"Şey...Yağmur...Ben senden... Matematik notlarını isticektim de ben yazamadım."
Yağmur pek inanmışa benzemiyordu, kesin beni sıkıştırıp ağzımdan laf almayı deneyecek. Ben de maloş gibi ötücem lanet ya.
"Tabii veririm de bunu istemek için tüm sınıfın çıkmasını neden bekledin ki? "
" Yanlış anlarlar diye"
Bu şekilde geçiştirmiştik, şimdilik.
×׶××
Yolda fazla konuşmadan geldik, Yağmurun bir şey anlamamış olmasını diliyordum. Eve gider gitmez üstümü değiştirip kendimi yatağa bıraktım ve pera'nın ağla şarkısını açtım, tekrar tekrar dinlerken uyuyakalmıştım. Uyandığımda saat akşam 7'ye geliyordu. Aklıma sebepsiz yere aniden Kayacan geldi ve mesaj attım.
Gönderilen: Sahildeki Çocuk
" Hey naber sahil kralı :) "Çok geçmeden cevap geldi.
Gönderen: Sahildeki Çocuk
" İyidir sessizlik kraliçesi senden :D "Sebepsiz şekilde hoşuma gitmişti bu, bu şapşal çocuk birini nasıl mutlu etmesi gerektiğini biliyordu
Gönderilen: Sahildeki Çocuk
" İyiyim. Şimdi sana bir kaç soru soracağım :D "Gönderen: Sahildeki Çocuk
" Oooo bak heyecanlandım şimdi sor bakalım bende sorucam bir kaç şey "Ne sorucan lan ayh pardon iyice odun oldum ben
Gönderilen: Sahildeki Çocuk
" 1.) Boş vakitlerinde ne yapmayı seversin?
2.) Pamuk şeker türü gibi şeyler sever misin, en çok hangisi?
3.) doğum günün ne zaman?
4.) Senin lisene gelsem nasıl olur? :DSon soruyu göndersem mi acaba diye kırk kere düşündükten sonra gönderme kararı aldım.
Gönderen: Sahildeki Çocuk
"1.) Sahil tabiki :D birde basketbol ve bisiklet.
2.) Elma şekerine ölürüm.
3.) 13 mayıs.
4.) gelmemen aptallık olur ben varım sonuçta :D bu soruları aynen bende sana iade ediyorum 😊😉Gönderilen: Sahildeki Çocuk
1.) Sessiz, kimsenin olmadığı yerlerde yürümek sahil hoş bisiklet bende sürerim.
2.) Kağıt helvaya aşığım
3.) 3 Temmuz
4.) hemen uçuyorum😄Böyle bir kaç soru ardından ödevlerimi yaptım. Yağmur mesaj atmıştı ama cevap veremedim. Yarında görmedim diyecektim.
✖✖✖✖✖
Sabah okula tek başıma gittim. Yağmur benden kaçıyor gibiydi. Yanına ne zaman gitsem bir şeyleri bahane edip uzaklaşıyordu. Cem'inde yüzünde güller açıyordu, dayanamayıp 4. teneffüs sordum.
"N'oldu sabahtan beri yüzünde güller açıyor?"
"Oda benden biraz hoşlanıyormuş"
Demesiyle donakaldım, boğazım düğümlenmişti ne diyeceğimi şaşırmıştım."Ne güzel sevindim senin adına" diyebildim.
"Ama bir sebepten ötürü vazgeçmek zorundaymış, ya benden yada başka bir şeyden. Benle olursa kimseyi, hiçbir şeyi aratmayacağımı söyledim. Biraz düşünücem, dedi bana yardım eder misin Maria?"
Benden yardım istiyordu!!! Yakın olduğumu sandığım bir kızla sevdiğim çocuğum arasını mı yapacaktım???
Yüzüne baktım ve;"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kız
Genç KurguYıllarca tek başına, yalnız olan bir kızın yepyeni bir arkadaş edinip, hayatında büyük değişiklikler yapan bu kızın; Yıllarca sevdiği çocuğa merhaba bile diyemiyen Marie Ece'nin değişiminde bu rol değişebilecek mi? Yoksa yeni biri mi gelecek hayatı...