poczontek

223 10 8
                                    

czesci nasyfam sje bobslej jiesten wilkjem o postusze czuowjeka i rzyje w wjosce wilkuw Wolfoni w krajinje Rosjia mamy rog 2000 i iestem normalnym czuowjekjem snaczy sje czlowieko wilkjem. mam ćzerfone wuosy ustawjone w kolelce bo kjedysi uderzyu mje pierun ale wyssuem z teko cauo na szczenscie. jestem batco umiensnionym muodziencem i mam pienkne rurzowe oczy. nosze czarnom kurtke ze skury smoka i zjelony potkossulek. nosze czarne dzinsy i ruszowe trampkji. muj kolor fótra to f pszeciwjenstwie do wuosuw kolor biauy. tak wogule to mam 15 lat i jak na sfuj wjek jestem wysohki bo mam 187 centymetruw wsrostu. mam brata ktury nasywa sje hokej i jes odemie starrzy. ma on 17 lat. hokej czensto jes powarzny i huodny f pszeciwjenstwje do mie. ja jessem barco miuy i gupkowaty. wrwcajonc do hokeja, jes on huopakiem o kszepkiej postusze, jes odemie silnjejszy i ma trohe wienksze mjensje. ma wuosy koloró fótra czyli bronsowe. ma zjelone oczy ale sfykle nosi na nih okolary. hokej ma tesz lekkom brudke. hokej nosi czerfonom koszolke a na njej kamjizelke w kolosze moro. nosji tesz spodnje w zjelone moro i ma na nih durzo kjeszonek. nosji on wysokje czarne zapjinane bóty jak rzolniesz. ogulnie on cauy wyglonda jak rzounierz. tak wogule iego wuosy ukuadajom sje w takom puaskom fryzóre. konjec jusz tyh opisuw. ostatnjo mjendzy namji nie ukuada siem za dopsze. nje wjem skond te impòlsy ale mysile rze jes coras barcoej nieufny f stosónku do mje. to jes barco cifne. hociasz ostatnjo ja tesz zaczolem dzifnje sje zahowywaci. mosze to pszes ostatnje wydarzenja. mjanowicje ostatnijo stauo sje tag rze jetneko wjesnjaka hypa opentauo. wziol siekjere i zaczol niom wymahieac jak szalenjeec. naszxzenscie nikomo nic sje nje stauo. to nje pjerssy taki pszypadek f naszei wjosce. jusz kjedysi takje incytenty miauy miejsce. hyba mjrsonsc temo alpo nafet krucej. nik nje wje iaka siua sa tym stoji ale jessem barco cjekaw. jetnak iak narasie to kjusz konjec roscialu. do sopaczenja snuf niedugo.

opentanjec swjata i miuosne westhnjenjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz