pp lina
we zijn nu 1 maand verder deze weken waren echt saai.ik begin anass steeds leuker te vinden.Hij heeft me nummer al gevraagd. Ik moest wel twijfelen of ik het zou geven maar deed het uit eindelijk toch.Hij heeft me nog niet geapt,we hebben wel paar x in de klas gesproken hij is echt lief,hij houd van kickboksen net als ik. telkens als ik met hem sprak kreeg ik een warm gevoel van binnen. Ik voelde me echt op me gemak bij hem.eerst was ik nog verlegen en werd ik helemaal rood als ik met hem sprak.Maar nu voel ik me wel op me gemak omdat hij zo aardig is, ondanks de vlinders die ik in me buik krijg als dichtbij hem ben.
het is nu 00.00 uu ik pakte me telefoon en zag een paar appjes
mama:ik en je vader en je broers en noor blijven bij je tante in belgie slapen we zijn zondag terug.
mo:woelah geen gekke dingen doen tetwijl we weg zijn.
nihad:a bolle kom dit weekend wat doen woelahh het is saai.
onbekend:hai ik ben het anass
Me hart maakte een sprongetje ,hij apte me dus toch.
ik reageerde snel op nihad haar apje
ik:safe om 12 uu ben je bij me
nihad:sorry ik kan niet meer,ik moet met me ma mee naar familie :'(woelah volgende x inshalah luv yoou goodn zinaa
ik:maak nie uit schat luv u 2.Wat zal k reageren bij anass ik wil niet thirsty overkomen.Ik zeg wel gewoon hoi.
L=lina A=annasL:hai
A:hgh
L:goed hamdoulah met jou ?
A: ook hamdoulah,uhm ik wou vragen of je meschien zin had om morgen iets met mij te doen? , Woelah geen slechte bedoelingen maar gewoon voor de gezelligheid .
L:isgoed kom je om 3uu voor me huis.
A:Isgoed zie je morgen x slaaplekker mogen de engelen over je waken.
L: tot morgen ook over jou goodn
A:♥omg , ik heb morgen gewoon een date met de jongen van me dromen.Wat gaan we doen? laatmaar ik zie morgen wel ik zette mijn wekker om 11 uu en ging slapen.
volgende ochtend *
ik had al gedoucht moet me alleen nog om kleden ik stond voor de kast om te kijken wat ik aan ga doen.
ik koos voor deze outfit ik stijlde me haren en deed me make-up , mascara consealer contour highliter en , wenkies snel ingekleurd en stifte me mat nude,Ik liep naar beneden en maakte. een gezonde shake voor me zelf en dronk het rustig op terwijl ik tv zat te kijken.Ik legde mijn beker in de keuken over een kwartier zou anass komen. Ik liep naar boven om snel een paar spulen in me tas te doen ik pakte een licht roze kleine Chanel tas.En stopte daar kauwgom,pinpas,Deo,maanverband, sleutels,geld,make-up in , Ik liep naar beneden en legde mijn tas op tafel. Ik zette snel wat Marokkaanse thee en legde wat koekjes op tafel . Ik hoorde de bel gaan en rende naar de voordeur ik maakte de deur open , me mond viel open hij had nu zo'n schattig baardje zijn haar was wat langer geworden waardoor hij nu krullen had hij droeg een zwarte kenzo en een blauwe jeans met rouams er onder hij had nog zo'n lv tas om hem heen,Ik merke dat ik zat te staren en hij ook,"ben ik zo lelijk dat je zo in shok bent dat je me ziet"zij hij ze3ma zielig ,me wangen werden rood en ik glimlachte naar hem. "Kom eerst ff binnen ik heb thee gezet" hij knikte en ik leidde hem naar de woonkamer ,hij ging zitten. Ik liep snel naar keuken om de ne3ne3 thee te halen ,en schonk het in en plofte daarna naast anass op de bank."ewa wat gaan we doen vandaag?". uhm naar stad ofso antwoordde hij,oeff ik was vorige week en de week daarvoor al naar de stad geweest dus ik had daar echt geen zin in.Na lang discuseren besloten we gewoon thuis te blijven en film te kijken.We kozen de film mirrors op netflix.
