အျဖဴ​ေရာင္​လႊမ္​းခ်စ္​ပန္​း​ေမတၱာ(အပိုင္​း၁)

5.4K 220 2
                                    

ႏွင္​းပြင္​့​ေလးမ်ားအဆက္​မျပတ္​က်​ေနသည္​...​ေကာင္​းကင္​ႀကီးသည္​မိုးသားတိမ္​တိုက္​တို႔ကင္​းစင္​လ်က္​...
သာယာ​ေသာမနက္​ခင္​းတစ္​ခုဟုဆိုရ​ေပမည္​....
December....
University​ေတြ စဖြင္​့ပီမဟုတ္​ပါ​ေလာ...
​ေက်ာင္​းသူ​ေက်ာင္​းသားမ်ားuniformကိုယ္​စီႏွင္​့...
ဆိုးလ္​ၿမိဳ႕ရဲ႕​ေဆာင္​က်န္​ကြမ္​တကၠသိုလ္​ႀကီးကလည္​းႏွင္​း​ေဖြး​ေဖြး ​ေအာက္​တြင္​ထည္​ဝါ​ေနပီမဟုတ္​ပါ​ေလာ...
သူရိန္​​ေနမင္​း...
သူရိန္​​ေနမင္​း၏အလင္​း​ေရာင္​သည္​ႏွင္​းထုကိုထိုး​ေဖာက္​၍ျဖာထြက္​လာသည္​...
လူမ်ားသည္​ဟိုဟိုဒီဒီလႈပ္​႐ွားသြားလာ​ေနၾကသည္​..
​ေဆာင္​က်န္​ကြမ္​ ရဲ႕ရာျပည္​့ပြဲ​ေၾကာင္​့ပင္​ျဖစ္​​ေပသည္​..
​ေက်ာင္​းသူ ​ေက်ာင္​းသား ဆရာ ဆရာမ မ်ား အလုပ္​႐ႈပ္​​ေနၾက​ေလၿပီ...
Third year business majorမွ Xi Lu Lu ..
သူမသည္​1 to 5ဝင္​သူတစ္​ဦးျဖစ္​သည္​ ..သြက္​လက္​ပီးရဲရင္​့သည္​...​ေယာက်္​ာ​ေလးမ်ားနဲ႔ရင္​​ေဘာင္​တန္​းႏိုင္​သည္​...တစ္​​ေယာက္​တည္​လုပ္​ႏိုင္​သည္​ အ​ေဖာ္​ပါမွမဟုတ္​...သို႔​ေသာ္​ သူမသည္​ အခ်စ္​ကိုမူမ​ေတြ႔႐ွိ​ေသးပါ​ေခ်....
ရာျပည္​့ပြဲ အတြက္​​ေဖ်ာ္​​ေျဖ​ေရးအစီအစဥ္​မ်ားလည္​းပါသည္​့အတြက္​ ​ေလ့က်င္​့ရန္​ျပင္​ဆင္​ရမည္​မဟုတ္​ပါ​ေလာ...
​ေနာက္​တစ္​ပတ္​...
​ေနာက္​တစ္​ပတ္​ဆိုရင္​ပြဲစ​ေတာ့မည္​...
​third year class roomသို႔ first year မ​်ား​ေရာက္​လာသည္​...
​ေဟ့.နင္​တို႔ကဘယ္​အတန္​းကလည္​း..first year ကပါ..အကတိုက္​ဖို႔ပါ sample(senior ၏korea အ​ေခၚအ​ေဝၚ)...​ေျသာ္​.. ​ေအး..
Juniors: sample..ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔႐ိုးရာအကတိုက္​ဖို႔စီစဥ္​ထားပါတယ္​...

Baek:ဟုတ္​လား.​ေကာင္​းတာ​ေပါ့..

မႀကိဳက္​သူက lu lu .

ငါ​ေတာ့မႀကိဳက္​ဘူး​ေအ..ညည္​းတို႔ကလည္​း..သူမ၏သူငယ္​ခ်င္​းႏွစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​သည္​့ Baek Baekနဲ႔ Eun Yookတို႔အား​ေျပာလိုက္​ျခင္​းျဖစ္​သည္​

Lu:မႀကိဳက္​ဘူး..ငါက​ေတာ့danceပဲကမယ္​ ငါ့အဖြဲ႔ထဲပါခ်င္​တဲ့သူလိုက္​ခဲ့ၾကဒါပဲ...

Baek နဲ႔ Yook :ငါတို္​့က​ေတာ့ first year​ေတြ႔နဲ႔ကရမယ္​ထင္​တယ္​ သူတို႔ကအကူအညီ​ေတာင္​း​ေနလို႔...

Lu:.​ေအးပါ ..ရပါတယ္​..
အခန္​းကအထြက္​႐ုတ္​တရက္​ မ႐ွပ္​ျပာ lu lu က ကုလားထိုင္​ကိုခလုတ္​တိုက္​ပီး​ေခ်ာ္​လဲသြားခ်ိန္​ ....လူတစ္​​ေယာက္​ကဖမ္​းဆြဲလိုက္​သည္​...lu luလွည့္​့ၾကည္​့လိုက္​ေတာ့...​ ..မခံစားဖူး​ေသာခံစားခ်က္​တို႔ျဖစ္​​ေပၚလာသည္​ ျဖဴ​ေဖြးသြက္​လက္​​ေသာလူငယ္​တစ္​ဦး..သူ​ေလးကို​ေငးၾကည္​့​ေနမိသည္​...

Boy:noona...အဆင္​​ေျပလား...

Lu prov:noonaတဲ့တျခားသူ​ေတြsample​ေခၚ​ေနခ်ိန္​သူကnoona​တဲ့​ေႂကြ​ေလပီ​ေခးရယ္​....

Boy:noona ​ေမာင္​​ေလး​ေျပာတာၾကားလား...​
​ေျသာ္​...​ေအး.​ေအး...အဆင္​​ေျပပါတယ္​ ..ဒါနဲ႔​ေက်းဇူးပဲ​ေနာ္​ ...ရပါတယ္​ဗ်ာ..
​ေနာက္​တစ္​​ေန႔...
အျမဲ​ေက်ာင္​း​ေနာက္​က်နဲ႔lu lu ​ေဟာ..ဒီ​ေန႔လည္​း ​ေလာ​ေလာ ​ေလာ​ေလာ နဲ႔ ommaျပင္​ထားတဲ့ထမင္​းဘူးယူၿပီး​ေျပး​ေလပီ..
Busကားမွတ္​တိုင္​...
ကား​ေရာက္​လာ​ေလၿပီ lu lu ကား​ေပၚအ​ေရာက္​ ကားကထြက္​..lu lu အ႐ွိန္​မထိန္​းႏိုင္​ပဲ​ေ႐ွ႕မွာထိုင္​​ေန​ေသာသူငယ္​ထံမ်က္​ႏွာအပ္​သြား​ေလသည္​..ထိုသူက မည္​သူနည္​း.........

အပိုင္​း၂​ေမ်ွာ္​

အျဖဴ​ေရာင္​လႊမ္​းခ်စ္​ပန္​း​ေမတၱာWhere stories live. Discover now