Mdap traiam si ma chinuiam si eu sa iubesc lumea asta cand am inceput sa ma duc la penitenciarul nr 4 comandant "Alexandru Colfescu" a.k.a scoala de nebuni ... va pot spune ca la gradinita inafara de certuri si batai in familie, nu se intamplase mai nimic de o amploare sporita ... dar se complica treaba ...
Clasa 1 : 15 sept 2006
Sincer chiar ma incanta ideea de a scapa de acasa pentru cateva ore ... sa mai schimbi rutina de certuri si batai la care eram nevoit sa asist acasa... oh, dar stai ...ma duceam la scoala (daca se poate numi asa) ... Toate bune si frumoase , pana la cautarea colegului de banca ... toata lumea deja statea cu prietenii lor de la gradinita ... how cute ... numai ca eu nu eram cu niciunul dintre cei cu care am fost la gradinitia ... pana la urma s-a gasit un loc si pentru mine ... in banca cu Camy , de care ulterior ma atasasem foarte tare si eram batjocorit din pricina ca imi petreceam mult timp cu ea ... se "radea" de noi ca ne tineam de mana , ceva de genul "iubita si iubitul" " hai sa vedem un sarut" .... chestie pe care noi o vedeam o prostie ... mie nu imi pasa de ceea ce spuneau ei , dar lui Camy da... ii stricam imaginea cred... De aceea m-a dat si ea intr-o parte ... ramasesem iarasi singur ... victima abuzurilor verbale si fizice ale lui Cristi si Bogdan ... Am incercat sa ma plang si eu acasa de treburile astea ... in zadar, tata era ceva gen " ce te smiorchai , indura si ignorai ... ". Poate va intreabati de ce nu m-am impus si eu ... ca sa va spun drept voiam sa ma impun , sa las iar animalul liber si sa le dau cu scaunul in cap ... de mii si mii de ori m-am luptat cu dorinta asta ... de ce ma luptam cu ea? Din cauza promisiuni aleia pe care o voi rupe intr-o zi in care nu mai puteam inghiti nimic din ceea ce faceau ... nici macar aruncatul cutitului nu ma ajuta in aceea zi ....
Ora 00:15 , stiu asta pentru ca mi-a ramas intiparit in memorie totul si revad scena aproape in fiecare seara ... Tata vine beat acasa de la sorsa si maicasa ... se certasera ca nu voia sa le dea nu mai stiu pentru ce bani ca sa repare o prostie " ii duci bani putorii aleia < referire la mama> " , are loc o bataie crancena la fel ca ceea de atunci decat ca mama m-a intrebat a doua zi disperata " CU CINE VREI SA RAMAI ?! ALEGETI CU MINE SAU CU EL? " ( pula eram doar clasa I ... era foarte normal sa ma intrebe asa ceva , chiar eram capabil de o decizie ) raspunsul meu a fost : vreau sa ramaneti impreuna ... nu pot sa aleg ... va iubesc pe amandoi .... ( acum raspunsul meu ar fi ma doare in pl de ce faceti voi ... nu ma mai afecteaza ... eu oricum o sa plec si nu ma mai intorc aici ... ) si dupa ce i-am dat raspunsul meu ... a inceput sa disperse si mai tare " NUMAI PENTRU TINE INDUR ASTA " ...
Ora 10:50 ( pauza curtea scolii )
Stateam in banca singur ... ma gandeam la ceea ce imi spusese mama ... repetam toate scenele de violenta plus toate cuvintele spuse ... Cristi si Bogdan + inca cativa colegii au inceput sa se ia de mine ... prostule, stai singur in banca esti un ratat, traiesti degeaba ... vazand ca ii ignor si fiind pierdut in ganduri si in depresia despre care nu stiam ca se instalase de mult in mine au inceput sa ma bruscheze ... trezit la realitate si cu ratiunea pierduta stiu ca l-am lovit pe Bogdan in gura si a inceput sa ii dea sangele ... in 3 secunde eram la podea ... si Cristi si Bogdan deasupra mea ... ghinionul meu ca am cazut langa un cui ... pe care Cristi ca o invatatura de mine pentru ca " ne-am uitat gradele " s-a decis sa mi-l bata in mana folosindu-se de ajutorul lui Bogdan ( nu au apucat ) ...dar sincer cand m-am uitat la cat de comic era Bogdan cu buza umflata si plina de sange m-a apucat rasul si sfidarea ... m-am ridicat ... pe Cristi l-am dat cu capul de podea lasandu-l inconstient pentru cateva secunde si lui Bogdan am inceput sa ii car picioare in burta ... nicio revolutie nu a iesit frumos pentru cei aflati la " putere " ... Dupa incident tot ce am facut eu a fost considerat legitima aparare si am scapt de exmatriculare , dar imi pierdusem controlul si trebuiau sa existe consecinte atat pentru asta cat si pentru ruperea promisiunii cu sange ( blestemului ) ...
Consecintele promisiunii vor aparea in urmatorul capitol lucrurile incep sa se complice drastic .... Multumesc pentru voturi si pentru ca imi cititi povestea... si va rog lasati comentarii si spuneti-va parearea sincera :D
CITEȘTI
The silence of the Wolf
De TodoAceasta poveste se va baza pe trairile mele de-a lungul timpului si cum m-au schimbat acestea in ceea ce sunt azi . Tema povesti :" you can die as a hero or live enough to see yourself become a villain " .