we keken een tijdje naar de film opeens pakte anass me hand en zette de film op stop,ik keek hem niet begrijpend aan."lina ik moet je wat vertellen" Mijn hart begon 10.000 x sneller te kloppen. "vertel" zij ik zenuachtig."nouw uhm lina ik heb al heel lang een oogje op je, en deze laaste weken begon ik echt gevoelens voor je te krijgen lina ik houd echt van je wil je iets met me?"Mijn hart smolt hij voelt dus ook iets voor mij, me hart ging tekeer."uhm ik vind jou ook leuk ik houd ook van jou anass dit maakte me echt blij" kgaf hem een knuffel,we keken verder naar de film ondertussen pakte hij me hand en lag ik met me hoofd op zijn schouders,ik voelde dat ik in slaap zou vallen.Ik viel uiteindelijk in slaap met annas in me gedachten.pp anass
Ik keek de hele tijd naar me prinsesje hoe ze lag te slapen,ze was ondertussen tegen me aan gekropen , ze is echt mashalah .Woelah ik wil haar als me vrouw en de moeder van me kinderen ze is perfect , ik zal haar altijd beschermen.We hebben besloten om het niet geheim te houden en het tegen de rest van onze familie te vertellen.Ik deed uiteindelijk de tv uit en me schoenen uit en kroop ook tegen haar aan .Ik keek haar nog na hoe ze sliep.ze maakt me gek woelahh haar lippen ,hoe zou het zijn om haar te zoenen?
ik deed me oogen dicht en kroop nog meer tegen haar aan ik snoof haar geur op ze rook echt heerlijk,en viel met haar in me gedachten in slaap.pp lina
ik was ondertussen al wakker geworden en zag dat ik tegen anass aan sliep,hij sliep nog. Ik pakte me telefoon en maakte stiekem een foto. hij was zo schattig als hij sliep,woelah ik houd echt van hem.het is inmiddels al 9 uu ,Ik liep naar boven en deed een pyjama aan dat zat veel lekkerder.
hij Lag zo lekker te slapen wilde hem echt niet wakker maken , maar ik kon het niet laten om nog een foto te maken .Ik pakte me telefoon en vergat dat de flits aanstond,hij schrok wakker en keek me boos aan hij wist dat ik ,een foto van hem had gemaakt. ik rende naar me slaap kamer en hij rende achter me aan.Hij tilde me op en smeekte om het te verwijderden ik zij uitdagend nee,hij keek me ook uitdagend aan zij "weetje zeker" .Hij keek me verliefd aan en duwde me tegen zich aan .hij keek me recht in me ogen "woelah habibti je hebt echt mooie ogen mashalah". Hij kwam nog dichterbij mijn gezicht en keek naar me lippen , daarna voelde ik zijn lippen op de mijne we belandde in een zoen partij. Hij liet me los en zij dit is niet goed we doen dit als we getrouwd zijn,woelah habibti ik wil je als me vrouw en de moeder van me kinderen,als dit goed uitpakt kom k als je hand vragen.Ik keek hem verliefd aan en knuffelde hem."Kom we gaan samen bidden" zij ik , Hij keek hoe laat het was en schrok , "ik moet zo denk ik naar huis"plzz blijven slapen baby ik ben alleen tot morgne avond , we slapen natuurlijk niet in een bed .hij zij isgoed en wel liepen samen naar beneden en gingen een andere film kijken en bestelde pizza.
JE LEEST
Lina's life......
RomansaSalam o aliakom , ik ben lina ik ben 17 jaar oud en ik woon met Mijn broers en ouders in amsterdam. Ik leid een rustig leventje tot dat ik het woord liefde en defenitie daarvan leerde kennen.En is de manier waarop ik leef wel juist ? Mis ik n...