Μονοήμερη στο Ναύπλιο

236 15 0
                                    

Φέτος ήταν η μονο ήμερη στο Ναύπλιο Πρωταπριλιά. Αφού φανταστείτε ότι στην αρχή νομίζαμε πως μας κάνανε πλάκα! Αλλά ευτυχώς δεν ήταν!

Στις οχτώ το πρωί όλες οι τάξεις είχαμε μαζευτεί στο δημαρχείο και περιμέναμε τους καθηγητές και τα πούλμαν. Κυρίως τα πούλμαν. Τελικά κατά τις εννιά ήρθαν τα πούλμαν. Εγώ και η Σοφία με το μισό Α'3 μπήκαμε με το Α'4 και το μισό Β'3 και ποιος είναι από το Β'3; Ναι ο Αλέξανδρος. Σε όλη τη διαδρομή δεν πήρα τα μάτια μου από πάνω του. Ήταν πολύ όμορφος!

Στον Ισθμό κάναμε μία στάση δεκάλεπτη και καθήσαμε να φάμε. Μετά συνεχίσαμε την διαδρομή μας μέχρι που φτάσαμε στο Ναύπλιο.

Εκεί μας είπαν να πάμε σε ένα μουσείο. Εμείς στα πέντε λεπτά είχαμε φύγει απο εκεί και κάναμε βόλτα στα σοκάκια του Ναυπλίου. Στην αρχή πήγαμε και καθήσαμε στο λιμάνι. Εκεί μας έπιασαν στα πράσα οι καθηγητές που μας είπαν να πάμε πίσω στην πόλη.

Μετά χαθήκαμε λίγο μέσα στα σοκάκια και κάποια στιγμή βρήκαμε το μαγαζί που ψαχναμε. Μπήκαμε μέσα και δοκιμάσαμε του κόσμου τις μπλούζες. Εγώ πήρα μία σκούρα πράσινη λίγο κοντή.

Ύστερα πήγαμε να φάμε. Αφού βρήκαμε ένα σουβλατζίδικο καθήσαμε. Μέχρι όμως να μας φέρουν τα σουβλάκια μας είχε πάει δύο. Φάγαμε και συνεχίσαμε την βόλτα μας. Τώρα όμως όχι τόσο για την βόλτα μας αλλά για τα αγόρια. Καταλήξαμε στο λιμάνι να κάνουμε σαν τρελές ποδήλατο για έξι άτομα. Στην αρχή οδηγούσα εγώ όταν όμως έπιασε το τιμόνι στα χέρια της η Νικολέτα έγινε χαμός. Πήγε να μας ρίξει στη θάλασσα και εμάς και εκείνη και το ποδήλατο. 

Κατά τις τέσσερις φύγαμε από το Ναύπλιο και αρχίσαμε να επιστρέφουμε. Σταματήσαμε πάλι στον Ισθμό και με τα πολλά πολλά γυρίσαμε στον πολυαγαπημένο μας δήμο. Μετά με τα κορίτσια πήγαμε μία πολύ ωραία βόλτα.

Κατά τις οχτώ γυρησα σπίτι κατακουρασμένη. Έπεσα για ύπνο με τα μούτρα και κοιμηθηκα τον ύπνο του δικαίου. Ήταν τέλεια και ήλπιζα να μην τέλειωνε ποτέ αυτή η εκδρομή!

Κορίτσια ΓυμνασίουWhere stories live. Discover now