Bölüm 3 - Karaoke

36 4 0
                                    


Multimedia; İlyas Yalçıntaş - Nefes ( Poyraz'ın söylediği şarkı )

-EKİN- 

Sonuç olarak beni yine gelinin kız kardeşi gibi giydirmişlerdi. Aslında fena olmamıştı ya. Zorla güzellik oluyormuş demek ki ama ne bileyim biraz.. açık saçık ? Hele o ayakkabılar... Nasıl yürüyorlar bunlarla? " Böyle giyinmek zorunda mıyım? " diye çığırdım. Mira " Zorundasın şekerim. Bara gidiyorsun, markete değil. "dedi. Şaşkınlıkla gözlerim büyüdü. Mira'ya dönüp " Allah allah, siz markete etek-topuklu ayakkabı ve büstiyer denen şeyle mi gidiyorsunuz? Şahsen ben 'snoopy'li pijamalarımla gidiyorum. " deyince hepsi gözlerini devirdi. 

Ben siyah üst ve etek, üstüne beyaz hırka ve kırmızı ayakkabıları giyip elime de siyah çanta almıştım. Hira çiçekli bir üst, ten rengi bir etek ve süt mavisi stilettolarını giymişti. Nisan ise beyaz dantelli bir elbise altına da kahverengi topuklu bot giymişti.  

Hira " Hadi hazırsanız çıkalım. " dediğinde onu onaylayıp dışarı çıktık. " Hadi bensiz eğlenin bakalım. " dedi Mira gülerek. Biz de güldük. Mira bize el sallayıp gittikten sonra taksi durağının oraya gittik. Gördüğümüz, boş olan ilk taksiye bindik ve bara gittik. 

- o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - o - 

Bara geldiğimizde kapıda bizi bekleyen Aras ve Meriç'e gülümseyip içeri girdik. Slow bir şarkı çalıyordu. Sahneye baktığımda gördüğüm kişiler şok olmama neden olmuştu. Tuna gitar çalıyordu ve Poyraz'da şarkıyı seslendiriyordu. ( Multimedia )

Kızlara döndüğümde kapıdaki Aras gözüme çarptı. Yanında kumral saçlı, renkli gözlü, baya havalı bir kız vardı.

 Yanında kumral saçlı, renkli gözlü, baya havalı bir kız vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kızla beraber yanımıza gelmeye başladı. Geldiğinde Hira'ya dönüp " Senin burada ne işin var? " dedi ufak bir sinirle. Hira'da omuzlarını silkip " Sana ne? " deyince Aras sinirle bar sandalyesine tekme attı ve kükredi. " Ne demek sana ne? Hastasın ve buraya içmeye mi geliyorsun? " Hira " Ben kendimi senden daha çok düşünüyorum. Senin öğütlerine ihtiyacım yok. Ayrıca buraya da içmeye gelmedim. " dedi. " Peki, sen bilirsin. Seni düşündüğüm falan yok. İstersen iç, geber. " deyip yanındaki kızın elinden tuttu ve sahneye çıktı. Hira ise gözleri dolmuş bir şekilde onlara bakıyordu. 

Aras mikrofonu alıp konuşmaya başladı. " Karaoke gecesi yapmaya ne dersiniz, gençler? " Herkesten onaylamaz sesler çıkınca Hira " Bana uyar. " diye bağırdı. Aras gülümsedi ve yanındaki kızla şarkıyı söylemeye başladı. Ekranda şarkının sözleri belirdi. ( Teoman - Bana Öyle Bakma )


Bana öyle bakma , anlayacaklar.

İkimize karşı bu dünya , bizi anlamayacaklar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin