3 ay sonra.
DefYal Toprağa söylememiş. Damla "düşük yapmış". Deniz yeniden içmeye başlamış. Her gün Amerka gazetesi okuyormuş Ezgiyi görme umuduyla. Ezgi hala Amerika'da oda gece hayatına başlamış. Ve bir gün Deniz Amerika gazetesi okurken magazin sayfasında Ezginin fotoğrafını görmüş ve birden yanında duran mankeni ve altyazıyı görmüş ve okumuş:" Ünlü doktor Ezgi Aksoy yine gece hayatına geri döndü. Ünlü doktor bu gece bir gece kulübünden ünlü şarkıcı ile birlikte çıktı. Yine kameralardan kaçmaya çalıştı ama fark edildiyini anlayınca böyle söylemiş " Merhaba arkadaşlar biz sadece "arkadaşız"".
Deniz bunu okuyunca delirdi ve bağırmaya başladı. Bu sesleri duyan Yalın, Yeşim, Defne hemen Denizin odasına girerler ve oda pert olmuştur. Hemen Denizi yerden kaldırdık. Defne su verdi. Ve Denizi sakinleştirmeye çalıştık. Ve o an Yeşim konuşmaya başladı.
Yeş:Deniz bu ne hal? Ne oldu sana? Bu odanın hali ne?
Yal:Yeşim abicim bir sakin. Bırak da adam ağzını açsın.
Def:Deniz hadi ama burda çatladık meraktan. Yoksa Ezgiyemi birşey oldu?? Ya Deniz konuş artık. Defne lafını bitirmeden Deniz lafa daldı.
Den:Ezgi gece hayatına başlamış.
Herkes:Ne????
Den:Evet. Alın bakın der ve gazeteyi gösterir.
Herkes şokta ve Defne bağırmaya başlar.
Def:Ya bu kız yinemi içmeye başladı. Ben hemen yarın Amerika'ya gitmem lazım, ama Toprak abime bunu ne söyleyeceğim. Gerçeği söylersem abim onu evlendirmeye çalışır. Buda Ezgi için hiiiiiç iyi olmaz.
Den:Bende gelicem senle.
Yeş:Toprak abiye ne söyleyelim?
Herkes:Bir düşünelim.
Den:Ben buldum!!!
Herkes:Ne buldun???
Den:Ne bulucam. Tabiki Toprak abiye ne söyleyeceğimizi.
Herkes:Ne?!?!
Den:Iş gezisi
Herkes:Mantıklı
Yeş:Kimin kuzeni ya!!!
Den:Hemen eve gidin ve valizini hazırla gerisini Yeşime bırak.
Yeş:Tamam kuzen. Ozaman saat 11 şirkette.
Den:Tamam görüşürüz.
Def:Evet her şey çok iyi, çok güzelde. Biz Ezgiyi nerde arayacağız?
Den:Güzel soru. O işi bana bırak.
Def:Tamam.
Yeş:Bende birşey sora bilirmiyim?
Den:Sormasan şaşırdım kuzen. Sor hadi sor.
Yeş:E ben ne yapıcam hani abimde geliyor ya e ben???
Den:Istersen sende gel.
Yeş:Tamam o zaman bende geliyorum.
Gece saat 11 olmuştur herkes havalimanında. Uçak kalkar. Ve sonunda Amerika'ya geldiler.
Den:Şimdi biz otele, sizde bu adrese********** gideceksiniz
Kızlar:Neden?
Den:Çünki Ezgi orada kalıyor.
Kızlar:Tamam. Biz gidiyoruz ozaman.
Den:Bir dakika.
Kızlar: N'oldu
Den:Bunuda alın.
Kızlar:Bu ne?
Den:Kamera ve dinleyici cihazı.
Kızlar:Tamam derler ve giderler.
Kızlar Ezginin evine gelirler ve kapıyı çalmaya başlarlar. Kapı açılır ve kızlar gördükleri karşısında şok olurlar.
1. Acaba kızlar neye bu kadar şaşırırlar?
2. Ezginin gerçek hayatı?
3. Deniz ile Ezgi arasında neler olucak?
Bu benim ilk kitabım okumanızı isterim. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Hepiniz öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZDEN AŞKI
Non-FictionMerhaba arkadaslar ben yeni bir EzDen hikayesi yaziyorum insallah begenirsiniz