Όλα χάλια για την Αντζι. Την κοροιδευαν, έχασε το αγόρι των ονείρων της, τα μαθήματα.....χμμμ....δεν την ένοιαζαν και πολύ και ή Τζένη πιο σπαστική απο ποτε.
Σχολειο...😔Ο Νίκος καθόταν φυσικά με τη Τζένη. Πολύ πέριεργο...😶
-Τζένη πάω λίγο τουαλέτα.
-Οκ, μωρο μου.Ή Αντζι ηταν στη τουαλέτα. Τον άκουσε να έρχεται αφού μιλούσε με ενα φιλο του απο εξω. Είχε 1 λεπτο να φτιαχτει λίγο. Χτενιστηκε λίγο, ισιωσε τα γυαλιά της, κατέβασε τη μπλούζα (της ηταν λίγο στενή) και έβαλε λιγο make-up.
-Γεια Νίκο. *είπε ή Αντζι φτιάχνοντας τα γυαλιά της.*
-Γεια 😕😐*έκανε να φύγει*
-Εεε....τι κανεις;
-καλα.
-Α ωραία. Καλά και γω.
-Μπράβο.
-Περίμενε λίγο!
-Τι θες;
-Εεε...δεν ξέρω αλλά κάτσε άλλο λίγο.
-Πας καλά;
-Όχι...βασικά ναι...εεεε....δεν ξέρω...
-Μάλιστα...συγγνώμη αλλά δεν μιλαω σε κάποιους που δεν ξέρουν αν πάνε καλά.
-Μα πάω καλά!
-Ναι, οκ, εγώ πάντως δεν θέλω να σου μιλαω, πήγαινε στη παρέα σου, αν εχεις.
-Έχω!
-Τοτε πήγαινε εκεί! Τι με θες εμένα;
-Εεε....
-Πωωω, παρατά με! Δεν ήρθα για να σου μιλήσω! Τουαλετα ηρθα! Φύγε! Επίσης να σου πω οτι είσαι στις λάθος τουαλέτες! Εδώ είναι των αγοριών ηλίθια! Τι με κοιτάς; Φύγε!Ή Αντζι έφυγε μισοκλαιγοντας...δεν ήθελε να τη δει ο Νίκος.
*Στη παρέα*
-Τι επαθες Αντζι; Ερωτικη απογοήτευση;
-χαχαχαχα χα αχα!
-Πείτε το κι έτσι.
-Δηλαδή;
-Δηλαδή ξενερωσα απο αγόρι. Βασικά νομιζω αυτός ξενερωσε μαζί μου.
-Ποιος;
-Κάποιος τι θες τώρα κουτσομπολη!;
-Οοοκ.Και τι έγινε μ'αυτον;
-Τίποτα μη σε νοιάζει.
-Οκ. Αν είναι όμως να μην μας λες τίποτα μην μας λες καν οτι συνέβη κάτι και μπαίνουμε στο κλίμα.
-Πάω στη ταξη γεια.
-Γεια 😒😞😕*Τάξη*
-Παιδιά, βγαλτε όλοι ένα φύλλο χαρτί,γράψτε τις ερωτήσεις που θα σας βάλω στο πίνακα και απάντηστε τες, τεστακι ημερας!
Ή Αντζι φυσικά είχε διαβασει. Ενω ή Τζενη όχι.
Την ωρα του "τεστ" ή Τζένη όλο έριχνε κρυφές ματιές στο γραπτό της Αντζι. Ή Αντζι την κοίταξε και καλά: 'Τι θες γιατί με αντιγραφείς;' . Αλλά ή Τζένη πετάχτηκε και αρχισε να φωνάζει:
-ΤΙ ΘΕΣ ΓΙΑΤΊ ΜΕ ΚΟΙΤΆΣ; ΜΗΠΩΣ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙΣ; ΚΎΡΙΑ,ΚΎΡΙΑ Ή ΑΝΤΖΙ ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΆΦΕΙ! ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΔΊΚΑΙΟ ΑΥΤΉ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΛΌ ΒΑΘΜΟ ΕΠΕΙΔΉ ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΆΨΕ ΕΊΝΑΙ ΆΔΙΚΟ! ΒΆΛΤΕ ΤΗΣ ΜΙΑ ΓΕΡΉ ΤΙΜΩΡΊΑ ΠΑΡΑΚΑΛΏ!
-Ναι Τζένη, ηρέμησε. Αντζι!
Είναι αλήθεια αυτά;
-Όχι κύρια.
-ΨΈΜΑΤΑ! ΨΕ-ΜΑ-ΤΑ! ΤΗΝ ΕΊΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΆΘΗΣΕ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΆΨΕΙ!
-Αντζι πες αλήθεια σε παρακαλω.
-Αλήθεια λέω κύρια, κοιτάξτε, αν θέλετε τα γραπτά μας εγώ έχω γράψει ηδη περισσότερα απο τη Τζενη και είμαι σίγουρη οτι είναι σωστα.
