deel 6:

192 6 0
                                    

Ik opende me oogen en zag ewn bezorgde blik van anass voor,opeens wist ik weer waar ik was en water was gebeurt.Ik ga het toch aan anass vertellen.Dit kan niet dat sta ik er niet alleen voor later zie ik wel of ik het aan me broers ga vertellen."lina gaat het?" zij hij bezorgd."ja het gaat ,kom we gaan naar de auto ik moet je wat vertellen.anass knikte niet begurijpend naar me.Ik vertelde hem alles van a tot z ik zag de woede in zijn blik."lina waarom vertelde je me dit niet eerder je weet dat ik er altijd voor je ben" schreeuwde hij boos."sorry ik wilde je dag niet verpesten"antwoorde ik zenuwachtig."lina jij bent nooit een last voor mij ga met dat soort dingen gelijk naar me toe ".Ik knikte verlegen ,hij gaf me een kus op me voorhoofd en we reden terug naar nederland.De reis verliep rustig,ik verbond mijn mobiel met de auto en zette latirste bang bang op.(zie omslag)

back home*

anass had me netjes thuis afgezet .en zij gedag me ouders waren nog niet thuis de ik besloot voor ze te koken.
Ik had lasagne gemaakt en zette het in de oven,ik ruimde de woonkamer nog op en plofte op de bank.Ik dacht weer aan wat er in de restaurant gebeurt was,Ik moet het aan mijn broers vertellen stel er gebeurt echt iets.pfff ik stond open dekte de tafel en haalde de lasagne uit de oven. Ik kreeg een apje.

Mama: we zijn over 2 min thuis schat.
Ik:is goed mama💋.

Ik legde me mobiel Neer en schepte alvast eten op de  borden ,goede timing.me ouders ,broers en Noor kwamen binnen."het ruikt kappot lekker"zijden Noor en Souli in koor."ik heb lasagne voor jullie gemaakt dikzakken".Ze besprongen me gaven me een. Knuffel en rende  naar de keuken .Na 10 min was alles op,"Lina ga maar naar boven ik en Noor ruimen wel op echt lief van je"zij me ma ik gaf haar een kus en liep naar boven.Ik klopte aan bij Souli zijn kamer waar hij samen zat te gamen met mo . "Kunnen Julie dat even op stop zetten Ik wil jullie wat belangrijks vertellen.Ze keken me geschrokken aan "vertel" zij mo ongeduldig. Ik vertelde hun het hele verhaal ik vertelde ook over Anass. "WOELAHH ALS ER WEER ZO IETS GEBEURT MELD JE ONS GELIJK WOELAH WE SNIJDEN DIE WOESHOEM ZIJN NEK OPEN NIEMAND RAAKT ONS ZUSJE AAN maar ben blij dat je wat met Anass hebt hij is een goede jongen maar doe geen dingen waar je spijt van krijgt", zij souli boos,Ik knikte en liep de kamer uit.

Toen ik pas in me kamer zat,kwam mo ineens mijn kamer in hij deed de deur achter zich dicht en ging op mijn bureau stoel zitten,"ff dat wat die gast over papa zij,zij hij ook wat pappa had gedaan , en ik wil dat je het niet aan pappa verteld tot we zelf achter zijn gekomen". Ik knikte ,hij knuffelde me "het komt goed inshalah". en liep de kamer uit.Ik was zo moe ik vertel mijn ouders en Noor later wel over Anass ik ga bidden  ,Douchen en slapen .

Ik lag in bed en zette alles op een Rijtje in mijn gedachte,ik pakte mijn telefoon om mijn apjes je te bekijken en wekker te zetten voor morgen.
Ik zag dat er een mocro gg was met souhail,Anass,reda,rehan,maher,mourad,wisal ,nihad,aisha
Ze hadden gepland om  in de volgende vakantie naar Disney land Parijs te gaan ik stemde in.En keek verder naar de andere apjes.
Nihad:WE HEBBEN EERSTE UU VRIJ.
Annas:Goodn hbiba Ily ,mogen de engelen over je waken💋💍
Onbekend:Ewa a kechba wacht maar je gaat je leven haten 😈
Ik schrok en Blokkeerde die nummer zo snel mogelijk,ik begon allemaal vragen te krijgen.Wat wil deze persoon van me ? Wat heb ik deze persoon aangedaan? Wat heeft mijn vader hiermee te maken? Ik liet zitten en viel in een onrustige slaap.

Lina's life......Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu