အျဖဴ​ေရာင္​လႊမ္​းခ်စ္​ပန္​း​ေမတၱာ(အပိုင္​း ၃)

1.8K 151 4
                                    

​ေတာ္​ပီ...​ေတာ္​သင္​့ၿပီ Xi Lu Lu...နင္​့ခံစားခ်က္​​ေတြကိုရပ္​လိုက္​သင္​့ၿပီ...စိတ္​ကိုထိန္​းစမ္​း....နင္​့ဘဝအတြက္​အဲ့ဒါ​ေတြကအ​ေႏွာက္​အယွက္​​ေတြပဲ....Fighting! ငါအဆင္​​ေျပမွာပါ...ဟုတ္​တယ္​...
Scholarship ....
scholarship ​ေတြ​ေခၚ​ေနပီ...အ​ေမရိကားကိုပညာ​ေတာ္​သင္​ဆုတဲ့.....
ဟုတ္​လား...ဟုတ္​တယ္​Lu ငါအခု​ေလးတင္​ Notice boardကဖတ္​လာတာ....
ဟုတ္​တယ္​..ငါဝင္​​ေျဖရမယ္​...ဒါငါ့တက္​လမ္​းပဲ..ငါလုပ္​ႏိုင္​ရမယ္​....Lu luတစ္​​ေယာက္​scholarship​ေျဖဖို႔ဆံုးျဖတ္​လိုက္​ပါပီ....
​Resultထြက္​တဲ့​ေန႔....
​ခဏ​ေလာက္​ပါ...​ေဘး​ေလးကိုခဏ​ေလာက္​ပါ...ဟု​ေျပာပီးတျဖည္​းျဖည္​းတိုးဝင္​သြား​ေသာLu...notice board​ေ႐ွ႕သို႔​ေရာက္​​ေလၿပီ.....မ်က္​လံုးအစံုဝင္​းလက္​သြားပီး မ်က္​ရည္​မ်ားစီးက်လာသည္​.....​ေပ်ာ္​လြန္​းလို႔က်တဲ့မ်က္​ရည္​ဆိုတာလား....

Lu:Baek​ေရ ...Yook​ေရ...ငါ ငါ ....ပညာ​ေတာ္​သင္​သြားရ​ေတာ့မယ္​.....

Baek,Yook:.ဝိုး..တကယ္​...ဝမ္​းသားလိုက္​တာluရယ္​...ဒါမဲ့..ငါတို႔​ေတြခြဲရမွာ​ေနာ္​....

Lu:​ေအး​ေပါ့...နိတို႔ကလည္​း..ငါကအပီးထြက္​သြားတာမွမဟုတ္​တာ..

Baek, Yook:.​ေအးပါ အဆက္​အသြယ္​မျပတ္​​ေၾကး​ေနာ္​....

Lu:nae...

လူဆယ္​​ေယာက္​ခရီး​ေဆာင္​အိတ္​ကိုယ္​စီႏွင္​့​ေလယာဥ္​ကြင္​းဆီသို႔ဦးတည္​လာ​ေနသည္​....​ေဆာင္​က်န္​ကြမ္​ ရဲ႕ ပညာသင္​ဆုရ​ေက်ာင္​းသူ|သား ​ေတြမဟုတ္​ပါလား...
တီ..တီ...တီ..တီ...

Baek:ဟဲလို..​ေအးLu​ေျပာ...

Lu:.baek​ေရ..ငါသြား​​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​ခု​ေလဆိပ္​​ေရာက္​​ေနပီ...yookလည္​း​ေျပာလိုက္​အံုး.
.

Baek:​ေျသာ္​.. ​ေအး..​ေကာင္​း​ေကာင္​းသြား​ေနာ္​...phoneဆက္​ဖို႔မ​ေမ့နဲ႔....​

Lu:ေအးပါ..အ့ဆိုဒါပဲ​ေနာ္​...​ေအး​ေအး...

California, America.....,,,

ဝါးးးလွလိုက္​တာ႐ူ႔ခင္​း​ေတြက...Luတစ္​​ေယာက္​​ဟို​ေငးဒီ​ေငးႏွင္​့...​ေဟာ္​..ဘယ္​​ေရာက္​သြားၾကပီလဲ...အ​ေမ​ေရ..ကယ္​ပါအံုး...သမီးလူကြဲက်န္​ခဲ့ပီ.....​ေၾကာက္​လည္​း​ေၾကာက္​....ဝမ္​းလည္​းဝမ္​းနည္​းႏွင္​့ မ်က္​ရည္​မ်ားစီးက်လာသည္​.....ၾကာလာပီ...သို႔​ေသာ္​႐ွာမ​ေတြ႔​ေသးပါ....Luတစ္​​ေယာက္​ခ်ံဳးပြဲခ်ငို​ေလ​ေတာ့​သည္​...
​ေဟ့ .

Leader:ငါတို႔အဖြဲ႔ကဆယ္​​ေယာက္​မလား...ခုကိုး​ေယာက္​ပဲ႐ွိတယ္​..ဟိုမ်က္​လံုးျပဴးျပဴး​ေလးနဲ႔​ေကာင္​မ​ေလး....

G1:အ့luကို​ေျပာတာလား...​

Leader:ေအးဟုတ္​တယ္​သူ​ေပ်ာက္​​ေနတာပဲ....

G2:သူသြားတတ္​လာတတ္​လို႔​ေနခဲ့တာ​ေနမွာ​ေပါ့....သူက​ေလးမွမဟုတ္​တာလူကြဲတာ​ေတာင္​မဟုတ္​​ေလာက္​ပါဘူး...​

Leader:ေအး​ေလအ့ဆို႐ွာမ​ေန​ေတာ့ဘူး...

Luငို​ေနသည္​...အရိပ္​တစ္​ခုအနား​ေယာက္​လာသည္​.

Boy:...Hey...girl...Are you Ok?.

..Lu​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​သည္​....​ေန​ေရာင္​​ေၾကာင္​့မ်က္​ႏွာကိုသဲသဲကြဲကြဲမျမင္​ရ.

Lu:..no..I'm not Ok...

Boy:Oh,Why?

Lu​ခဗ်ာ..Englishလို႐ွင္​းျပဖို႔မတတ္​ႏိုင္​​ေတာ့ပါ​ေခ်....​ေတာက္​!English speaking ​အ​ေမတက္​ခိုင္​းတုန္​းကတက္​လိုက္​ရမွာ....အဆင္​မ​ေျပဘူး...ပညာ​ေတာ္​သင္​လာတာ...အဖြဲ႔​နဲ႔ကြဲသြားလို႔....koreaလို​ေျပာခ်​လိုက္​​ေတာ့သည္​....

Boy:니 가 한구 사랑니까 ?(မင္​းကkoreaလူမ်ိဳးလား)...

Lu တ​ေယာက္​​ေပ်ာ္​သြားပီး..

Lu:.႐ွင္​..႐ွင္​ လည္​းkoreaလား...

Boy:ဟုတ္​ပါတယ္​....ဝမ္​းသာလိုက္​တာ႐ွင္​....ကြၽန္​မကိုကူညီ​ေပးလို႔ရမလား...ဒါကကြ်န္မ​​သြားမဲ့​ေနရာပါ ...​

Boy:ေျသာ္​...အဲ့​ေက်ာင္​းမွာတက္​မွာလား..

Lu:.ဟုတ္​ကဲ့႐ွင္​့....

Boy:.တခ်က္​ျပံဳးလိုက္​ပီး....လိုက္​ပို႔​ေပးရမွာ​ေပါ့...သြားရ​ေအာင္​..ကား​ေပၚတက္​.....ထိုအျပံဳးရဲ႕လ်ိဳ႕ဝွက္​ခ်က္​ကိုမူ ဘယ္​သူကသိႏိုင္​မွာလဲ...

အပိုင္​း၄ေမ်ွာ္​....

အျဖဴ​ေရာင္​လႊမ္​းခ်စ္​ပန္​း​ေမတၱာDonde viven las historias. Descúbrelo ahora