-Για να δω.👀*αφού τα είδε*
-Τζένη όντως. Εσύ δεν εχεις γράψει τίποτα. Μονο κάτι μουτζουρες που μοιάζουν με αυτά που έχει γράψει ή Αντζι. Ενω ή Αντζι έχει ενα καταπληκτικό γραπτό. Ουτε ενα λάθος, κανένα ορθογραφικό, και το μαθημα φαινόταν οτι το ήξερε απέξω! Δηλαδή θες να μου πεις οτι εκείνη αντιγραψε απο σένα;
-ΜΑ ΚΎΡΙΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΆΛΛΑΞΕ ΤΑ ΓΡΑΠΤΆ ΌΣΟ ΜΙΛΟΎΣΑΜΕ!
-Μα γράφει τα ονόματα σας. Το κάθε τεστ έχει το όνομα της καθεμιάς.Λες να άλλαξε και τα ονόματα χωρίς να την είδαμε;
-ΌΛΑ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΉΝ ΚΎΡΙΑ!
-Τζενη, ηρεμησε σε παρακαλώ μη σε βγάλω εξω!
-ΌΧΙ ΚΎΡΙΑ! ΔΕΝ ΔΈΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΆΝΕΤΕ ΤΊΠΟΤΑ!
-ΤΈΛΟΣ! ΒΓΕΣ ΕΞΩ! ΑΡΚΕΤΆ ΑΝΕΧΤΗΚΑ! ΕΞΩ ΤΏΡΑ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΎΝΤΡΙΑ!
-Μα...
-ΤΏΡΑ ΕΞΩ ΕΊΠΑ!ΩΡΙΑΊΑ ΑΠΟΒΟΛΉ!
-ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΆΝΕΤΕ ΑΥΤΌ! Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΘΑ ΘΥΜΏΣΕΙ ΠΟΛΎ ΜΕ ΑΥΤΌ!
-ΠΉΓΑΙΝΕ ΕΞΩ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙΣ ΚΙΌΛΑΣ! ΕΞΩ ΕΊΠΑ! 😠😡Ή Τζενη βγήκε εξω κοπανοντας τη πόρτα.
-Ωραία παιδιά, τώρα επειδή δεν ξέρω τι έγινε, και μπορεί κανεις να είδε τις απαντήσεις των ερωτήσεων πεταξτε αυτό το χαρτί και βγαλτε άλλο. Θα σας βάλω αλλες ερωτήσεις. Κάτσε κάτω Αντζι μου. Είμαι σίγουρη οτι θα γράψεις τέλεια και σε αυτό.
-Εντάξει κύρια.*στο διάλειμμα *
-Τι έκανες εκεί μέσα ρε Τζένη; Τρελαθηκες;
-Τι να κάνω ρε Νίκο αφού με αντιγραψε!
- 1ον, σε έβλεπα οτι την αντιγραψες εσύ, και 2ον δεν χρειαζόταν να κανεις όλο αυτον τον χαμό!
-Καλά, ο,τι να 'ναι...
-Ξέρεις κάτι, δεν μπορω άλλο μαζί σου. Μπορεί να είσαι ή πιο όμορφη του σχολείου, αλλά δεν μπορω όταν κανεις σαν υστερική! Τέλος!
-Μα ρε Νίκο γιατί; Τι εκανα;
-Δεν μου άρεσε αυτό που έκανες. Τέλος οκ; Μην τα κανεις χειρότερα.
-ΌΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΌ!
-Άρχισες παλι..
-ΟΚ ΛΟΙΠΟΝ ΦΎΓΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΕ ΜΕ! ΘΑ ΒΡΩ ΆΛΛΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΣΈΝΑ! ΕΝΑ ΠΑΛΑΜΆΚΙ ΝΑ ΚΆΝΩ ΚΑΙ ΜΑΖΕΎΟΝΤΑΙ ΔΕΚΑ ΑΓΌΡΙΑ ΔΊΠΛΑ ΜΟΥ!
-Οκ, γεια.
-ΓΕΙΑ ΣΟΥ!
-Εεε...γεια Αντζι.
-ΝΊΚΟ; Εεε...γεια.
-Σου χρωστάω μια συγγνώμη. Για όλα. Που σου μίλησα άσχημα στο μπάνιο, που σου έδωσα το σημείωματακι στη τάξη να το δώσεις στη Τζένη...Συγγνώμη λοιπον...
-Μπααα....δεν πειράζει...
-Τέλεια. Ξέρεις, με τη Τζενη τελειωσε, δεν τα έχουμε πια.
-Μπα! Γιατί;
-Δεν ξέρω, απλα έκανε λίγο σαν υστερικια και δεν μπορουσα άλλο...
-Α κατάλαβα...
-Λοιπον πάω σπίτι μου...τα λέμε αύριο...
-Οκ, γειαα!Ή Αντζι γύρισε σπίτι της γεμάτη χαρά, μετα απο αυτή τη συζήτηση! Ηταν τόσο χαρούμενη που επιτέλους ο Νίκος της μίλησε ωραία, και το καλυτερο: Χώρισε με τη Τζένη!
😊😊😊
ESTÁS LEYENDO
Το Γυμνασιο
Novela JuvenilΑν είσαι στο Γυμνάσιο, σίγουρα πρεπει να διαβάσεις αυτό βιβλιο! Ή Ιστορία μιλάει για την Αντζι, ενα 13χρονο κορίτσι, που πήγε για πρωτη φορά στο Γυμνάσιο και είναι λίγο παχουλη...Αυτό το κορίτσι λοιπόν πέφτει θυμα bulling στο σχολείο της και μάλιστ...