Öncelikle en yakın arkadaşım Dilek ve Sedef ile yazmaya başladık ... Beğenilir mi pek bilmiyorum ! Ama umarım beğenirsiniz...Okuyan arkadaşlar lütfen yorum ve vote verin .. Kapağı yapan JayAckles 'e teşekkürler !!
Her masal gerçek olacağı günü bekler ...
Benim masalımda ...
Elimdeki pamuk şekerle sokaktaki yağmur birikintilerinin üzerinden atlamak tarifi imkansız bir mutluluktu.Etrafımdaki insanların garipseyerek bana bakmasına aldırmıyordum ...
Ben Lola Backer 'dım .
Kış günü kara bulutlara ve havanın bu derece soğuk olmasına aldırmayıp yazlık kıyafetleriyle sokağın ortasında zıplayacak kadar çatlak olan Lola Backer ...
Pekala sanırım pek doğru bir tanışma olmadı ... O zaman her şeye yeniden başlayayım !
Annem babamı aldattığı ve boşandıkları günden beri ben Londra da yaşıyorum .İkisininde canı cehenneme . Beni biraz düşünselerdi yılda bir aramazlardı . Neyse ben devam edeyim ...
On dokuz yaşındayım ama nedense kendimi üç yaşında gibi hissediyorum . Çok renkli biriyim .
Aşk hayatıma gelirsek ... Aradığınız numaraya şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz... Çünkü benim bir aşk hayatım yok .Hani şu milletin midesinde kelebekler uçurtacak o duygunun varlığına inanmıyorum zaten aşk olsaydı milletin midesinde kelebek uçurtucağına karga uçurturdu .Çünkü kelebekler en fazla yirmi dört saat yaşıyorlar kargalar ise iki yüz yıl ...Oh mis valla ...
Pekala pekala saçmalamayı kesiyorum .
Bu arada mükemmel (!) yemek yaparım .En son yemek yaptığım kişi zehirlendi.
Beceriksizin ve sakarın tekiyim ...
Ama tek bir tane yeteneğim var ... Şaşırdınız değil mi ? Valla herkes yeteneğimi duyunca şaşırıyor ...
Ben mükemmel bir sese sahibim ...
Birkaç yarışmada birinciliğim falan var .Hatta bu yüzden bir ajansa kaydoldum . Bir iş falan çıkarsa benide çağıracaklar ...
Neyse gel gelelim yaşadığım yere ... Babam zengin bir iş adamı ve her ay bankaya düzenli olarak yüklü bir miktar yatırıyor.Ama ben yine de sıradan bir dairede oturuyorum . Ah birde çatlak mı çatlak - yani benden aşağı kalır bir tarafı olmayan - bir ev sahibim var . Kadın yemiyor içmiyor mahallenin dedikodusunu yapmaya bana geliyor . Neymiş efendim sağ köşedeki sarı evin sahibinin karısı bizim dairede oturan Mark ile kırıştırıyormuş...Bana neyse !
Benim masallardan fırlamış olan evimin önüne geldiğimde telefonumdan 'Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together ' melodisi yükseldi .
Pembe şirin bir kaplığa sahip telefonumu çıkardıktan sonra numaraya baktım .Ajanstan arıyorlardı .
''Bayan Backer . Size mükemmel bir iş teklifi geldi. One Direction 'ın yeni üyesi olabilirsiniz. Verdikleri teklifi kabul ederseniz .'' dedi kadın büyük bir sevinçle...
Derin bir nefes aldım ve 'pekala ajansa geliyorum.Tekliflerini öğreneceğim .' dedim ...
Her şey yeni başlıyordu ... Tüm maraton ...