1. Bölüm

25 1 1
                                    

O gün süper uyanmistim her seyim hazir asagida servisi bekliyordum . Serviz geldiginde servise binip eskilikte cığır aşmış olan telefonumu çıkartdım ve hikaye okuyordum servisteki herkes de son model telefonunu cikarmis kulaklığınıda takmış müzik dinliyordu. Tabi onların kulaklığıyla benim kulaklığım bir degil benimkinin birinden ses geliyo birinden gelmiyo kim bilir şimdi o kulağına takmıs olduğu kulaklıklarda ne şarkılar ötüyo. Neyse sonunda servisten indik herkeste yırtık dar paça bir kot bende bol paça çamaşır sulu bir pantolon( çamaşır suyu giysilerde turuncu gözünküyo) neyse sınıfın en çirkini ki o ben oluyorum . Zaten suratımda sıfır makyaj ki bence de öyle olmalı ama bir parlatıcı ve göz kalemi fena olmazdi aslinda tirnaklarim desen sabah annem tarafindan yuksek bir baski ile kesildiler. Neymis okula uzun tirnakla gidilmezmis. Hani ben süper uyanmıştım hani benim ilk günüm güzel geçicekti. Yalan hepsi bir yalanmış. Ah neyse benim sınıf beni hiç sevmedi. Neden çünkü ben bayaa bilmisim hocanin sordugu sorular iste onlari cozdum hemde hepsini dogru yaptim ve bu hic kimsenin hosuna gitmedi ilk okulda olsaydım tenefüslerde herkez basıma toplanır avanak apti gibi suratima bakarladı.
Ama biliyordumki o ilk okuldu ve beni yeni bir hayat bekliyodu

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin