deel 3

230 8 0
                                    

           pp anass

Ik werd wakker om half 8 had eigenlijk geen zin in school , alleen maar gezeur van leraren .Ik had wel zin om me matties te zien ,yarabi hebben we vandaag uitval.Ik douchte snel deed mijn haar in model , ik koos vandaag voor een witte polo en een zwarte broek met zwarte lage loubis er onder.Ik liep snel naar beneden en zag ik zag me zusjes en me broer al aan tafel zitten .Ik pakte snel een croissant en propte die in me mond ,Ik pakte mijn auto sleutels en reed snel naar school.Ik zag lina daar alleen op een bankje zitten voor de rest was  er niemand ."zal ik naar haar toe gaan?" ik had altijd al een oogje op haar naar heb nooit echt gedurft  om op haar af te lopen,Ik ken haar broers wel ze zijn echt chil.Ik werd uit mijn geachtes gehaald door sohail,reda,rehan en maher .Ik heb deze sukkels echt gemist behalve maher,maher is me neef kzag hem nog deze zomer in marokko.De bel ging en we gingen snel naar binnen .

in de klas*

Het was erg saai,de docent sprak en sprak maar door.Ik had nog nie echt om me heen gekeken wie er in me klas zit ,Ik keek rond en keek opeens recht in de ogen van lina,mashalah ze is echt mooi haar lichaam,haar haar , haar oogen ,haar lippen .Ik glimlachte zenuwachtig naar haar , ik zag dat ze schrok en snel wegkeek ,"zat er wat tusse me tanden?" ik keek verder en zag noal de slet van de klas naar me lachen ik keek haar vies aan en draaide me om.

De rest van de dag was echt saai ik en lina keken elkaar soms nog aan , Ik dacht heletijd aan haar .Wat doet ze met me ?.Ik reed snel naar huis kbleef niet chillen met me drerries dal houma.

thuis*

ik lag in me bed ik was daarvoor 2 uurtjes op de ps4, Ik dacht weer aan lina ik moet haar nummer hebben ,Zal ze haar nummer geven? zij is zo mooi wat moet ze met iemand zoals mij ,fock haar klaar ik ga me gevoelens opzij zetten.

gaat annas dit echt doen of zijn zijn gevoelens voor lina toch sterker dan hij dacht?

Lina's life......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu