Ella's POV
Twee weken later.
Ik zucht en kijk even naar mijn hoesje. Nog vind ik dit het leukste cadeau wat ik heb gekregen. Ik ontgrendel mijn telefoon als hij weer trilt en open het gesprek met Jade. Na kerst hebben we nummers gewisseld. Ze is best wel aardig.
Can you meet today? I'm bored.
No sorry. I have to do some homework.
Deels is het waar, ik moet nog wat huiswerk doen. Maar ik heb ook niet zo heel veel zin om af te spreken. Want dat betekent dat ik me moet omkleden en daar heb ik geen zin in. Ik loop weer naar boven en start mijn laptop op.
Jess is al weer terug naar Nederland, maar dat moest ze ook wel. Anders kan ze haar school niet afmaken en dat betekent dat ze niet naar Engeland kan komen na dit schooljaar, want dan moet ze nog een jaar op school blijven. Ik zucht even en sla mijn geschiedenisboek open.
Geschiedenis is een van de saaiste vakken die er bestaan.
Ik haal een hand door mijn haren heen en kijk naar de teksten in mijn boek. Volgende week had ik een toets. Maar ik begin maar vast met leren omdat ik niet zo heel erg goed ben in geschiedenis.
-
Als ik een uur later wel genoeg geschiedenis, vooral eten, heb gezien, klap ik mijn boek dicht en klop de koekkruimels van me af.
Ik loop de trap af en ruik… Pannenkoeken? Ik loop de keuken in en zie mijn moeder bij het fornuis staan. “Hé lieverd, wil je ook een pannenkoek?” Ik knik wat twijfelend en ga op een barkruk zitten. Ik speel wat met mijn vingers en kijk naar hoe mijn moeder een pannenkoek op een bord schuift en hem dan voor me neerzet. “There you go sweetheart.” Ik glimlach even en zodra ze zich weer naar het fornuis draait frons ik. Heeft ze iets goed te maken of zoiets? “Lieverd, heeft je vader als iets gezegd over.. Ons?” Ik frons en kijk even naar mijn pannenkoek. “Nee? Hoezo?” Ze speelt even met te spatel en draait dan de pannenkoek om. “We. Ehh… Laat maar we vertellen het later samen wel.” Ik frons even en rol mijn pannenkoek op.
Vier pannenkoeken later zet ik mijn bord in de afwasmachine en loop ik de trap weer op. Ik klop bij Leon op de deur. “Binnen.” Ik open de deur en loop zijn kamer binnen. “Ooit van opruimen gehoord?” Hij grinnikt even en knikt dan. “Maar daar heb je vrouwen voor. Wat moet je?” “Heb jij iets van papa en mama gehoord? Mama vroeg me net of paps iets heeft gezegd over hun?” Hij kijkt op van zijn telefoon en schudt zijn hoofd. “Nee. Sorry.” Ik knik even en loop zijn kamer weer uit.
Ik scrol weer omhoog en klik op het balkje om de nieuwe tweets te laden. Niet veel nieuws of zoiets.
Lynnie’x @Lynn_Luv
If we could only turn back time. Ik mis het.
Ik frons even en kijk naar wie het heeft geretweet. James, Logan, Steve, Lola, een andere James, Tim, Tom. Te veel jongens. Liefdesverdriet? Ik klik op haar profiel en bekijk haar bio. Ik mis je’xo Ik gok, dat het uit is met Luke. Ik grinnik even en ga weer terug naar mijn tweetline. Ik scrol nog een keer naar beneden en klik twitter dan weg waarna ik een hand door mijn haren haal. Ik sluit mijn laptop af en kleed me om in mijn pyjama.
Ik pak mijn telefoon erbij en ga naar snapchat.
Drie nieuwe snaps. Twee van Niall een van Jess.
Ik open die van Jess en schiet in de lach. Ze heeft haar hoofd ingetaped. Dan open ik die van Niall. De eerste is een foto van zijn sokken en de tekst dat ie verveeld is. En de tweede is een foto van een zwembad. Waarschijnlijk is ie gaan zwemmen? Ik haal mijn schouders op en kijk dan rond. Ik zucht even en maak dan een foto van mezelf met bolle wangen.
Ik leg mijn telefoon weer weg zet de tv aan. Ik start CSI op en ga in mijn bed liggen met een zak chips en de afstandsbediening. Ik moet nieuwe misdaadseries gaan kopen. Want als je ze twee keer hebt gezien dan herken je ze op een gegeven moment wel en dan is het niet leuk meer om CSI te kijken.
Na twee afleveringen zet ik mijn telefoon uit en gooi ik de verkropte zak chips in de prullenbak. Ik kruip verder onder de dekens en ga nog even op mijn telefoon. Geen nieuwe snaps, een nieuwe DM. Niet van Niall wat me eigenlijk wel verbaasd. We zijn ergens wel vrienden geworden, gok ik. Denk ik tenminste? Ik haal mijn schouders even op en bekijk het bericht van… Lynn?
-
Elleuwha. Niet zo heel lang weet ik maar ik verzink hier in mijn huiswerk en ik ben zo misselijk van taart…
En ik ben boos. Want de eerste AK toets is op mijn verjaardag. Ulg. Maar ik wilde iets posten voor de verjaardag van Niall en omdat ik 1000+ reads heb en de reacties op de A/N vond ik lief waren J.
xx
JE LEEST
I'm so done with you.
Fanfiction'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...