,,A da mi kazes gdje idemo?"
,,Vidjeces kada dodjemo." vec neko vrijeme planiram nesto uraditi i mislim da je doslo vrijeme.
Uhvatili smo se za ruke i sisli kod ostalih.
,,Mama mi idemo malo setati."
,,U redu draga."
Izasli smo i on je krenuo ka autu.
,,Nema potrebe. Nije daleko. Idemo pjeske."
Setali smo glavnim ulicama Smedereva. Napokon, dosli smo do mjesta gdje se prave tetovaze.
,,Cekaj, ti mislis raditi tetovazu?"
,,Da."
,,Znas da ispod 18 bez roditelja to ne mozes uraditi."
,,Al zato imam tebe da kazes da si mi brat koji ima 19 godina."
,,U redu. Ako upali. Al jesi sigurna u to?"
,,Najsigurnija. Vec neko vrijeme to planiram."
,,Onda u redu." usli smo zajedno do jedne cure koja je sjedila na stolici.
,,Zdravo, gdje se rade tetovaze?" Stefan ih je ljubazno upitao.
,,Tko radi?"
,,Moja sestra." kako cudno zvuci.
,,U redu. Neka podje sa mnom." krenuli smo u jednu prostoriju gdje je bio momak crne kose i tjelo prekriveno tetovazama.
,,Cao. Tko radi i kakvu zelite?"
,,Ja." na telefonu sam mu pokazala kakvu zelim i gdje.
,,U redu. Skinite majicu." skinula sam i pogledala u Stefana. On bas i nije za to. Al sta cu mu ja.
,,Ovo ce malo bolit ali pretrpite." klimnula sam glavom i sjela a on je dio mog stomaka namazao sa nekim alkoholom da mi se koza ne bi inficirala. A onda je poceo da crta. Od bola sam uzela Stefanovu ruku i jako je stisla.
,,U redu je. Ja sam tu."
Nakon pola sata je zavrsio. Preko tetovaze je stavio foliju i rekao da to mjesto ne kvasim dva dana. Pa kako cu se tusirati?
,,Jel to sve? Zelis li i ti?"
,,Ne. Idemo." obukla sam majicu ali mi se vidjela tetovaza. Moram to prekriti pred mamom. Viktor se nece ljutiti. Ja sam platila te smo izasli.
,,Jel te boli?"
,,Malo pecka. Stefi moramo do neke prodavnice da uzmem duzu majicu."
,,Zasto? Pa i ta je lijepa."
,,Ne zelim da mi mama vidi tetovazu dok ne budem punoljetna. Znaci jos mjesec dana."
,,Ne moras kupovati. Kada budemo blizu tvoje kuce, samo obuci moju. Ja mogu i bez majice jer je ljeto."
,,U redu." setali smo zagrljeni do moje kuce.
,,Stefane sutra cemo ici do tvrdjave."
,,Moze. Mnogo puta sam bio u Smederevu ali na tvrdjavi nikada."
,,Pa sada cemo ici zajedno." jednom sam ga poljubila. U blizini se vidjela moja kuca.
,,Ljube evo ti majica. Samo obuci preko te." obukla sam je i ona ispod se nije vidjela.
Usli smo u kuci a u dnevnom su bili mama i tata.
,,Stigli ste. Sta vam je sa majica." joj ja bas i nisam strucna u laganju.
,,Ma jeli smo sladoled i njoj pao na majicu. Nije htjela da ide prljava pa sam joj ja dao."
,,U redu. Vik rekao ti je Srdjan ako hoces da dodjes do njega."
,,Otici cu kasnije a sada idemo u sobu." cim smo usli, Stefan je bombardovao sa pitanjama.
,,Tko je Srdjan?"
,,Prijatelj. Dok sam bila ovdje, svaki dan smo bili zajedno. Znao je svaku moju tajnu."
,,I hoces ici kod njega?"
,,Hocu kasnije. Ako zelis, mozes sa mnom."
,,Naravno. A sa kim on zivi?" sta je navro sa ovim pitanjima.
,,Sa sestrom koja je starija. Zasto sve ispitukes? Da nismo mozda ljubomorni?" sjela sam mu u krilo i poljubila ga.
,,Ko? Ja? Nikada."
,,Nemas potrebe biti ljubomoran na njega. On mi je samo prijatelj a ti si mi decko."
,,Tacno tako. Ja sam samo tvoj."
,,Moj los decko." nasmijao se i lagano me poljubio.
,,Volim te." odjednom je rekao te dvije rijeci koje mi mnogo znace.
,,I ja tebe volim." jako sam ga zagrlila i glavu naslonila na njegova prsa.
Evo jedan kratak nastavak. Volim vas.
YOU ARE READING
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?