie să ma ascund eu de ursuleț(cred ca aveam voie și cu el,nu s-a specificat că trebuie să fie o păpușă),dar cum nu credeam în chestia asta știam că mă voi ascunde mult și bine și că nu se va întampla nimic pentru că eram sigură că el nu poate să mearga să mă caute.
Era 6 dimineata si am auzit un scârțâit de la ușa cand inca eram in ascunzătoare.Credeam ca e mama asa ca am iesit de acolo.Instinctul a fost sa ma uit in sus dar nu era nimeni.M-am uitat in jos si spre surprinderea mea era chiar ursuletul care facea pasi.
N-am avut nicio teama.Stiu ca practic am pierdut pentru ca el m-a gasit,dar tot ce putea sa-mi faca era sa ma intepe cu un ac(doar cu asta am ales eu sa-l intep pe el cand l-am gasit).
Totusi,pe cat de proasta era fantoma din el(i-a luat 3 ore sa ma gaseasca)pe atat era de vicleana.Nu avea voie sa foloseasca altceva decat acul,dar cand a facut o privire diabolica,ochii mei au zburat durect la cuțitul de pe masa de langa usa.

Povesti De GroazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum