deel:5

196 5 0
                                    

pp annas

Toen we film keken was mijn prinsesje weer in slaap gevallen,ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en legde haar in bed.Ik liep naar de logeer kamer en appe mijn broer snel wat er was gebeurt en waar ik was.daarna ging ik zelf ook slapen.

De volgende ochtend werd ik wakker met een heerlijk gevoel. Ik stond op,en liep naar beneden het rook verukkelijk naar mseman,en ne3ne3 . Ik liep naar de keuken en zag dat me wifey allemaal dingen had klaar gelegd echt lief.Ik liep naar haar toe en gaf haar een kus op haar voorhoofd en hielp haar de borden naar tafel te dragen.

Toen we klaar waren met eeten hielp ik haar.Ze had nog zo gezegd dat ik haar niet moest helpen maar ik vond het leuk om me vrouwtje te helpen zij waste af ik droogde het af. we leken net een getrouwd stel ,echt leuk.

pp lina*

we besloten om ons klaar te maken en daarna een road trip naar belgie ,ik apte me moeder om te vertellen dat ik zou gaan doen met vriendinnen. Hij snel naar huis om zich om te kleden we zouden allebei matchende psg pak aan te trekken met zwarte loubis er onder.

in de auto*

het was 3 uurtjes rijden naar de plek waar we heen wilden.Anass had allemaal snacks gehaald voor onder weg .Ik pakte een milka en maakte die open,ik brak er een stuk vanaf en propte die in anass zijn mond omdat hij toch aan het stuur was . Ik maakte ook snel een redbull voor hem open . we zette muziek op en ginge los op het liedje marakesh van l'algirno in de auto.(zie omslag)

in belgie*
De reis hiernaartoe was erg leuk.We liepen allerlei winkels in we hadden heel veel gehaald,2 matshende kenzo shirts, grijze camo nike tech ,monclear jassen.Ik was echt moe we zouden gaan eeten en dan weer naar huis gaan. We liepen een Marokkaans restaurant binnen,En bestelden visbestilla. Ik stond op om naar wc te gaan en me make-up op te frissen. Ik liep de wc in en deed me make-up goed .Opeens werd ik vastgepakt en werd er een zak over me hoofd gedaan de gedaante ,duwde me tegn zich aan en siste in me oor.(Woelahh jij en broer gaan kappott allemaal je vaders chuld en nu opdonderenkkr hoer).Hij duwde me harthandig tegen de muur aan en liep weg.me hart bonkete in me kill.zal ik dit aan anass vertellen?.Beter niet ik wil zijn dag niet verpesten. ik strijkte me kleren goed en probeeerde zo normaal mogelijk naar me tafel toe lopen.

ik probeerde zo normaal mogelijk te doen.Ik dacht er de heletijd aan.Wat als die persoon gelijk heeft? wie was dat? wat is mijn vader zijn schuld ? .Terwijl anass afrekende werd ik helemaal draaierig in me hoofd door de vragen van wat er daarnet was gebeurt. En toen zag ik zwart voor me oogen......

Lina's life......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu