SELAM PAMPİLER. ARADAN ÇOOOK ZAMAN GEÇTİ BİLİYİYORUM AMA İLHAM GELMEMİŞTİ SONUNDA GELDİ. İNŞALLAH BEĞENİRSİZ UZUN Bİ ARADAN SONRA :) BU ARADA YENİ KİTAP YAZMAYA BAŞLADIM. ADI MELEK KANI. ODA ÇOK GÜZEL . OKUMAYI UNUTMAYIN. NEYSE SİZ YENİ BÖLÜMÜ OKUMAYA BAŞLAYIN. VOTE'LERİNİZİ BEKLİYORUM HEE. UNUTMATIN!!!
Dallar ne kadar canımı acıtarak yanağımı çizsede ondan kaçmalıydım. Ama içimden ona günebileceğimi hissediyordum. Hayır o bir canavardı ve ona güvenemezdim. Ağaçları arkadabıraktım.Düzlüğe geldiğimde hala koşuyordum. Koşarken kafamı çevirip hafif baktığımda yoktu. Yavaşladım . Ahh! Ağacamı çarptım. Bidakika ağacın ayakları olamaz. Kafamı kaldırdığımda karşımdaydı. Koyu renk kotu ve kapşonlu hırkasıyla hafasını kapatmıştı. Her ne kadar kapşonluda giyse keskin yüz hatları belli oluyordu. Yeşil gözleri karanlıkta parlıyordu ve o dudaklar onu deli gibi öpmemi bekliyordu. Kafamı slladım kendime gelmeliydim. O bir vampirdi ve güvenilmezdi. Hemen ayağ kalktım ondan iki adım uzaklaştım. Etrafıma kaçacak yer varmı diye baktım. Yoktu. İçimden küfrettim. Bu sefer arkama baktım. Tam kaçıcakken tekrar önüme geçti.
''SONUNDA SENİ BULDUM PRENSES. ARTIK BENİMSİN'
Terler içinde kaltım. Oda kimdi. Jason değildi. Çünkü varlığını bildiğim tek vampir oydu. Ama içimden ona vampir demiştim. Yetmemiş gibi onun yanında güvende hissetmiştim. Neyim vardı benim. Saat 6'ydı. Kalkma vakti. Üstümü giyinip aşağı indim.Emily'ye mesaj attım okula yürüyerek gidicem diye oda kabul etti . Arkamdan kapıyı kapattım. Dışarsı bugün rüzgarlıydı. Gerçi çok soğuk değildi. Üzerimde de kot şort askılı bluz ve jırka vardı. Ayğımda en sevdiğim çizmelerim vardı. Yani üşümezdim.
Sahilden gitmeye karar verdim. Kaldırımda yürürken ensemde karıcalanma hissetim. Takip ediliyordum. Hemen arkama bakmamla birinin ara sokağa girmesi bir oldu. Yoksa rüyamdaki miydi? Lanet merak karşıdan karşıya koşarak geçtim . Aynı sokağa girdim ve çıkmaz sokak ve kimse yok. Ama biri buraya girmişti . Kafayı yiyor olmalıyım. Arkamı dününce Jason'la karşılaştım.
'' Aah! Iıı selam .Ne yapıyorsun burda ?''
yoksa beni takip eden o muydu?
''Aynı şey senin içinde geçerli. Burası tehlikeli sokak ve vampir kaynıyo''
İyide burası çıkmaz sokaktı. İyi miydi bu? Jason düşündüğümü anlamış olmalı ki açıkladı.
''Siz insanlar göremezsiniz.''
Tekrar arkama dönüp sokağı inceledim. Farklı bi şey yoktu.Tekrar önüme döndüğümde Jason'la burun burunaydım.Geri adım attıkça Oda geliyordu taki sırtım duvarı bulana kadar.
'' Tüh. Yolun sonu''
Bunu sırıtarak söylüyordu. Nefesini suratım da hissedebiliyordum. Dudaklarına baktım. Dn beni öpen dudaklara. Dudaklarım kuruyunca dilimle dudaklarımı ıslattım. Yapar yapmaz pişman oldum.
'' Bence bunu yapmamalıydın tatlım.''
Der demez dudaklarıma yapıştı. Beni duvara bastırarak sert bir şekilde öpmeye başladı. Şaşkınlığım geçer geçmez karşılık vermeye baladım. Çünkü bende öpmek idtiyordum. Dilini ağzımın içine itti.Amansızca öpmeye devam ederken elleri keşve çıkmıştı . Bir eli kalçamda diğer eli göğsümdeydi. Benim ellerimse saçlarında onu kendime çeiyordum. Biz şuan ara sokakta şehvetli bir şelkde öpüşüyorduk ve umrada da değildi. Onu istiyordum.Boğazımın gerisinden bir inleme kaçtı. Sırıttığını hissedebiliyordum.Onu kendi bastımdım mesajı almış olmalıdı ki daha sert öğmeye başladı. Bacağımı beline dolayıp kendimi onun cinsel organına bastırdım. Bu sefer ondan bir inleme kaçtı ve sırıtan bendim.
''Tatlım eğer böyle davranmaya devam edersen duracağımı sanmıorum .'' dedi
''Durmanı isteyen oldu mu?''
Bunu söyleyen benmiydim. Jason önce şaşırsı sonra tekrar öpmeye başladı.Bcaklarımın arasında büyüyen bi şey vardı. Sonra yavaş yavaş gözümün önünden sis bulutu dağıldı. Şuan sokakta ben Jason'la duvar arasındaysım ve bacağım beliydi.Onun eli ise bacağımdaydı. Cinsel organını bana bastırıyodu. Jason'ı yavaşça ittim. İkimizde nefez nefeseydik. Baştan ayağa kıpkırmızı kesildim ve bunu yapan bendim. Yer yarılsada içine girsem.
''Okula gitmeliyiz. '' dedim nefes nefese.
Jason'da kafasıyla onayladı. Yeşil gözleri az öncekilerden dolayı parlıyordu. Jason iki adım atımca üstündekilere baktım. Gene çok seksiydi. Gözlerimle onu inlelerken bi tarafa takıldı önü biraz şişti ve iniyoru. O az önce benim bacaklarımın arasındaydı. Pancar gibi olmuştum .Kafamı kaldırıp ona bakınca gözleriyle yiyip bitiriyordu beni. Bu hareketini görince azıcık rahatladım yaptığımız ayıp değildiki sonuçta herkes yapıyordu. Off kimi kandırıyorum ben. Aynı şey olsa gene yapardım .Düşüncelerim Jason'ın sesiyle bölündü. İyiki akıl okuyamıyordu.
''Araban yok heralde seni okula bırakıyım gel .'' dedi
Başımı sallayarak onayladım.Arabasına vardığımızda ağzım açık kaldı.Cadillac Escala.O arabalardan anlamayan salak kızlardan değildim. Bu benim için bir hobiydi. Klasik arabadan tut en pahalısına kadar neredeyse bilirdim. Dediğim gibi sadece hobi.
Arabanın içi ayrı bi güzeldi. Zaten en sevdiğim araba markasından biriydi Cadillac.Kafamı çevirdiğimde Jason kaşları havada sorarcasına bakıyordu.
''Arabalardan anlar mısın?''
''Tabikide. Ben o salaklardan biri değilim. Arbalrı severim.Hobi olarak. Ve en sevdiğm araba markasıda Cadillac''
Okula kadar sanki herşey normalmiş gibi arabalardan konuştuk. Sanki sevgiliymişiz gibi. sanki o vampir değilmiş gibi, sanki az önce olanlar yaşanmamış gibi ama hepsi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişim
Teen FictionResmen yeşil gözlerinde boğulmuştum. Bir insan olamayacak kadar güzel bir teni vardı. Ve o simsiyah saçları. Ölmüş ve cennete mi düşmüştüm ?