ΚΕΦΆΛΑΙΟ 46

468 40 29
                                    

*Πλευρά Μαρίας *

Μπήκαμε στο σπίτι του. Με κόλλησε στο τοίχο και άρχισε να με φυλάει. Μου δαγκωσε το κάτω χείλος και εγώ έβγαλα έναν αναστεναγμό και εμβαθινε το φιλί μας. Τον άκουσα μέσα στο δικό μας να λέει "πήδα" και τον υπάκουσα. Τύλιξα τα πόδια μου γύρω του, χωρίς να σταματήσουμε το φιλί. Μου έβγαλε την μπλούζα και με πήγε προς το δωμάτιο. Με έριξε στο κρεβάτι και εγώ του έβγαλα την μπλούζα. Είχαμε μείνει και οι δύο μόνο τα παντελόνια μας.

Άρχισε να φυλάει και να ρουφάει τον λαιμό μου. Σίγουρα θα αφήσει σημάδι, αλλά δεν με νοιάζει. Έτσι θα ξέρουν όλοι ότι είμαι μαζί του. Συνεχίζει να με φυλάει στον λαιμό και σιγά σιγά κατέβηκε στην κοιλιά μου. Το σουτιέν μου δε μου το έβγαλε γιατί ένιωθα λίγο αβολα και το σεβαστηκε ο γλυκούλης μου.
Καθώς με φυλούσε εγώ χαιδευα αυτούς τους υπάρχουν και καλοσχοιματισμένους κοιλιακούς του.
Μου έβγαλε το σορτς και εγώ το παντελόνι του. Με κοιτούσε στα μάτια και εγώ είχα απλά χαθεί σου χάδι του. Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και πραγματικά είμαι πολύ τυχερή που τον έχω.

Νικ - Είσαι σίγουρη ψυχή μου;
Μαρία - Ναι αγάπη μου.

Έβγαλε το calvin klein του και το δικό μου σλιπ και μπήκε μέσα μου, αφού φόρεσε προφυλακτικό. Τελειώσαμε μαζί και πέσαμε αγκαλιά για ύπνο. Αυτή τη βραδιά δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Πήγαμε σε ρομαντικό ραντεβού. Μου έδωσε ένα υπέροχο δώρο και μετά κάναμε έρωτα. Όλα σήμερα ήταν απλά μαγικά.

*Πλευρά Νικ *

Ξύπνησα από τον ήχο του κινητού μου. Είχα μήνυμα από τον Μανώλη που έλεγε:
'Κοιμηθηκε σε εσένα η Μαρία;'
Αμέσως του απάντησα
'Ναι γιατί; '
' Την έψαχνε η Σωτηρία. Τα λέμε πρέπει να φύγω '
' Οκ φίλε τα λέμε '

Κλείσαμε και εγώ κάθισα λίγο να χαζεύω τον άγγελος που κοιμάται δίπλα μου. Χθες η νύχτα ήταν μαγευτική. Τώρα απλά κάθομαι και την κοιτάω, όμως δεν την αγγίζω για να μην την ξυπνήσω. Τι βρήκα. Θα της φτιάξω πρωινό. Σηκώθηκα σιγά σιγά από το κρεβάτι και πήγα να ντυθώ. Έβαλα μποξερακι και μαι φόρμα. Μπλούζα δεν έβαλα, ξέρετε εσείς ;).

Πήγα στην κουζίνα και έφτιαξα τηγανιτές. Εστιψα χυμό πορτοκαλιού και έβγαλα κάτι κρουασάν που είχα στο ντουλάπι. Τα έβαλα στο τραπέζι τις κουζίνας και πήρα το κινητό μου. Τηλεφώνησα στην Σωτηρία, αλλά δεν το σήκωσε.

Τότε είδα την Μαρία να έρχεται αγουριξυπνημένη κοντά μου. Φορούσε τα χθεσινά ρούχα της, όμως το μακιγιάζ και τα μαλλιά της είχαν χαλάσει όμως αυτό την έκανε πιο σεξυ και ετιμελιτη. Ήρθε κοντά μου.

