Yaşamak için var olan umut. Herşeye ve değer verdiğimiz herkeze umut bağlarız. Zamanında şeyma adında bir güzel kız vardı daha 10 yaşına yeni basmış saçları siyah, gözleri kahverengi, hafif kilolu bi kız arkadaşları tarafından çok sevilen bi karaktere sahipti. Bir gün hiç beklemediği anda okul koridorunda yürürken bi çocukla çarpıştı. Adı Emin idi okulun psikopatlarından biriydi oda yada kendini öyle gösteriyordu. Şeyma hayatında ilk kez böyle hissediyordu, canı acımamıştı ama göz göze geldiklerinde gözleri dolmuştu.
Ve sonra ağlayarak lavoboya girmişti neyin var bile diyemiyodu kimse çünki şeyma ilk kez o gün ağlamıştı. Şeyma çok sinirli be agrasif bir kişiliğe sahipti hani bazı kızlara erkek gibi diyolar ya oda öyleydi. Kimse akıl erdiremiyordu neden ağladığına. Aslında neden ağladığını o bile bilmiyordu sadece içinden ağlamak istiyordu, o anı o saniyeyi gözgöze geldikleri anı hiç aklından çıkaramıyordu. O an kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı nefes alamıyodu sanki, o an dünya onun için durmuştu. Bi kaç gün evden çıkmadı ailesine de bişe diyemiyordu nasıl derdiki. Bikaç gün sonra okula gittiğinde tekrar o çocuğu gördü ve o an oracıkda don kaldı gözü sadece onu görüyodu çocuk kendisine baktığını farkedince gözkerini kaçırarak sınıfına gitti, çok utanmıştı arada bir yüzünde masum bir tebessüm oluşuyordu, 10 yaşındaki küçük bir kız çocuğu aşık olurmu? Demeyin demekki oluyormuş. Daha 12 yaşındayken şeymanın arkadaşı emin"i sevdiğini fark etti şeymaya sormadan gidip emin'e "şeyma senden hoşlanıyor" demiş, emin hiç aldırış etmeden yoluna devam etti çünki emin'in zaten bi sevgilisi vardı o zamanlar ve şeyma bunu daha sonradan öğrendi.
Ağladı "neden ben değilde o" diyerek sızlanıyordu yavrucak bir kaç gün sonra mesaj attı arkadaşının emin'e söylediklerini duyunca hiç nefes almadan mesaj attı " ben senden hoşlanmıyorum yalan söylemiş sana arkadaşım" diyerekden ve emin'in cevabıda " sorun değil" diyerek konuyu kapatmış. Şeyma 14-15 yaşlarına geldiğinde emin'le kardeş gibi olmuşlardı ama şeyma hala deliler gibi emin'e aşıkdı söyleyemiyordu çünki bir zaman sonra yedikleri içtikleri bir gitmeye başlamıştı ve emin sırf sigara içiyor diye şeymada sigaraya başlamıştı. Şeyma'nın emin'e karşı duyguları çok fazlaydı ve abartıydı, onsuz yaptığı herşey ona çok anlamsız geliyordu ve yaptığı hiç birşeyden zevk alamıyordu. Emin gilin mahalleden hiç çıkmıyodu şeyma sırf onu 1 sanise bile görmek için kapılarının önünde bekliyordu. Şeyma 17 yaşına girdiğinde daha fazla bekleyemedi ve açıldı sevdiğini söyledi emin'e emin önce reddetti şeyma çok ağladı yemeden içmeden kesildi, arkadaşı şeymanın durumuna üzüldüğü için emin'le konuşmak istedi ve konuştular emin daha sonrasında şeymaya çıkma teklifi etti. Şeyma duyunca havalara uçtu ne yapacağını bilemedi çok şaşkındı çünki oda benş seviyor diye mırıldanıyordu ve emin'in teklifini kabul etti 5 ay boyunca sevgili oldular sonra şeymanın erkek kardeşi duyunca eminin yanında soluğu aldı ve konuşmuşlar emin'in şeymanın kardeşine dediklerini duyunca şeyma çok şaşırdı meğersem emin şeyma yı hiç sevmemiş arkadşının zoruyla çıkmış ve küçük bi kızla oynar gibi oynamış şeymayla şeymanın kalbi buna dayanamadı tabi 1 yıl boyunca hiç kimseyle konuşmamış hayata küsmüş okula da gitmiyordu ve bir gün kalp kriziyle öldüğünü duymuş emin ve sonra vicdan azabıyla yaşamış neden diye sorarsanız şeyma öldükten sonra değerini anlamış ve ona aşık olmuştu. Emin sonra evlenmiş bi kız çocuğu olmuş dediklerine göre adınıda şeyma koymuş. Ve bir aşkın sonuda böyle bitmiş.
UMUTSUZ AŞK.