"Senin için geliyorum"
Yazdığım yazıyı tekrar tekrar okudum. O şerefsizler için tabikide acısız bir ölüm olmicaktı. Her biriyle ayrı ayrı ilgilendim ama bugün Özgeye söz verdiğim gibi normal bir gün geçirecektik.
- Eeee gençler ilk önce ne yapmak istersiniz ?
Özge'yi ilk defa bu kadar neşeli görüyordum ve bu anı kaçırmamak için çaktırmadan fotoğrafını çektim.
- Sizi bilmem ama benim ufak bir işim var onu halledicem.
- Ohooo daha ilk dakikadan satışlara geldik. Hayır bunu diyen Cem olsa yine hangi kızdan dayak yemek istiyor diye düşünürdüm .
Bu dediğine hepimiz kahkahalar atarken Cem'in kızaran surati utançtan çok öfkedendi.
- Ne alaka abicim ben hangi kızdan dayak yemişim ??
-Olum daha dün Simay dan yedin ya.
- Muratcım zeka küpüm kız dedik "Delikanlı" değil.
Eveeeet arkadaşlar şimdi gözlerinizi kapatin çünkü birazdan Simay bu salağı dövücek. Tam simay kolunu kaldırmıştıki olaya müdahale etmem gerektiğini düşündüm.
- Tamam sakin, Simay sende uyma şu salağa. Herneyse hadi eğlence salonuna gidelim de bizim Murattan daha iyi hir nişancı olduğumu gösterim.
- Hayır bugün öyle şeyler yapmayacağız. Şimdi hep beraber alışverişe gidiyoruz. Siz 3 erkeği baştan yaratalım.
- Peki Özge hanım önden buyrun bakalım.
************************************
- "Piki izgi hinim indin biyirin" al buyurdu önden 3 saattir yaklaşık 25 mağaza gezdik ama hiçbirşey almadık. Eğer burdan da birşey beğenmezse ben bırakıyorum.
- Buraak gel ve şu patolonla ceketi bir dene.
- Tamam geliyorum.
Muratın arkamdan homurdandığını duyabiliyordum ve bu sadece gülmeme neden oluyordu. Özgeye doğru ilerlerken yan tarafta sevgilisinin yanındaki kızın beni kestiğini gördüm. Muhtemelen benim yanima gelicekti. 3 2 1 veee bingo.
- Selam.
- Sevgilin varken bana mı sulanıyorsun.
- Artık sevgilim yok.
Kızı baştan aşağıya süzdüm. Kendine güvendiği gülüşünden belliydi. Tamam kız güzeldi ama benim tipim değildi. Olamazdıda Rüya kadar sevebileceğim bir kız dahaca karşima çıkmadı. O yüzden bu kızı postalama vakti.
- Yazık olmuş. Benim sevgilim beni bekler.
Kızın gülen suratı biranda düştü. Beni gören Özge durumu anladı ve kızı gözleriyle öldürerek yanıma geldi.
- Hayatım neyi bekliyorsun.
- Hiç arkadaş sevgilisinden ayrılmışta.
Bu oyunu biraz daha devam ettirebilirdim ama telefonuma gelen mesaj sesiyle yanlarından ayrıldım.
- " Gel bakalım, seni bekliyor olacağım..."
Mesaja bir süre baktım. Son adamımız telefon numaramı bulduğuna göre kim olduğumu da biliyor demektir.
- Özge bugünü erteleme zamanı.
- Ama Burak hani bu-
Telefonu eline atınca sustu ve mesaji okudu daha sonra bana baktığın da "Ghost" lakabına yakışır biçimde bakışlarında ki donukluğu ve hissizliği gördüm. Kendi telefonunu çikardi ve birinin numarasını tuşladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Novela Juvenil-Bu seferki sondu dimi abi ? -İçimden bir ses bu işin daha yeni başladığını söylüyor tilki. Herşey daha yeni başlıyor. İlk aşkını tecavüz sonucu kaybetmiş bir gencin intikam öyküsü,aşk,komedi,aksiyon üçlüsünden oluşan bir dünya. Peki ya siz GECE ye...