Μαρία - Καλημέρα αγάπη μου.
Νικ - Καλημέρα ψυχή μου.
Λέμε και φιλιομαστε.
Μαρία - Εσύ τα έκανες όλα αυτά;
Λέει και δείχνει το τραπέζι.

Τότε την βάζω μπροστά μου και την αγκαλιάζω από πίσω παιρνώντας τα χέρια μου γύρω της.
Νικ - Μόνο για σένα ψυχή μου.
Της ψιθυρίζω στο αυτί και την νιώθω να ανατριχιάζει.

Μαρία - Πάμε να φάμε πειναωω!!
Νικ - Πάμε πάμε

Καθώς τρώγαμε παρατήρησα ένα σημάδι στον λαιμό της. Το αγγίζω και της λέω

Νίκ- Μμμ έκανα καλά την δουλειά μου χθες.
Μαρία - Έλα ρε Νικ μου τώρα...
Νικ- Καλά

Το κουδούνι χτύπησε τότε και είπα στην Μαρία να ανοίξει. Πήγε καθώς εγλιφε τον αντιχειρα της που είχε πασαλιφτεί με μερεντα. Χαχαχαχ είναι πολύ γλυκούλα. Όταν άνοιξε πήρε αγκαλιά την κοπέλα, οπότε ή είναι η Αριανα ή είναι η Σωτηρία.

Ήρθαν στην κουζίνα και ήταν η Σωτηρία. Φάγαμε όλοι μαζί και μετά κάτσαμε να χαλαρωσουμε στον καναπέ. Η Σωτηρία έχει γίνει σαν αδελφή μου. Ο Μανώλης σαν κολλητός μου και ο Νικ είναι ο γαλάζιος πρίγκιπας μου.

*Μετά από ένα χρόνο *

Έχει περάσει ένας χρόνος. Τώρα πάμε όλοι Τρίτη λυκείου. Είμαστε στην μέση της χρονιάς και εγώ με τον Σωτηρία συνεχίζουμε να είμαστε στην θεωρητική κατεύθυνση. Ο Νικ με τον Μανώλη είναι θετική. Αλλά δεν σας είπα για μένα και το Νικ. Χωρισαμε γιατί με απατησε με την Νίκη.

Χαχα πλάκα κάνω. Με τον Νικ είναι όλα υπέροχα. Είμαστε καλύτερα από ποτέ. Μάλιστα από την Νικη γλυτωσαμε πλήρως. Τα έφτιαξε με τον Τολη. Η καημένη τα έκανε όλα αυτά γιατί ο πατέρας της της φερόταν απαίσια και ήθελε τα αγόρια να την αγαπάνε. Δες ήταν και τόσο κακία τελικά. Όσο για τον Μανώλη και την Σωτηρία μαλβωσαν μια φορά, γιατί τελείωσε η μερεντα. Ανόητος λόγος, αλλά δεν έχει σημασία. Η μερεντα είναι σημαντική για την ζωή μας.

Τέλος πάντων... Η Αριανα έχασε το παιδί για άλλη μια φορά, όμως οι δύο τους δεν το άφησαν έτσι. Όταν ο Γιώργος γίνει ενήλικος θα υιοθετήσουν ένα παιδί. Μα τι γλυκό!!! 😅.


______________________
555 λέξεις. Χαχα πως το κατάφερα αυτό;
Πρέπει να πάω για λοτο σήμερα.
Δυσκολευτηκα λίγο σε αυτό το κεφάλαιο, αλλά πιστεύω δεν βγήκε και τελείως χάλια. Ελπίζω να σας άρεσε λοιπόν.

Σχολιάστε και ψηφίστε.

Επόμενο θα μπει μάλλον αύριο, αλλά δεν υπόσχομαι τίποτα!!

Τα λέμε τιγράκια μου,
Stella_Lynch_babe

Η Αγάπη Μοιάζει ΨέμαWhere stories live. Discover now